Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 16:22

Air schreef:
Air schreef:
Hier was ik vooral boos op DPD, woensdag zou een eerste afleverpoging zijn gedaan.. ik was thuis, geen deurbel gehoord, geen kaartje in de bus. Donderdag tweede maar toen was ik aan het werk, gister mailcontact met ze gehad en het pakket is te groot/zwaar om zelf bij een pick-up point te halen dus het kan alleen bezorgd worden zeiden ze. Oke mooi vandaag ook vrij dus het zou voor vandaag ingepland worden.. had gisteravond nog een mail gestuurd en vanochtend reactie met "we kunnen het voor je inplannen op een werkdag", uh wat?!
Blijkt dat ze hem gewoon niet voor vandaag ingepland hadden, en ik mag hem ook niet komen ophalen bij het depot. Het ergste vind ik nog dat ze gewoon nieteens hun excuses aanbieden, zo'n kleine moeite.

En het pakket is er nog niet -O-
Zouden vandaag leveren, dubbelgecheckt of het is ingepland, ja het is ingepland. Wordt geleverd in het late tijdvak dus tussen 12:00 en 13:30 wordt de aflevertijd bekend gemaakt.

Geen aflevertijd en het pakket staat niet op uitgeleverd. Blijf je dan speciaal voor thuis... Vrees niet dat het hem nog wordt, webshop al gemaild.
DramaPakketDienst..

"Nee, ik zie helaas ook geen beweging in het pakket. Ik ga de levering opnieuw in moeten plannen. Kan dit gelijk morgen?"

Wauw.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 18:24

Dat alles momenteel misgaat. Met vriend mee moeten rijden omdat die zijn nieuwe auto moest halen maar hij was ziek dus hij kon niet zelf rijden. Halsoverkop terug naar huis omdat ik zelf om 18.00 op school moet zijn, komt mijn bus te laat en kan ik dus geen eten halen op het station. Nu zit ik vast net voor Breda omdat er een trein gestrand is tussen Breda en Rotterdam.

Ik.had.thuis.moeten.blijven.

Ik wil ALLEEN MAAR BIJLES voor het tentamen dat ik niet gehaald heb vorig blok. Hou op met me hoor.

_-:(

Laibadji

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 19:16

Dat ik er deze middag op uit ben gekomen dat de domeinnaam die ik had gekozen bijna exact gekopieerd is door een concullega waardoor je niet op mijn maar op haar website terecht komt.

Pffff ik heb sinds kort een bijberoep in ondersteuning en coaching voor personen met een beperking. Ik ben al de hele tijd bezig met naam zoeken, folders, website. Domeinnaam gekocht en alles uitgewerkt. Blijkt nu dat een concullega dit bijna tegelijkertijd met mij deed met bijna exact dezelfde naam.

Ik kan wel huilen. Ik heb zo alles nagekeken en nog eens nagekeken.. zelfs nog getwijfeld over haar domeinnaam of ik die niet ging nemen (Ja die was er nog!)

Nu mag ik alles veranderen en aanpassen. Mijn doelpubliek zal altijd omgeleid worden naar haar website. -O-

Zo is er ook geen plezier aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:03

Mijn verjaardag -O- Ik verjaar 2 januari en nadat ik de familie langzaam zag slinken om dat te vieren bleef ik vorig jaar over met mijn schoonouders en schoonzus. Dus dit jaar geef ik geen feest, waarop mijn schoonmoeder zegt: Oh dat is goed! Na al die dagen heeft daar toch niemand meer zin in.

En bedankt -O- Ik kies er ook niet voor om op zo een poedersuiker te verjaren :n

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:03

Aan de 'support' van een vriendin

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:12

Ik word echt helemaal gek van het leren voor tentamens. Zo blij als het 17 juni is.

