Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Iemand die een zak in onze vuilnisbak heeft gedaan .... betaal lekker voor je eigen rotzooi.
Sanniejtjuh schreef:lenaa_tje schreef:Iemand die een zak in onze vuilnisbak heeft gedaan .... betaal lekker voor je eigen rotzooi.
Voorheen een herkenbare situatie. Waar wij destijds woonde kon je voor het restafval een boete/waarschuwing krijgen als de klep niet dicht kon. En er werden doodleuk zakken poepluiers en andere troep in mijn bak gedaan. En ik kreeg dus een waarschuwing. Ik heb toen mijn bak vol met briefjes geplakt “met het zelfde gemak, gooi je het in uw eigen bak”. Tegen verwachting in was dat er effectief![]()
Sanniejtjuh schreef:lenaa_tje schreef:Iemand die een zak in onze vuilnisbak heeft gedaan .... betaal lekker voor je eigen rotzooi.
Voorheen een herkenbare situatie. Waar wij destijds woonde kon je voor het restafval een boete/waarschuwing krijgen als de klep niet dicht kon. En er werden doodleuk zakken poepluiers en andere troep in mijn bak gedaan. En ik kreeg dus een waarschuwing. Ik heb toen mijn bak vol met briefjes geplakt “met het zelfde gemak, gooi je het in uw eigen bak”. Tegen verwachting in was dat er effectief![]()
Zebrastreep schreef:Dat een betaling van mijn mountainbike schoenen niet goed gegaan is. Rekening is betaald door mijn moeder omdat het voor mijn verjaardag is. Bedrag hebben we handmatig overgemaakt met betalingskenmerk maar dat is dus niet goed doorgekomen.
tweede ergernis. Ik had mijn groepje tot zondag de dealine gegeven om wat in te leveren nu komt er nog iemand met van oh ik heb mijn deel af. Nee je bent te laat ik ga er niks meer aan doen je regelt het zelf maar.
luuntje schreef:Ik til vuilniszakken van buren uit mijn klikobak.
Tenzij het gevraagd is en zelden voorkomt.
Zo met buurman de afspraak dat ik zijn/onze heg snoei en zijn groene bak gebruik om ook afval fan de heg in kwijt te kunnen.
Ik baal van mijn lijf.
Het werkt gewoon niet mee vandaag.
luuntje schreef:Ik til vuilniszakken van buren uit mijn klikobak.
Tenzij het gevraagd is en zelden voorkomt.
Zo met buurman de afspraak dat ik zijn/onze heg snoei en zijn groene bak gebruik om ook afval fan de heg in kwijt te kunnen.
Ik baal van mijn lijf.
Het werkt gewoon niet mee vandaag.
Nayomie schreef:Loeky01 schreef:Ik ben zo gaar. En heb mijn laatste dag op stage waar ik ook echt stress van ervaar merk ik. Ik wil helemaal niet weg en kan niet alles goed afronden zoals ik wilde.Gingen je tussentijdse beoordelingen wel goed?