Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:55

Nou dat wilde ik wel :P :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:55

Nee bedankt :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:56

*druipt af*

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:01

MarcoBorsato schreef:
Ja dat ben jij. Ik vind het zonde om een bon aan de kant te schuiven, te vergeten en te laten verlopen. Wat moet ik met een voedingsbh van de prenatal? Ik geef de fles :')

Bon mag niet verlopen.
Zit geen datum op wettelijk verboden.

Ik had speciale bh met slapen heet voedingsbh maar je kan er geen voeding mee doen was soort sportbh.....zo’n slappe zeg maar. :')

Maar ook is de winkel ongeacht welke winkel niet je ding je kunt er altijd wel iets vinden.

*ik ben best gezelllige visite hoor*

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:02

Hahaha, pancakes. Waarom zou je niet iets terug geven? Ik geef lijstjes en wensen door, werkt prima.

Mijn schoonmoeder geeft rond kerst veel, en dan vooral veel plastic. Heb al gezegd dat ik dat niet wil, en dat ik een overschot aan een goed doel doneer. Mag ze zelf weten wat ze er mee doet.

Niet iedereen kan overal iets vinden Tita :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:03

MarcoBorsato schreef:
Giolli schreef:
Kinderen zijn idd niet millieuvriendelijk, des te meer reden dat ik kleding niet weg ga gooien. Ik pb je Liti!

Oh, goed punt. Ga er op letten.

Zie pantykous, ik dacht dat het algemeen bekend was? Maar jij koopt dus ook alleen maar duurzaam nog? Echt hartstikke goed! <3

Die kledingcontainers gaan toch niet naar ontwikkelingslanden?
Volgens mij wordt dat textiel gerecycled tot ander textiel.
Zak van max gaat naar ontwikkelingslanden.

Bonnen komen hier meestal wel op. En als ik cadeaus krijg waar ik niks mee kan pak ik het in en geef ik het aan iemand anders cadeau.

Maar kleding wat het net niet is... vind het dan zonde om weg te gooien, maar het hangt dan in de kast maar pak het eigenlijk nooit omdat er ook nog leukere dingen hangen :') Of ik leg het bij mn moeder aka de oppas voor als ie z’n kleren ondergekotst/gepoept heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:05

Met cup E wil je echt meer dan een slappe BH. Ik ben echt helemaal voorzien op het gebied van BH's. Ik vind de Prenatal een afschuwelijke winkel, ik kom er niet graag. Als iemand vraagt "goh wat wil je hebben?" en ik geef meerdere opties (bonnen van verschillende winkels) en ik krijg Prenatal dan zeg ik eerlijk dat ze daar iemand anders blijer mee kunnen maken.

Ik ga niet naar die winkel om te kijken wat ik voor dat tientje leuk vind en wil kopen. Als ik rotzooi wil in huis dan was ik wel bij mijn ex gebleven :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:16

Bonnen zijn onbeperkt geldig, tenzij het erop staat. Mag, helaas, absoluut wel.

Wij hebben een ruitersportzaak in de buurt, die is helemaal raar. Daar mag je een cadeaubon niet gebruiken op uitverkoop. Maar ik kan nergens vinden dat zoiets niet zou mogen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:18

Huh, die cadeaubon is toch gewoon betaald?

Oker vind ik wel mooi, ik heb meer moeite met banaan/citroen geel. Waarschijnlijk om dat dat mij echt niet staat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:22

Ik vind oker een prachtige kleur maar ik hoef gewoon niet dertig setjes in het oker van een merk dat ik haar toch niet aan trek. Ik had met O een mintgroene fase maar dat staat P niet. Of naja, ik vind roze leuker :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:26

MarcoBorsato schreef:
Ik vind oker een prachtige kleur maar ik hoef gewoon niet dertig setjes in het oker van een merk dat ik haar toch niet aan trek. Ik had met O een mintgroene fase maar dat staat P niet. Of naja, ik vind roze leuker :')

_/-\o_

Ik had ook vooraf de illusie, niet alles roze... Helaas, failed big time.

@mm, yup. Maar dat mag niet. Zijn heel raar met bepaalde dingen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:28

Nou zoveel roze hoeft nou ook weer niet hoor, beetje afwisseling :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:37

Afbeelding

Dit hangt nu. Vooral MR. Onder de kleertjes die ze nu past, roze Noppies bijvoorbeeld. Broekje van Liti gekregen, echt zo snoezig.

Maat 50 kan qua lengte maar 44 zit nog steeds het mooist.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:46

Eerlijk gezegd vind ik t ook erg om nieuwe kleertjes en kadobonnen weg te gooien!
Ik heb geleerd wees blij met wat je krijgt en als je het niet mooi vind geef t dan aan een ander die het goed kan gebruiken!
Maargoed zo denk ik :o

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:49

Leuke foto lautje.

