Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:03

Mag ik me ook weer eens melden? Hier binnen het topic lijken de dates je om de oren te vliegen, gaat lekker dus!

Hier niet echt serieus aan het daten geweest, te druk met mijn werk, binnen de familie wat gezondheidsklachten en toch nog een nasleep met mijn ex. Sinds eind vorig jaar wel een match op Tinder en sindsdien appen we de hele dag. Lastige is dat we elkaar al kennen, dik 10 jaar terug een paar toffe dates gehad en toen vertrok ik naar het buitenland. Was tot op heden een baal moment.

Nu 10 jaar later is diegene een soort van bekende sporter geworden, vrij regelmatig op tv en ik hou voor het eerst echt van Google, lol. Al doe ik daar niets mee, als diegene dat wil delen komt dat vanzelf wel. Merk wel dat het me onzeker maakt en dat is zo niet wie ik ben :o

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:12

Ailill schreef:
Mag ik me ook weer eens melden? Hier binnen het topic lijken de dates je om de oren te vliegen, gaat lekker dus!

Hier niet echt serieus aan het daten geweest, te druk met mijn werk, binnen de familie wat gezondheidsklachten en toch nog een nasleep met mijn ex. Sinds eind vorig jaar wel een match op Tinder en sindsdien appen we de hele dag. Lastige is dat we elkaar al kennen, dik 10 jaar terug een paar toffe dates gehad en toen vertrok ik naar het buitenland. Was tot op heden een baal moment.

Nu 10 jaar later is diegene een soort van bekende sporter geworden, vrij regelmatig op tv en ik hou voor het eerst echt van Google, lol. Al doe ik daar niets mee, als diegene dat wil delen komt dat vanzelf wel. Merk wel dat het me onzeker maakt en dat is zo niet wie ik ben :o

Hee wat leuk een man hier :P
Ik zou gewoon verder gaan met daten en praten en kijken waar het strand.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:24

Jep :D

Doen we ook, iets te veel, kom inmiddels chronisch slaap te kort, lol. Dit weekend gaan we een obstacle run doen, kijken of samenwerken goed verloopt. Daarna waarschijnlijk ergens wat eten/biosje of zo.

Die onzekerheid is alleen niet tof, 2 keer eerder voor een date gehad en dat werden beide relaties van 5+ jaar. Ik zeg (nog) niet dat dit nu ook het geval gaat zijn en verwacht eigenlijk ook niet te veel. Maar mijzelf kennende heb ik al een vermoeden welke kant dit uiteindelijk op zal gaan.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:48

Ailill schreef:

Doen we ook, iets te veel, kom inmiddels chronisch slaap te kort, lol. Dit weekend gaan we een obstacle run doen, kijken of samenwerken goed verloopt. Daarna waarschijnlijk ergens wat eten/biosje of zo.

Die onzekerheid is alleen niet tof, 2 keer eerder voor een date gehad en dat werden beide relaties van 5+ jaar. Ik zeg (nog) niet dat dit nu ook het geval gaat zijn en verwacht eigenlijk ook niet te veel. Maar mijzelf kennende heb ik al een vermoeden welke kant dit uiteindelijk op zal gaan.

Klinkt iig heel goed!!!!

En dat Chronisch slaapgebrek komt bekend voor... :D
Pfff dat tot laat appen/chatten en in je hoofd met anderen bezig zijn, plannen etc.vergt energie... heb mezelf deze week al 2 x verslapen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:51

Heel herkenbaar :’)

Wij gaan vanavond naar de bioscoop, loopt nog steeds lekker en fijn!
Dus in januari begonnen met nieuwe baan, paard verhuisd en nieuwe liefde :’)
In het kader van als ik het doe, doe ik het goed denk ik!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:14

listiglistje schreef:
Ailill schreef:

Klinkt iig heel goed!!!!

En dat Chronisch slaapgebrek komt bekend voor... :D
Pfff dat tot laat appen/chatten en in je hoofd met anderen bezig zijn, plannen etc.vergt energie... heb mezelf deze week al 2 x verslapen!
High expectations, vanuit beide hoor :D

Ik zie het nu sinds eind vorig jaar, vrijwel iedere nacht 2 uur worden, wekker gaat gewoon om 6 uur weer. Maar goed, we zijn jong en ik werk deels vanuit huis, dus het is op te vangen, haha!

