Air schreef:Air schreef:Hier was ik vooral boos op DPD, woensdag zou een eerste afleverpoging zijn gedaan.. ik was thuis, geen deurbel gehoord, geen kaartje in de bus. Donderdag tweede maar toen was ik aan het werk, gister mailcontact met ze gehad en het pakket is te groot/zwaar om zelf bij een pick-up point te halen dus het kan alleen bezorgd worden zeiden ze. Oke mooi vandaag ook vrij dus het zou voor vandaag ingepland worden.. had gisteravond nog een mail gestuurd en vanochtend reactie met "we kunnen het voor je inplannen op een werkdag", uh wat?!
Blijkt dat ze hem gewoon niet voor vandaag ingepland hadden, en ik mag hem ook niet komen ophalen bij het depot. Het ergste vind ik nog dat ze gewoon nieteens hun excuses aanbieden, zo'n kleine moeite.
En het pakket is er nog niet![]()
Zouden vandaag leveren, dubbelgecheckt of het is ingepland, ja het is ingepland. Wordt geleverd in het late tijdvak dus tussen 12:00 en 13:30 wordt de aflevertijd bekend gemaakt.
Geen aflevertijd en het pakket staat niet op uitgeleverd. Blijf je dan speciaal voor thuis... Vrees niet dat het hem nog wordt, webshop al gemaild.
DramaPakketDienst..
"Nee, ik zie helaas ook geen beweging in het pakket. Ik ga de levering opnieuw in moeten plannen. Kan dit gelijk morgen?"
Wauw.