Hier gekregen kleding die ik niet mooi vond gewoon weggeven. Zonde om weg te gooien.

Ik kwam vaak bij prenatal toen ze kleiner waren. Ik had wat dekentje en lakentjes gekocht. Ook pyjama's kocht ik daar met slaapzakken.

Hema kom ik ook veel. Zit bij ons in het dorp. Geen kinderkleding maar wel witte t shirts theedoeken sokken voor ons allemaal, kaarsjes etc.

Bayja ik had dit besteld.

Afbeelding

Afbeelding

Voorkant
Afbeelding

Achterkant
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:51

MarcoBorsato schreef:
[ [url=m/ZzDUoR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit hangt nu. Vooral MR. Onder de kleertjes die ze nu past, roze Noppies bijvoorbeeld. Broekje van Liti gekregen, echt zo snoezig.

Maat 50 kan qua lengte maar 44 zit nog steeds het mooist.

Mooie tinten roze zie ik :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:53

Ik vind t wel stoer om iets terug te geven als het niet bij je past. Ik zou t zelf alleen echt niet durven.

Hier was ook de planning niet te veel roze. Maar mislukt.
Nu ze iets groter is, is het roze wel minder.

Mooie kast, MB!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:54

Ik vind alleen die HoJ panter veel te hard voor P en daar heb ik dus best wel wat van. Ik weet niet of ze erin groeit maar anders zet ik het maar op fb. Roze is MarMar en +1.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:58

Die gele onesie van Prénatal had ik ook. Nou dat stond dus echt niet bij mijn bleekscheet. Daarna nooit meer okergeel aan durven trekken... :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 23:00

Groen staat zo mooi bij rood haar <3

Ik denk dat P wel donker blijft. O is nu wat lichter aan het worden maar nog niet zo blond als Sophie van Laura.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 23:12

Ja moet ik ff naar op zoek gaan!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 23:16

Ik tip je wel als ik iets zie!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 23:55

Dat mintgroene van rylee en cru is dan misschien wel mooi Fee. Seafoam noemen ze het zelf geloof ik.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 05:16

Vind nette kast hoor MB niet overdreven roze.

Die panter van HoJ mooi maar snap wel wat je bedoelt, de bruine kleur met kleinere afbeeldingen van deze zomer oogt wat zachter.
En is zo grappig dat jij de gele cavia’s zo leuk vindt, want dat kleurtje past niet echt tussen deze aarde kleuren

Mintgroen is echt zomerkleding weet niet of je die as winter gaat vinden.

Valt me wel op dat de exclusieve merken ( wat ik dan nou weer niet exclusief vindt want dat is IMO nog steeds Hermés en co) beetje op elkaar afstemmen.
Mingo gaat mooi met carlijnq en P&P gaat mooi met Mingo, en response gaat weer mooi met bobo.

De gewone merken feetje, le chic, z8 passen daar dus echt niet bij, zij hebben deze winter niet die typische, okergeel, oranje en bruintinten.

Maar goed de prijzen zijn omhoog gegaan heb ik gemerkt...bobo is duurder, maar Flo gaat ook als malle jassen van 80-110€ en zelfs moodstreet.
Die laatste heeft wel weer leuke jassen....ook niet goedkoop 80€ moodstreet

Vind de MarMar rok erg leuk waar Lau shirtje van heeft en N ook.
Maar ja weer panterprint

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 06:19

Dat noem ik ook meer exclusief hoor Tita: Hermes, Chanel, Ferragamo, Prada :P
Alleen is dat echt onbetaalbaar. Dat blijft echt beperkt tot een zonnebril of paar schoenen of een tas wat je dan nog kan betalen.

HOJ is idd wat harder qua panter. Zelf vind ik de MfM en Marmar panter mooier en verfijnder. Kleine vlekjes en meer kleurschakering er in.

Hier ook niet gedurfd dingen terug te geven. Dus idd heb al 3 jaar een bon van €10,- van prenatal liggen. Is hier ook niet in de buurt.
En kleertjes dat ik denk dit is zooo niet mijn smaak en dat weet je.
Mijn ene schoonzusje haalt wel eens wat voor Sophie en neemt dan echt leuke dingen mee van bijv Noppies. Andere had kraamcadeautje gehaald dat ik dacht je hebt wat meegenomen met idee dit is wel prima voor niet teveel :+
Maar die moet altijd benadrukken dat dure kinderkleding zonde is (zelf (nog) geen kinderen). Wel een super lieve tante verder voor de dames, maar heel andere ideeen over opvoeding.

Hema bonnen vind ik prima. Daar haal ik voor Julia rietjesbekers van en sokken en boxers voor mijn man :Y)

Die rok is wel mooi Tita van Marmar :))

Ik wil de panter van one more eigenlijk nog wel. Heel leuk setje daarvan gezien. En Tes heeft het goedgekeurd dus dan mag het :')