Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niobe schreef:In elk geval de toon waarop dingen gezegd worden mag ook wel wat minder. Je kunt wel iets zien en dat zeggen, maar dat kan ook vriendelijk en hoeft ook niet 2003737262 keer herhaald te worden.
Daarbij is er ook altijd wel iets positiefs te zeggen toch
xPabloBokt schreef:Dat. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en mijn manier hoeft niet de manier van een ander te zijn, maar als er idd geen sprake is van dierenleed, lekker laten lopen.Ik vind dan weer dat mensen soms te snel en te veel commentaar willen hebben. Je bent geen jurylid als je een fototopic op Bokt bekijkt en tenzij iemand expliciet om rijtechnisch commentaar vraagt óf er gewoon schaamteloze sprake is van dierenmishandeling vind ik dat het soms best een tandje minder mag met ongevraagd advies.
@Suzanne F. ja dat weet ik, daar heb ik inderdaad mijn literatuurlijst mee gemaakt. Maar ik had ook voor de citaties nog de ingebouwde bronvermelder van Word gebruikt en die staan nu dus niet goed. Die moeten allemaal met het handje nagelopen wordenmaar bedankt voor het meedenken!
Niobe schreef:En zelfs als je niks positiefs te zeggen hebt, geef gewoon tips over hoe iemand het kan verbeteren, in plaats van alleen te zeggen "je paard loopt met z'n kop in de lucht." Ja, thanks, Sharon, dat had ik zelf ook al door.In elk geval de toon waarop dingen gezegd worden mag ook wel wat minder. Je kunt wel iets zien en dat zeggen, maar dat kan ook vriendelijk en hoeft ook niet 2003737262 keer herhaald te worden.
Daarbij is er ook altijd wel iets positiefs te zeggen toch
Suzanne F. schreef:Als ik rijtechnisch commentaar heb op foto’s dan wil ik met liefde uitleggen wat ik constateer en ook hoe ik denk dat dit te verbeteren valt. Maar als je helemaal geen opmerkingen wilt dan kan je inderdaad beter geen foto’s plaatsen.
Amado7 schreef:Nog meer mensen gezanik met lightroom? Ik kan mijn laptop ondertussen uit het raam gooien. Al 3 middagen bezig met uberhaupt beginnen met foto's bewerken. Heb mijn laptop al geupdate, lightroom er af geknikkerd en weer 3 keer opnieuw geinstalleerd maar hij loopt gewoon elke keer vast en ik kom niet verder. Ondertussen hopen de shoots op en heb ik nog 3 shoots af te leveren deze dagen.
rien10 schreef:Ha ha![]()
![]()
En op een schaal van 1 tot 10, raad u het anderen aan scheten te laten.