Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:En er is ook niet bewezen dat het wél zo is.
Citaat:Bijvoorbeeld Facebook weet echt ontzettend veel van je (en of dat ethisch is kunnen we nog een heel gesprek over houden).
Citaat:De wet overtreden, zoveel meer opslagruimte nodig hebben (want die audiofiles zal je ergens moeten bewaren) en je zomaar afluisteren om juiste advertenties te kunnen tonen hebben ze écht niet nodig en levert enkel veel meer risico op dan het ze in voordelen oplevert.
Citaat:Door jouw reactie maak je mensen onnodig bang.
pien_2010 schreef:Gelukkig is het nog niet zo dat als 2 mensen IC zorg nodig hebben ik bv als 63 jarige bv palliatief beleid krijg en dus zonder pijn kom te overlijden en voor een jonger iemand (bv niet gevaccineerde dat de keuze extra pijnlijk maakt) alles uit de kast wordt getrokken om te overleven.
Citaat:Gommers heeft aangegeven dat bij code zwart het leger cq politie de ziekenhuizen moeten beschermen.
Dit is gelukkig nog niet ad orde.
pien_2010 schreef:Dat is gewoon niet waar Shadow.
Citaat:Gommers heeft letterlijk aangegeven dat bv mensen met 2 gelijksoortige kansen er ook gekeken kan gaan worden naar leeftijd en de 1 in slaap gebracht kan worden om te overlijden en de ander de IC op gaat om proberen te redden. Dat is code zwart de keuze tussen....jij wel...jij niet. Afschuwelijk voor zorg en patienten.
Tiggs schreef:Van mij mogen ze bij code zwart, of eigenlijk nu al, toch echt het niveau van de zorg gaan ‘verlagen’ bij ongevaccineerden. Het kan toch niet zo zijn dat mensen nu aan darmkanker etc gaan overlijden door uitgestelde zorg, omdat een groep mensen het vertikt zich te laten vaccineren?
Tiggs schreef:Van mij mogen ze bij code zwart, of eigenlijk nu al, toch echt het niveau van de zorg gaan ‘verlagen’ bij ongevaccineerden. Het kan toch niet zo zijn dat mensen nu aan darmkanker etc gaan overlijden door uitgestelde zorg, omdat een groep mensen het vertikt zich te laten vaccineren?
pien_2010 schreef:HIERonder reageerde ik op, door jou geschreven.Citaat:Nee, en zo zal het ook nooit gaan
enzino schreef:Tiggs schreef:Van mij mogen ze bij code zwart, of eigenlijk nu al, toch echt het niveau van de zorg gaan ‘verlagen’ bij ongevaccineerden. Het kan toch niet zo zijn dat mensen nu aan darmkanker etc gaan overlijden door uitgestelde zorg, omdat een groep mensen het vertikt zich te laten vaccineren?
Minder zorg dus voor mensen die iets hebben gedaan, of iets hebben nagelaten, waar jij niet achter staat?
Echwel met je eens. Shadow ik pas.
Hetzelfde met mensen met overgewicht, mensen die roken, mensen met een strafblad, mensen zonder huisdieren, mensen met huisdieren, mensen die alcohol drinken, mensen die dronken achter het stuur stappen, mensen die Groenlinks stemmen, mensen die nog geen elektrische auto hebben, mensen die vlees eten, mensen die op een levensgevaarlijk dier zoals een paart stappen, etc?
enzino schreef:Tiggs schreef:Van mij mogen ze bij code zwart, of eigenlijk nu al, toch echt het niveau van de zorg gaan ‘verlagen’ bij ongevaccineerden. Het kan toch niet zo zijn dat mensen nu aan darmkanker etc gaan overlijden door uitgestelde zorg, omdat een groep mensen het vertikt zich te laten vaccineren?
Minder zorg dus voor mensen die iets hebben gedaan, of iets hebben nagelaten, waar jij niet achter staat?
Hetzelfde met mensen met overgewicht, mensen die roken, mensen met een strafblad, mensen zonder huisdieren, mensen met huisdieren, mensen die alcohol drinken, mensen die dronken achter het stuur stappen, mensen die Groenlinks stemmen, mensen die nog geen elektrische auto hebben, mensen die vlees eten, mensen die op een levensgevaarlijk dier zoals een paart stappen, etc?
Je angst brengt niet je mooiste kant naar boven!