Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domi_94

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:34

Ik erger me aan mezelf... Omdat ik vooraf dacht dat het een briljant idee zou zijn om mijn deficiënties deels in de vakantie weg te werken... Doei vakantie :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:36

lenaa_tje schreef:
Iemand die een zak in onze vuilnisbak heeft gedaan .... betaal lekker voor je eigen rotzooi.

Voorheen een herkenbare situatie. Waar wij destijds woonde kon je voor het restafval een boete/waarschuwing krijgen als de klep niet dicht kon. En er werden doodleuk zakken poepluiers en andere troep in mijn bak gedaan. En ik kreeg dus een waarschuwing. Ik heb toen mijn bak vol met briefjes geplakt “met het zelfde gemak, gooi je het in uw eigen bak”. Tegen verwachting in was dat er effectief :') :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:21

Sanniejtjuh schreef:
lenaa_tje schreef:
Iemand die een zak in onze vuilnisbak heeft gedaan .... betaal lekker voor je eigen rotzooi.

Voorheen een herkenbare situatie. Waar wij destijds woonde kon je voor het restafval een boete/waarschuwing krijgen als de klep niet dicht kon. En er werden doodleuk zakken poepluiers en andere troep in mijn bak gedaan. En ik kreeg dus een waarschuwing. Ik heb toen mijn bak vol met briefjes geplakt “met het zelfde gemak, gooi je het in uw eigen bak”. Tegen verwachting in was dat er effectief :') :')

Ook lekker onbeschoft zeg!

Hier betalen we per kilo en onze bak zat inderdaad niet helemaal vol maar wel te vol om nog 2 weken te laten staan maar ik zit echt niet te wachten om nog extra te betalen voor het vuil van een buurtgenoot.
Maar ik vond het ook zo wat om de zak er uit te halen.. dus nu toch gebeurd.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 30-06-20 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:21

Dat een betaling van mijn mountainbike schoenen niet goed gegaan is. Rekening is betaald door mijn moeder omdat het voor mijn verjaardag is. Bedrag hebben we handmatig overgemaakt met betalingskenmerk maar dat is dus niet goed doorgekomen.

tweede ergernis. Ik had mijn groepje tot zondag de dealine gegeven om wat in te leveren nu komt er nog iemand met van oh ik heb mijn deel af. Nee je bent te laat ik ga er niks meer aan doen je regelt het zelf maar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:28

Sanniejtjuh schreef:
lenaa_tje schreef:

Da's een goeie!
De eigenaar (en tevens huurbaas) van ons huis gooit ook regelmatig zijn eigen vuilniszakken in onze container. Voor het beeld: ik woon in een groot pand met 8 woningen en we hebben een rolcontainer, deze kan helaas niet op slot. Al zouden we er een hangslot aan hangen, dan moet het makelaarskantoor op de begane grond hier ook een sleutel van hebben en 3 keer raden wie de eigenaar is van dit kantoor. Meneer woont niet op dit adres. En als het nou was dat de container nog niet vol zou zitten maar met 8 huishoudens gaat hij regelmatig al met moeite dicht aan het eind van de week.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:52

Dhl express met z’n tijd van voor het einde van de dag te leveren. Geef tenminste iets aan !

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:54

Ik heb zin om een lekkere lunch te maken, maar ik wil niet naar buiten. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-20 11:57

Vinger verbrand aan een pan. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:58

Ik ben zo gaar. En heb mijn laatste dag op stage waar ik ook echt stress van ervaar merk ik. Ik wil helemaal niet weg en kan niet alles goed afronden zoals ik wilde.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:08

Zebrastreep schreef:
Dat een betaling van mijn mountainbike schoenen niet goed gegaan is. Rekening is betaald door mijn moeder omdat het voor mijn verjaardag is. Bedrag hebben we handmatig overgemaakt met betalingskenmerk maar dat is dus niet goed doorgekomen.

tweede ergernis. Ik had mijn groepje tot zondag de dealine gegeven om wat in te leveren nu komt er nog iemand met van oh ik heb mijn deel af. Nee je bent te laat ik ga er niks meer aan doen je regelt het zelf maar.