Hoe gaat het met jou en je jonge boys :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:14

Robijntjah schreef:
Heel herkenbaar :’)

Wij gaan vanavond naar de bioscoop, loopt nog steeds lekker en fijn!
Dus in januari begonnen met nieuwe baan, paard verhuisd en nieuwe liefde :’)
In het kader van als ik het doe, doe ik het goed denk ik!
Zo, da's even 180 graden een nieuwe richting op, lijkt me best pittig zo alles bij elkaar. Al krijg je er, als het goed is, natuurlijk ook weer veel energie van :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:21

Deze week de dates, dus wie weet :D

1 is wel serieus echt heel leuk en lief en doet echt moeite... klik is er wel echt op alle vlakken. Hoop dat het irl ook goed bevalt!
Qua type en doen en laten wijkt hij wel af van de standaard man, maar ik zie er wel wat in.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:57

Hoe doen jullie dat? Ik bedoel met meerdere mensen tegelijk daten? Gevoelsmatig zou ik me daar niet echt goed bij voelen, lijkt me ook niet helemaal eerlijk t.o.v. de andere(n). Zonder oordeel overigens hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:05

Dat kan ik ook niet zodra ik de indruk heb dat t goed zit voor langere termijn zeg maar.

Hahaha ja behoorlijke verandering maar was ook op een punt in mijn leven dat ik er aan toe was.
Energie genoeg inderdaad op het moment. Heel veel zin in vanavond ook :o

En ach, dat weinig slaap hoort er even bij..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:06

Als het allemaal eerste dates zijn dan gaat dat prima :+
Ken je elkaar toch amper, als het naar serieuzer daten gaat dan is het er vaak maar 1 :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:11

Robijntjah schreef:
Dat kan ik ook niet zodra ik de indruk heb dat t goed zit voor langere termijn zeg maar.

Hahaha ja behoorlijke verandering maar was ook op een punt in mijn leven dat ik er aan toe was.
Energie genoeg inderdaad op het moment. Heel veel zin in vanavond ook :o

En ach, dat weinig slaap hoort er even bij..
Klinkt goed, hoe lang kennen jullie elkaar nu?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:12

Yonker schreef:
Als het allemaal eerste dates zijn dan gaat dat prima :+
Ken je elkaar toch amper, als het naar serieuzer daten gaat dan is het er vaak maar 1 :)
Ik kom gevoelsmatig al in de knoop als ik nu Tinder open, slaat eigenlijk ook nergens op.

Toch zie ik dit 'fenomeen' veel meer bij vrouwen: Meerdere opties open(houden) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:19

Als ik dat deed zei dat eigenlijk al genoeg over mijn gevoel voor iemand maar dat kan ik ook nu pas zeggen, dacht het al wel maar dit is wel echt de bevestiging zeg maar. Uuuuh ik geloof net iets langer dan een maand nu!

Ik heb zonder blikken of blozen tinder verwijderd en alle andere app contacten stil gelegd. Was voor deze jongen een hele hoge drempel en nu is het logisch ofzo.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:35

Ik heb een tijdje terug twee dates op één dag gehad, was niet helemaal de bedoeling maar liep gewoon zo. Maar ik vond het niet een succes, in de ene had ik veel meer zin omdat de verwachtingen een stuk hoger lagen. Echter was dat een grote tegenvaller :') Ik vond het vooral erg verwarrend. Nu heb ik ook moeite met het openen van Tinder, nu ik met iemand aan het 'niet-daten' ben.

Listiglistje en Forumster, veel plezier met de dates!

Ailill, dat klinkt wel heel veelbelovend tussen jullie. Geniet ervan! Is dit de eerste keer in het weekend dat jullie elkaar zien? Wel leuk, zo'n actieve date. Vind je het niet moeilijk om nu vol weer voor iemand te gaan terwijl je daarvoor nog weinig date ervaring met anderen hebt gehad? Ik zou best wel aan mezelf gaan twijfelen als ik op de eerste de beste date val na een lange relatie.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:35

Ik heb dat ook hoor. Op het moment dat ik serieus met iemand bezig ben heb ik ook echt niet de behoefte om contact te hebben met anderen, laat staan er iets mee te doen. Iemand krijgt de volle 100% aandacht, anders niet. En als ik echt verliefd ben vind ik die persoon toch de leukste op de wereld :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:53

1e date is idd gewoon alleen drankje/kletsen, voel ik meer en het is wederzijds dan kap ik de rest af.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 16:31

Ik kan het ook niet zo goed, heb onbewust toch een voorkeur en dan krijgt de ander geen eerlijke kans.
Ben nu wel met meer aan het praten, maar zit nu denk ik 1 date aan te komen. Maar zo'n goed gevoel als ik bij Utrechtjongen heb, heb ik niet bij hem dus twijfel of het wel wat is.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:12

Afgelopen maandag toch maar tinder gedownload, best een aantal matches nu maar ze willen nog niet echt praten. Nu vind ik eigenlijk dat de jongen moet beginnen, of ben ik daarin een beetje ouderwets?

