Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Ben je verplicht om een voorlopige aanslag van inkomstenbelasting 2019 te betalen aan de belastingdienst? Ze hebben op basis van mijn gegevens uit 2017 even berekend dat ik 500 euro moet betalen terwijl mijn situatie compleet anders is (1 baan ipv 2 en met een studie bezig waarvan ik een deel terug ontvang van de belasting). Ik kan dit niet aanpassen op de site door een "technische fout". Hoogstwaarschijnlijk zal ik over 2019 geld moeten ontvangen.
Ik ben gewend om ieder jaar aangifte te doen van het jaar ervoor en zo hou ik het graag.
Trui schreef:thanks! heb even gekeken maar zijn of sneakers of n hakje voor zo ver k nu zie
SavannahNx schreef:fohadie schreef:Hoe je jezelf een zakje versmolten poedersuiker van 3 maanden oud kan voelen? Hoe voelt dat? En is dat met of zonder boktcensuur?
En waarom is dit voor jou interessant?
fohadie schreef:Maar of iemand zich nu k.u.t voelt of poedersuiker, snap je de verwarring?
Sommige bokkers schrijven trouwens automatisch gecensureerd. Die schrijven bijv. Automatisch banketstaaf ipv lu.lli.g.
Maar goed, ontopic maar weer?