Nog aanvulling erop maakt mij echt bloed chagrijnig dit soort dingen. Blijkbaar waren ze nog niet betaald :( Nou ja in ieder geval opgelost maar het irritatie level zit echt op 10 :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:19

Loeky01 schreef:
Ik ben zo gaar. En heb mijn laatste dag op stage waar ik ook echt stress van ervaar merk ik. Ik wil helemaal niet weg en kan niet alles goed afronden zoals ik wilde.

:(:) Gingen je tussentijdse beoordelingen wel goed?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:45

Postnl die een pakket afleverd wat gewoon open gescheurd is aan 1 kant. En daar pas achterkomen als de bezorger al weg rijdt.

Er mist dus een onderdeel... Nu weer hele gedoe om contact op te nemen met webshop en maar hopen dat ze nog een nieuwe op voorraad hebben. Of het anders op kunne lossen

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:52

Dat sommige mensen gewoon echt geen dieren moeten nemen

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:54

Ik til vuilniszakken van buren uit mijn klikobak.
Tenzij het gevraagd is en zelden voorkomt.
Zo met buurman de afspraak dat ik zijn/onze heg snoei en zijn groene bak gebruik om ook afval fan de heg in kwijt te kunnen.

Ik baal van mijn lijf.
Het werkt gewoon niet mee vandaag.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:08

Weinig leuke vacatures en degene waarop ik heb reageert, heb ik nog geen reactie op terug. :n

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:17

Net alle spring zooi opgebouwd in de wei regent het.Maar wel blij met de regen hoor.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:20

luuntje schreef:
Moniek heeft de internist gebeld?
Hopelijk was het positief.

Ja, en nu word er een poli afspraak gemaakt voor deze week/volgende week. Ze doet het toch liever niet via de telefoon.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:27

luuntje schreef:
Zo met buurman de afspraak dat ik zijn/onze heg snoei en zijn groene bak gebruik om ook afval fan de heg in kwijt te kunnen.

Ik baal van mijn lijf.

Dat vind ik wel een goeie. Als ik het nog eens zie dan zet ik de zak gewoon op zijn parkeerplek.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:33

Dat mijn meubels volgende week komen, eindelijk, en ik contant moet betalen 8)7

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:45

luuntje schreef:

Ik baal van mijn lijf.

Ik durfde dat niet zo goed. Vuilniswagen neemt dat dan niet mee en dan staat het op straat waar dieren etc. Er dan aan kunnen zitten.
Ik weet natuurlijk ook niet wie het is.

Sterkte met je lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:55

Dat ik mega zenuwachtig ben, heb straks sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar ik ook stage heb gelopen. Totaal geen reden om zenuwachtig te zijn. Maar toch ben ik wel zenuwachtig haha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:14

Vies klusje maar met handschoenen aan kom je vaak wel aan adresgegevens van de eigenaar van de vuilniszak. Zo doet de gemeente ook boetes geven als afval verkeerd gedumpt word.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:14

Marije_1997 schreef:
Dat ik mega zenuwachtig ben, heb straks sollicitatie gesprek bij een bedrijf waar ik ook stage heb gelopen. Totaal geen reden om zenuwachtig te zijn. Maar toch ben ik wel zenuwachtig haha

Succes +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:17

Dat ik vanavond een toets heb. En ik snap echt de meest ingewikkelde dingen en gedoe. Maar ik snap steeds 1 ding maar niet. Echt heel irritant. :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:49

Nayomie schreef:
Loeky01 schreef:

:(:) Gingen je tussentijdse beoordelingen wel goed?

Ja heb mijn stage gelukkig vorige maand al met een goed cijfer afgerond. Alleen de afronding van een casus zit me dwars. Helaas.