Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JackieT

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 19:59

Dat ik 3 uur bezig geweest ben met mijn paardenspullen container maar het gewoon niet naar mijn zin krijg. Elke 2 weken gooi ik alles weer om, maar krijg het gewoon niet goed

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:14

Mac had bacon bezorgd op mijn vega burger en wilde geen nieuwe komen brengen. Dus nu heb ik honger. -O-

Als ik energie had om het zelf op te halen / te maken was ik wel gekomen oke.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:15

MarlindeRooz schreef:
Mac had bacon bezorgd op mijn vega burger en wilde geen nieuwe komen brengen. Dus nu heb ik honger. -O-

Hier heb ik dus met een Mac medewerker een discussie over gehad. Het is hun eigen fout dat dat zo gebeurd omdat ze zelf een mega onhandig beleid hebben met de doosjes. Zo staat er vega op maar zit er gewoon bacon op.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:19

MarlindeRooz schreef:

Mac is niet zo flexibel idd, toen ik jong was wilde ik een broodje kroket zonder saus. Wat zat erop? Saus :') Ik denk dan zo geef dan aan bij je klanten dat je alleen het product kan kopen, zoals het op de kaart staat, omdat het anders te moeilijk is. Maar ja ik had zelf gezegd als ik daar de baas was, beter brengen jullie nu een vega burger zonder bacon!

Ik hoop voor je dat je ergens nog wat lekkers kan vinden in de hoeken van je koelkast, of anders nog even gauw langs de supermarkt, want met honger op bed werkt bij mij nooit zo goed eigenlijk, want dan wordt ik 's nachts wakker van de honger O:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:21

Ja klopt maar dat is niet mijn probleem. Op mijn werk hebben we letterlijk 8 soorten kroketten en die gaan allemaal in hetzelfde zakje. Dat moet ook gewoon goed. :+

Loop zo misschien nog naar de supermarkt maar had een heftige dag gehad + wat te vieren dus gunde mezelf Mac. Helaaaas. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:42

Dat het vanmiddag stervens koud was buiten. :brr:

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:15

Dat ik keuzestress heb voor 2 openstaande vacatures. Een is verder weg maar wel veel meer wat ik wil doen, en de andere is ook in het laboratorium, en dichterbij, maar ook weer minder interessant

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:43

DeEenhoorn schreef:
Dat ik keuzestress heb voor 2 openstaande vacatures. Een is verder weg maar wel veel meer wat ik wil doen, en de andere is ook in het laboratorium, en dichterbij, maar ook weer minder interessant

Op allebei schrijven en hopen dat je bij allebei sfeer mag proeven?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:20

Dat onze waterpomp is overleden en wij dus nu zonder water zitten... Gelukkig nog wel een emmertje water bij mijn ouders kunnen halen. :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:45

DeEenhoorn schreef:

Hoezo keuzes stress dan? Op beide solliciteren natuurlijk en afwachten of op bij alle twee op gesprek mag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:07

DeEenhoorn schreef:

Keuzestress voor vacatures?
Dat komt wat arrogant vreemd over.
Misschien eerst maar eens solliciteren en dan kijken of je überhaupt voor beiden uitgenodigd wordt en dan maar eens zien of je ook beide banen daadwerkelijk aangeboden krijgt.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:18

Anoniem schreef:
Misschien eerst maar eens solliciteren en dan kijken of je überhaupt voor beiden uitgenodigd wordt en dan maar eens zien of je ook beide banen daadwerkelijk aangeboden krijgt.

En dit ja.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:26

Anoniem schreef:
DeEenhoorn schreef:

Nahh ik snap dat vooruit denken wel, ik kan daar in eerste instantie ook even over “freaken”.

Maar inderdaad gewoon beide solliciteren en kijken wat er uit komt

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:31

Mijn rug, het doet zoo gruwelijk veel zeer.
Door de uitstraling betwijfel ik inmiddels of het spit is of wat anders.

Maar even blije toevoeging, paard is na 3 nachtjes logeren in Emmeloord weer thuis. Leek duidelijk waar klachten vandaan kwamen en is ingespoten + behandeld dus goede hoop dat dit nu beter zal gaan.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:49

Ik doe voor iemand boodschappen en dan schrijft ze dingen op zoals chocola.
Je hebt 200 keuzes in de supermarkt ofzo dus ik pak maar iets :+. Zegt ze ja die vind ik niet lekker. Ja schrijf dan op welke je wil ipv “chocola”. Al zo vaak gezegd. :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 00:49

Te veel keus in meubels :Y)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 01:16

Dat dit weer een langggggge nacht gaat worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 01:17

Mezelf, werkschoenen vergeten. Hopelijk word ik niet weggestuurd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 06:11

Jongste kat die tegen mijn rug lag te slapen en ineens liep te piepen in de slaap was gelijk wakker.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 08:16

3e migraine aanval deze week met aura’s en de hele mikmak |o Woensdag al 2 gehad en nu begint het gewoon wéér. Maandag maar even de huisarts bellen als ik dit weekend nog aanvallen heb -O-

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 08:30

Marktplaats kopers.... Heb m'n opknapper trailer er op staan, wil wel snel handelen, dus al wat laag ingezet, met vermelding vaste prijs. Al 5 reacties met 'wat wil je minimaal voor hebben'... Mensen, zo werkt het niet , ik heb al gezegd wat ik wil hebben... Kom gewoon met een fatsoenlijk bod ( en nee, dat is niet de helft van wat ik vraag)...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 08:38

Op de fiets er achter komen dat ik mijn OV vergeten ben, om kunnen draaien. Extra hard door gefietst om de trein nog te halen, valt die trein uit. Nou moet ik een half uur wachten in de pleuris-kou, kom ik te laat om tegelijk met een collega te kunnen starten en ben ik bezweet, terwijl ik dus gewoon een half uur langer had kunnen slapen. Ohja, en bedankt voor de melding he, NS. Ik stond al op het station en had zelf al gezien dat de trein uit viel voordat ik een keer een melding kreeg. Ik ben nu al weer klaar met vandaag. :evaw:

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:59

Mn schouder die weer vervelend doet, een pijnlijke plek onderaan mn ribben, doorbraak bloeding die nu al 12 dagen duurt (kon geen kwaad zei de gyn) maar tis wel vervelend. Maar 4 uur slaap gehad afgelopen nacht en nu helemaal gaar.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:37

Pijn in m'n rug die ineens opspeelt. Ongeveer 12 jaar geleden van een paard gevallen en scheurtje in m'n ruggenwervel opgelopen en die pijn op die plek heb ik ineens weer last van...
Laatst bijgewerkt door fjordjes op 15-01-21 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:40

fjordjes schreef:
Pijn in m'n rug die ineens opspeelt. Ongeveer 12 jaar van een paard gevallen en scheurtje in m'n ruggenwervel opgelopen en die pijn op die plek heb ik ineens weer last van...

Zou het door het weer kunnen komen? Ik heb mijn kruisbanden afgescheurd gehad, prima hersteld, maar zodra het koud en/of vochtig wordt heb ik er zooooo'n last van.