Dus ik zit nog in pyjama... Met dikke onesi erover

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:fohadie schreef:Een kennis van me zou vandaag 45 jaar zijn geworden als hij niet twee jaar geleden een dodelijk scooterongeluk had gehad. Zijn achtergebleven vrouw heeft nog steeds zijn Facebook pagina aangehouden, maar er is wel duidelijk op te zien dmv foto,s en tekst dat hij is overleden. Dan kan ik me zo enorm ergeren dat mensen hem nu een "gezellige dag met veel plezier" toewensen en een fijne verjaardag alsof die mensen niet weten dat hij niet meer leeft. En dan erger ik me eraan dat ik me daaraan erger
Aaahh dat is zo beroerd![]()
Het is wel zo dat Facebook je de optie geeft om iemand te feliciteren zonder dat je het profiel ziet.
Ik kijk altijd wel even om dit soort dingen te voorkomen…
Sterkte
saskiaojan schreef:Besje schreef:paard in verkoop gezet, maar Jezus komt gewoon 0 reactie op![]()
Dan blijft die maar gewoon zeker?
Wat is het voor een paard?
Vriendin is op zoek naar een nieuw braaf leerpaard
Besje schreef:paard in verkoop gezet, maar Jezus komt gewoon 0 reactie op![]()
Ineke2 schreef:Besje schreef:paard in verkoop gezet, maar Jezus komt gewoon 0 reactie op![]()
Zomaar mijn observatie, als hij springen niet leuk (meer) vindt, zou ik geen springfoto’s en filmpje bij de advertentie zetten, maar juist dressuur foto’s en op buitenrit.
Besje schreef:Ineke2 schreef:Dat blijkt niet uit je advertentie
er staat toch dat we ermee gestopt zijn omdat hij het niet meer leuk vindt? Maar ik heb idd de springfoto's en het filmpje verwijderd als dat duidelijker is dan
Besje schreef:Ineke2 schreef:Dat blijkt niet uit je advertentie
er staat toch dat we ermee gestopt zijn omdat hij het niet meer leuk vindt? Maar ik heb idd de springfoto's en het filmpje verwijderd als dat duidelijker is dan
Fly_high schreef:Ik lees je advertentie zoals anderen hier, dat het een springpaard is dat om welke reden dan ook is gaan weigeren op wedstrijd en daarvan valt echt niet op te maken dat hij thuis blijkbaar nog wel springt.
Denk dat je je advertentie sowieso best een stukje positiever zou kunnen herschrijvenwant nu ligt de focus vooral op allerlei mankementen (wil niet springen, kijkerig, moeilijk te rijden etc) wat in combinatie met leeftijd verklaart waarom er niet heel veel vraag naar is.
Kimberley_ schreef:Ik kom even onder mijn steen vandaan maar ik vind het belangrijker om te weten of hij schrikkerig is en 180 graden omdraait en naar huis wil of dat hij schrikkerig is maar braaf blijft. De eerste zou ik laten staan en de tweede zou ik prima kopen mits er verder ook een klik is.