December *

Het gaat top. :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:14

De wind...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:21

Had voor m'n broer zo'n Max Verstappen-helm beeldje gekocht voor de Kerst, komt m'n broer naar me toe om hetzelfde beeldje te laten zien :\

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 20:33

Whale schreef:
Had voor m'n broer zo'n Max Verstappen-helm beeldje gekocht voor de Kerst, komt m'n broer naar me toe om hetzelfde beeldje te laten zien :

Ugh, gelukkig, hij is net iets anders...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 21:19

DeMolenhoek schreef:
Mijn verjaardag -O- Ik verjaar 2 januari en nadat ik de familie langzaam zag slinken om dat te vieren bleef ik vorig jaar over met mijn schoonouders en schoonzus. Dus dit jaar geef ik geen feest, waarop mijn schoonmoeder zegt: Oh dat is goed! Na al die dagen heeft daar toch niemand meer zin in.

En bedankt -O- Ik kies er ook niet voor om op zo een poedersuiker te verjaren :n

Zo dan... :oo

Ik ben op Eerste Kerstdag jarig, dan kunnen de meeste vrienden ook niet vanwege familieverplichtingen, dus voel deels met je mee. Alleen die reactie van jouw schoonmoeder was echt akelig. -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 21:33

xPabloBokt schreef:
"Ik wil niet dat ze denken dat ik lui ben."

Ik snap je gevoel, maar who gives a damn what they think? Het is JOUW lijf, JOUW schouder, zij hebben 0,0 moeite gedaan om jou je gewaardeerd te laten voelen in de tijd dat je daar werkt. Wat geeft het als ze denken dat je lui bent? Laat ze maar denken, jij weet toch beter.

Wat anderen van je denken moet niet definiëren wie jij bent en wat je doet. Jij moet nog de rest van je leven met je schouder doen, zij niet. Ik weet maar al te goed hoe dit soort mensen je kunnen laten voelen, maar echt, probeer het eens om te draaien. Zij zijn er ook niet voor jou geweest. Voor wat hoort wat. Goed werkgeversschap, goed werknemersschap. Een arbeidsrelatie moet van twee kanten komen.

Je hebt gelijk. Ik ben daar ook heel hard mee bezig, maar dit is echt lastig. Ik ben nog heel erg midden in het rouw proces om te accepteren dat mijn lichaam niet net zoveel aan kan als gezonde mensen, en dat ik dat mentaal ook niet aan kan. En dat dit niet beter gaat worden.

Ik moet nu werken aan het leren kennen van mijn grenzen zodat ik daar niet steeds overheen blijf gaan wat uiteindelijk alleen maar slecht is. Maar dat is een proces wat best lang zal duren :+

Zoals vandaag heb in twee best intensieve gesprekken gehad die bij elkaar 3 uur duurde, en heb ik bij elkaar geteld ongeveer 40 minuten in het koude weer gefietst. Mijn lichaam is helemaal op, ik heb nog pijn van gisteren en mentaal ben ik nu net een soort zeef :'), maar ik moet eigenlijk nog huiswerk maken. Nu overleef ik het écht wel als ik een keer niet helemaal voorbereid in de les kom, maar dan vind ik dat heel lastig om los te laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 21:48

Myfairytale schreef:
DeMolenhoek schreef:

Zo dan... :oo

Ik ben op Eerste Kerstdag jarig, dan kunnen de meeste vrienden ook niet vanwege familieverplichtingen, dus voel deels met je mee. Alleen die reactie van jouw schoonmoeder was echt akelig. -O-

Ja ze heeft het niet echt voor mij. Maar dat moet ze echt niet bij elke gelegenheid subtiel duidelijk maken :evaw:

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 22:45

DeMolenhoek schreef:

