Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Onze lieve Flakey is overleden vanmorgen![]()
Ik hoorde vanmorgen vroeg wel gemauw boven alsof er ruzie was, maar dat hebben ze wel vaker en het was gauw weer stil. Maar toen ik later boven kwam lag Flake dood op bed…. Gatver wat doet dit pijn, ondanks dat we dit konden verwachten, hij had wel hartproblemen en de dierenarts zei 3 jaar geleden dat hij daarmee niet nog 6 maanden zou leven. Dus we hebben wel veel extra tijd met hem gehad. Maar bleh, ik kan niet meer.
[ [url=m/aHVKhJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Mijn werk.. Jezus.
Ik heb nog -9 compensatie uren staan, dus ik moet nog 9 uur extra werken dit jaar. (heeft te maken met officiële vrije dagen die op mijn vrije dagen vallen) maar ik heb ook nog +9 uur verlof staan. Ik dacht dus dat ik dat wel met elkaar kon verrekenen. Echter kan dit niet, want fiscaal zijn deze schijnbaar anders.
Ik werk normaliter van maandag t/m donderdag 9u per dag.
Ik wilde dus vrijdag dan 9 uur werken, met die +9 uur verlof en zo die -9 uur opheffen.
Dat kan dus niet.
Maar ik kan wel morgen 9 uur verlof opnemen, en dan vrijdag de hele dag werken, dan is het weer in verhouding.
Snappen jullie het nog?
Plop1997 schreef:Gisteren is mijn hamster Lori helaas in haar slaap overleden. Ze is 2 jaar en 4 maanden geworden. Ze heeft een mooi leventje gehad dus ik heb er wel vrede mee.
[ [url=m/8HTnSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar natuurlijk zit ik midden in mijn deadline week van school dus dat moest er natuurlijk ook nog even bij. De andere hamster Gimli leeft wel nog en hij heeft nu een grote uitbreiding gekregen maar hij is ook al 2 jaar en 3 maanden en is flink aan het kwakkelen helaas.
MarliesV schreef:Oh Captian die is wel erg zeg.
Kan je ze niet op papier omruilen. Dus gewoon ma t/m do werken.
Vrijdag op papier werken en donderdag op papier vrij maar gewoon niet zo doen?
Plop ook jij sterkte met het verlies van je hamster.