Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mac had bacon bezorgd op mijn vega burger en wilde geen nieuwe komen brengen. Dus nu heb ik honger.
MarlindeRooz schreef:Mac had bacon bezorgd op mijn vega burger en wilde geen nieuwe komen brengen. Dus nu heb ik honger.
DeEenhoorn schreef:Dat ik keuzestress heb voor 2 openstaande vacatures. Een is verder weg maar wel veel meer wat ik wil doen, en de andere is ook in het laboratorium, en dichterbij, maar ook weer minder interessant
DeEenhoorn schreef:Dat ik keuzestress heb voor 2 openstaande vacatures. Een is verder weg maar wel veel meer wat ik wil doen, en de andere is ook in het laboratorium, en dichterbij, maar ook weer minder interessant
Anoniem schreef:DeEenhoorn schreef:Dat ik keuzestress heb voor 2 openstaande vacatures. Een is verder weg maar wel veel meer wat ik wil doen, en de andere is ook in het laboratorium, en dichterbij, maar ook weer minder interessant
Keuzestress voor vacatures?
Dat komt watarrogantvreemd over.
Misschien eerst maar eens solliciteren en dan kijken of je überhaupt voor beiden uitgenodigd wordt en dan maar eens zien of je ook beide banen daadwerkelijk aangeboden krijgt.
fjordjes schreef:Pijn in m'n rug die ineens opspeelt. Ongeveer 12 jaar van een paard gevallen en scheurtje in m'n ruggenwervel opgelopen en die pijn op die plek heb ik ineens weer last van...