Ik ben ook heel ongemakkelijk iemand haar vriend tegengekomen...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:15

Linda_Fleur schreef:
Ik heb een tijdje terug twee dates op één dag gehad, was niet helemaal de bedoeling maar liep gewoon zo. Maar ik vond het niet een succes, in de ene had ik veel meer zin omdat de verwachtingen een stuk hoger lagen. Echter was dat een grote tegenvaller :') Ik vond het vooral erg verwarrend. Nu heb ik ook moeite met het openen van Tinder, nu ik met iemand aan het 'niet-daten' ben.

Listiglistje en Forumster, veel plezier met de dates!

Ailill, dat klinkt wel heel veelbelovend tussen jullie. Geniet ervan! Is dit de eerste keer in het weekend dat jullie elkaar zien? Wel leuk, zo'n actieve date. Vind je het niet moeilijk om nu vol weer voor iemand te gaan terwijl je daarvoor nog weinig date ervaring met anderen hebt gehad? Ik zou best wel aan mezelf gaan twijfelen als ik op de eerste de beste date val na een lange relatie.
Absoluut, al is het ook wel dubbel. We 'kennen' elkaar natuurlijk al een soort van en het is toen niet bij een kopje koffie gebleven. Ergens vraag ik me af waarom het toen niet is door gestart, maar ik vertrok binnen 2 maanden nadat we elkaar 'leerden' kennen met 3 paarden richting Engeland en beide waren we ontzettend druk met onze sportieve carrière en die kwam, toen, bij beide op nummer 1.

Op zich vind ik het niet moeilijk, ik ben een beetje van uitersten. Tuurlijk vroeger wel wat dates gehad, maar uiteindelijk werd het toch allemaal wel serieus en langdurig. Nu sinds zomer 2016 weer single en ook echt een jaar lang geen behoefte gehad aan dates, op wat fun na. Afgelopen tijd wel wat dates gehad maar ook daar was, i.i.g. vanuit mij, niet het uitgangspunt voor iets langdurig.

Inmiddels dus wel en ik merk dat ik dan toch meer interesse heb in bepaalde types, andere dan bijv. van de afgelopen maanden. Maakt me in dat opzicht dus ook niet echt onzeker, ik weet vaak al heel snel of het echt goed zit, of althans, dat denk ik ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:16

Dus toch wel een herkenbaar iets, aan de ene kant je opties open houden, maar anderzijds toch ook een beetje in de knel komen en dan voor een bepaald persoon gaan.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:55

Damelza, zo heb ik er ook lang in gestaan. En vaak begin ik ook geen gesprek, maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op en zou het gewoon wel moeten kunnen. Net als wie de drankjes betaalt op de eerste date. Zó ongemakkelijk moment altijd, ik roep tegenwoordig zo snel als mogelijk: Zullen we splitten? En dan vind ik het tegenwoordig zelfs stom als de man de zin doordrijft dat hij het wil betalen.

Ailill, ahh ik dacht dat dit je eerste serieuze date weer was maar zo snap ik het wel. Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:01

Ook dat is heel herkenbaar, dat je type ineens weer heel erg omslaat. Zegt m. i. ook wel wat over je herstel na je vorige relatie. Bij mij in ieder geval heel duidelijk wel. Ging tot een paar maanden geleden wel voor het ‘foute’ type, gedoemd om te mislukken zeg maar. Misschien ook wel lekker veilig...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:04

Linda_Fleur schreef:
1234, leuk dat de date geslaagd was! Haha een daarom lees ik vaak het gesprek vlak van te voren nog even door om geen vragen te stellen die ik al weet :')

Ik kon dat niet meer echt :7 Hij had zijn account/de app verwijderd, waardoor ook het gesprek verdween. Dus kon alleen het gesprek terugkijken vanaf het moment dat we op WhatsApp gingen kletsen hahah.
Hij maakte een grapje toen ik zei 'oh volgens mij had ik dat toch wel al een keer gevraagd _O-': 'haha zit je met teveel mensen te appen?' :7 :')

Ik begin trouwens ook nauwelijks gesprekken. Zit soms de moed bij elkaar te rapen om een gesprek te beginnen met iemand, maar is er nog niet van gekomen.... Echt stom want zitten wel echt leuke matches tussen, maarja als ze geen gesprek starten.... -O- :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:05

Aiiii iemand zijn of haar partner tegen komen is wel akelig.. want ja, wat doe je dan he? :\

Klinkt goed Aillill! Leuk idee ook, samen zo'n run doen.