Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Een vraag die al 10 keer is gesteld....?
Laat maar ik bedoelde er niets gemeens bij.
Als jij op de kast wilt zitten of expres dommetje spelen op die kast : veel plezier.
Maar zonder mij..
Dus laten wij elkaar nu maar negeren
Relaxed schreef:Dat blijkt idd al sinds maart vorig jaar, dus ze hadden beter moeten weten.. En met ze bedoel ik onze politiek
lenaa_tje schreef:Volgens jullie beredenering had de overheid dus in december ook niet de hele boel hoeven dicht gooien. Er is ja verstand genoeg.
Ik vind nu na een lange sluitingsperiode waarin de overheid zegt dat het allemaal weer kan dan ook niet raar dat mensen zo reageren.
Wat was anders het nut van in eerste instantie de overheid volgen.
Dat was ook het idee achter de intelligentie lockdown dat mensen zelf voorzichtig bleven zonder ingrijpen van de overheid
ingedebruijn schreef:Relaxed schreef:Dat is nou precies de clou, de overheid heeft niks voorkomen maar eerder gesimuleerd..
Oprecht benieuwd hoe de overheid dit had moeten voorkomen.
lenaa_tje schreef:Volgens jullie beredenering had de overheid dus in december ook niet de hele boel hoeven dicht gooien. Er is ja verstand genoeg.
Ik vind nu na een lange sluitingsperiode waarin de overheid zegt dat het allemaal weer kan dan ook niet raar dat mensen zo reageren.
Wat was anders het nut van in eerste instantie de overheid volgen.
Dat was ook het idee achter de intelligentie lockdown dat mensen zelf voorzichtig bleven zonder ingrijpen van de overheid
lenaa_tje schreef:Ik snap echt niet waarom mensen die zich zelf heel bewust wel laten testen er dan maar vanuit moeten gaan dat anderen dat niet doen maar de overheid had, dat niet kunnen bedenken.
Zij kennen geen verantwoordelijkheid
lenaa_tje schreef:Maar zolang er zoveel mensen niet zijn ingeënt gaat dat toch niet op?
Echt hier zijn nog nooit zoveel besmettingen geweest. Ook in december niet.
Aan de vaccinatie graad lag het niet.
Ik heb al eerder aangeven blij dat het bij jou voorspoedig en snel gaat met inenten maar dat valt op andere plekken vies tegen
ingedebruijn schreef:lenaa_tje schreef:Maar zolang er zoveel mensen niet zijn ingeënt gaat dat toch niet op?
Echt hier zijn nog nooit zoveel besmettingen geweest. Ook in december niet.
Aan de vaccinatie graad lag het niet.
Ik heb al eerder aangeven blij dat het bij jou voorspoedig en snel gaat met inenten maar dat valt op andere plekken vies tegen
Er zijn toch vreselijk veel mensen wel ook al gevaccineerd. Waaronder bijna iedere risicogroep al volledig inmiddels. Dat is toch geen vergelijkbare situatie met december?
DuoPenotti schreef:Mindim
Maar de overheid weet na 1,5 jaar ook wel dat het draagvlak ongeveer 0 is geworden. En aan de plunderingen in bijvoorbeeld eindhoven zie je ook dat er veel volk bestaat met het verstand van een poffertje.
Dan denk jij dat even vanzelf 2 weken wachten?
Dat is wel erg veel verwacht.
Ja het zou zo moeten zijn maar ze wisten echt wel dat dit niet ging gebeuren.
Net als nu de vele mensen die toch naar het buitenland op vakantie gaan ern dan ineens verrast zijn door code rood.
ingedebruijn schreef:Er zijn toch vreselijk veel mensen wel ook al gevaccineerd. Waaronder bijna iedere risicogroep al volledig inmiddels. Dat is toch geen vergelijkbare situatie met december?
Huertecilla schreef:ingedebruijn schreef:Er zijn toch vreselijk veel mensen wel ook al gevaccineerd. Waaronder bijna iedere risicogroep al volledig inmiddels. Dat is toch geen vergelijkbare situatie met december?
Maar de overgewichtige achterneef van Miesje heeft zijn eerste afpraak pas over twee weken. Kunnen we niet nog een máándje rustig aan doen.
En denk aan ´de jongeren´. Sommigen worden egwel erg ziek hoor. Over 10-11 weken zijn die ook helemaal beschermd.
Is dat nu echt zó lang in het licht van anderhalf jaar?
...en de najaarsgolf. Die kan zomaar weer erg zijn hoor.
![]()
![]()
Dit met Covid19 op de A-lijst...
Hier nog steeds veel te warm; nét onder de 40 graden. Nietuit vanavond maar. Wordt wijntje met hapje bij voetbal kijken in hopelijk briesje op terras bij de venta verderop.
Huertecilla schreef:ingedebruijn schreef:Jaloers! Hoop dat mij dit ook gegund is in september. Geniet ervan!
Weet niet waar je heen gaat, maar hier is er wat Cóvid19 betreft nu al geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. De enige haar in de soep is de foutieve kleurcodering.