Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Toen ik mijn tuinschuurtje bouwde hield ik ook pauze tussen 12-13 omdat ik mensen die thuis eten een rustige lunchpauze gun. Na 8 uur savonds zou ik persoonlijk nooit iets timmeren inderdaad, nee onze buren hebben geen kinderen maar die werken ook hard en willen neem ik aan ook lekker rustig een filmpje kunnen kijken. Zo hou ik ook rekening met niet grasmaaien op Zondag. Ik ben een watje
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Toen ik mijn tuinschuurtje bouwde hield ik ook pauze tussen 12-13 omdat ik mensen die thuis eten een rustige lunchpauze gun. Na 8 uur savonds zou ik persoonlijk nooit iets timmeren inderdaad, nee onze buren hebben geen kinderen maar die werken ook hard en willen neem ik aan ook lekker rustig een filmpje kunnen kijken. Zo hou ik ook rekening met niet grasmaaien op Zondag. Ik ben een watje
Maar hoe kun je dan ooit verbouwen?
Dat moet toch 's avonds na werktijd en in het weekend doorgaans en als je niet dagelijks door kunt werken ben je 10 jaar bezig ipv 1 als het een serieuze verbouwing betreft.
Sonja_vR schreef:Een keer wat later iets in elkaar zetten of doen zou Toch geen probleem moeten zijn, dat soort dingen Gebeuren nou eenmaal wel eens
Als mensen iedere avond lifesize hamertje tik spelen zou ik dat idd wel een probleem vinden
beatje schreef:Dat kan dan toch gewoon voor 20.00 dat iets in elkaar zetten of overdag in het weekend?
Het verbaast me echt op Bokt hoe a sociaal mensen naar elkaar zijn. Honden niet aan lijnen waar het moet,bewust geluid overlast veroorzaken omdat het moet kunnen. Als mensen in het echt ook zo zijn ,ben ik toch wel heel blij hier op de boere- buiten.
Sonja_vR schreef:Ja bladblazers zijn rete irritant
Maar rond 10 smorgens ? Sorry, dat is gewoon een schappelijke tijd
Vind het dan wel weer heel vermakelijk om te zien hoe neurotischs sommige mensen hij tuin bladvrij houden
Om in het voorjaar compost te gaan kopen om in Diezelfde tuin te verspreiden![]()
Hark gewoon lekker dat blad tussen je planten , Ben je in 1 keer klaar
Sonja_vR schreef:Ja bladblazers zijn rete irritant
Vind het dan wel weer heel vermakelijk om te zien hoe neurotischs sommige mensen hij tuin bladvrij houden
Om in het voorjaar compost te gaan kopen om in Diezelfde tuin te verspreiden![]()
beatje schreef:Dat kan dan toch gewoon voor 20.00 dat iets in elkaar zetten of overdag in het weekend?
Het verbaast me echt op Bokt hoe a sociaal mensen naar elkaar zijn. Honden niet aan lijnen waar het moet,bewust geluid overlast veroorzaken omdat het moet kunnen. Als mensen in het echt ook zo zijn ,ben ik toch wel heel blij hier op de boere- buiten.
elnienjo schreef:Sonja_vR schreef:Ja bladblazers zijn rete irritant
Als ik mijn tuin niet bladvrij maak dan kom ik er met de grasmaaier niet meer doorheen in het voorjaar. Ik woon in het bos, dus er gaan hier jaarlijks vele kliko's vol blad weg, vanaf september wekelijks volle bak. Tussen de struiken laat ik het grotendeels liggen als humus (en uit gemakzucht)
Ik hark nog ouderwets of gebruik m'n grasmaaier als stofzuiger. Bladblazers vind ik echt een heel irritant geluid maken.