sureido schreef:LoveGlove schreef:Hier zie ik niets
Andere kant op kijken dan want heel NL ziet het!
Ik zie ze in de verte nog wel.
Ik heb alle kanten op gekeken. Ik heb nergens iets gezien
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hiraeth schreef:Neem deze kaart even met een grain of salt, want het is voor volgende week vrijdag en in een week kan alles helemaal anders worden.
Maar crisis, ik heb nog nooit zulke kleurtjes gezien.Wij zijn zeg maar al blij met de rode kleur en 2000 cape.
![]()
[ [url=m/qORMMn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gevoelsmatig geloof ik wel dat het ergens los moet gaan volgende week omdat we nu best wel wat regen hebben gehad (vorig seizoen was door de droogte niet hét beste stormseizoen) en straks best wel wat hitte op ons dak krijgen. Dan zou je denken: 1+1=2. We zullen zien, maar zoals gezegd: ik deel 'm alleen omdat het echt hilarisch absurd is om dit te zien in Europa.
DewiRox schreef:Ik was er zo van onder de indruk dat ik helemaal vergeten was om er een foto van te maken, maar ze hingen super mooi boven de zee. Ik werk op het strand en zijn al een paar avonden getrakteerd met de wolken. Als ze er vanavond weer zijn maak ik een foto! De hele zee is namelijk ook opgelicht in dezelfde kleur.
Wendy_Komen schreef:Vannacht was echt heel gaaf! Ik heb mijn 2 dochtertjes er wakker voor gemaakt om het te laten zien. Weet niet of ik dan juist een goede of een slechte moeder benKinderen om half 1 ''s nachts hun bed uit trekken om naar wolken te kijken
Wendy_Komen schreef:Vannacht was echt heel gaaf! Ik heb mijn 2 dochtertjes er wakker voor gemaakt om het te laten zien. Weet niet of ik dan juist een goede of een slechte moeder benKinderen om half 1 ''s nachts hun bed uit trekken om naar wolken te kijken