Ik zou het gewoon zo laten. Gratis tijdschrift.
Als je hem zelf niet wilt lezen dan weggeven aan iemand die het wel wilt?
Froukje heel veel sterkte en beterschap voor je hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:saskiaojan schreef:ik probeer een boeking te doen bij het kurhaus, site is niet heel duidelijk, dus ik bel naar de receptie.... daar werd ik al te woord gestaan door iemand die het ook niet wist, maar uiteindelijk toch antwoord, wil ik boeken kan het alleen met creditkaart. Die heb ik niet, dus ik weer bellen krijg ik weer iemand aan de lijn die geen idee heeft en of ik met 15 min terug kan bellen want ze heeft nu eerst een meeting met collega's.
Ik vind het bijzonder dat zo'n enorm hotel het allemaal zo ingewikkeld maakt.
Wat vind je onduidelijk aan de site dan? Ik zie er niks bijzonders aan. Als je op de betaal knop hebt gedrukt dan kan je daar trouwens wel kiezen voor iDeal.
Froukje_J schreef:Hond net bij de dierenarts achtergelaten voor een spoed operatiebaarmoeder ontsteking die op knappen stond
Ineke2 schreef:Nu ook onweer erbij![]()
Siggislief schreef:Froukje_J schreef:Hond net bij de dierenarts achtergelaten voor een spoed operatiebaarmoeder ontsteking die op knappen stond
Sterkte!
Ineke2 schreef:Nu ook onweer erbij![]()
Dat zei mijn vader ook omdat ik er zelf al 2 x achter aan ben gegaan en zij hem niet stoppen.
Wil hem zelf niet meer lezen dus er ligt een lading Linda's in de verpakking in de kast.
Nyaleti schreef:Dat de katten niet in het donker buiten mogen en nu dus om 17u al binnen moeten.
Met het slechte weer wil de ijdele kat al helemaal niet meer buiten (ofja: zeuren dat ze naar buiten wilt, 10min koukleumen, naar binnen en weer zeuren dat ze naar buiten wilt) dus die verveelt zich helemaal.
Maar speeltjes boeit ze ook geen drol dus ze zitten vooral bij de deur te miauwen of elkaar echt te klieren. Wordt een lange winter zo