-O- :(:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 22:56

Amazon. {:)-:(

Mijn vriend met Black Friday een cadeau gegeven (als 'gift' aangemerkt via Amazon). Nu werkt het product niet naar behoren en willen we dus gewoon een vervanging die wel werkt. Dat kan niet volgens Amazon('s customer support, zowel contact gehad via chat als via Twitter), het product moet gewoon geretourneerd worden en dan krijg ik mijn geld terug. Nou is dat allemaal leuk en aardig, maar het product is zonder de Black Friday korting gewoon 1,5× zo duur als waar ik hem voor heb gekocht. Oftewel, ik kan voor het geld wat ik terug krijg bij lange na geen nieuw product kopen. Ohja, en de customer support kon mij dat allemaal niet vertellen in de afgelopen 24 uur. En ik twijfel om onethische dingen te gaan uithalen want ik ben er helemaal klaar mee, maar mijn vriend is tegen. -:(-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 00:14

Hoofd weer gestoten, maar ook weer op dezelfde plek als de vorige keer. Alleen nu aan de verwarmingsknop die net wat lager zit dan de vensterbank.

Nog meer hoofdpijn en begin nu ook nog beroerd te worden. %)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 00:15

Kon vanavond niet wakker blijven dus sliep op de bank... en kan nu in bed niet slapen. :=

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 00:19

MarlindeRooz schreef:
Kon vanavond niet wakker blijven dus sliep op de bank... en kan nu in bed niet slapen. :=

Ik ook. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 00:49

En dat ging niet helemaal goed en wil geen vriendje zijn in wc omhelzen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 01:13

MarlindeRooz schreef:
Mijn huisgenoot waar ik me al jaren aan erger word geloof ik NU uit huis gezet.

Wie dit toen gevolgd heeft... las op FB dat hij dus moest zitten ook. :=
En dat woonde bij mij in huis en zit nu in de bak. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 01:18

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn huisgenoot waar ik me al jaren aan erger word geloof ik NU uit huis gezet.

Wie dit toen gevolgd heeft... las op FB dat hij dus moest zitten ook. :=
En dat woonde bij mij in huis en zit nu in de bak. :+

Hahaha heerlijk om nu te lezen toch? ik kan me hier nog wel vaag iets van herinneren. Was toch een mafketel die oa spullen en eten jatte?

Ik heb waarschijnlijk chrondopathie. Op m'n 22e. Altijd druk en in beweging. Godsgruwelijk top dit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 01:19

Ja voelde me net de moeder van Jan Smit. Alles was weg. _O-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 01:24

De trein van Amsterdam Amstel naar Utrecht. We moesten langs Bijlmer ArenA. En ja... Ajax had verloren. Ze hebben de halve trein afgebroken en er waren 2 gevechten.. ongekend. De trein uitkomen was ook nog een opgave, ze liepen zo een oude dame omver...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 08:10

Ik wil niet opstaan.... ik ben echt toe aan vakantie of een minder intensief rooster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 08:31

De kat die naar binnen wou omdat de yoghurt uit de koelkast gepakt werd , die nu hard aan de deur krabt want hij wil er toch uit omdat ik hem geen yoghurt geef

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 09:04

SavannahNx schreef:
De trein van Amsterdam Amstel naar Utrecht. We moesten langs Bijlmer ArenA. En ja... Ajax had verloren. Ze hebben de halve trein afgebroken en er waren 2 gevechten.. ongekend. De trein uitkomen was ook nog een opgave, ze liepen zo een oude dame omver...

Kijk. Dit vind ik nou asociaal. Ik vind het best leuk om een potje voetbal te kijken, maar gedraag je. Ik schaam me gewoon voor de supporters van mn club.

DeMolenhoek, wat een vreselijk banketstaaf opmerking van je schoonmoeder.
Ik zelf ben op 27 december jarig en vier het expres niet: mijn verjaardag is MIJN dag en dan doe ik wat IK wil. En als dat in mijn nest stinken is, dan so be it.
Maar als iemand in je omgeving wèl zijn/ haar verjaardag wil vieren vind ik het een vorm van beleefdheid om gewoon gezellig heen te gaan, het is niet zo dat een verjaardag vieren nou heel erg vervelend is om te doen ofzo...