Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:04

Omg.... wat een figuur.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:15

linnnh schreef:
Hahaha ja ik was er zelf ook enigzins verbaasd over, vooral omdat je normaal écht je best moet doen om ruzie met me te krijgen _O-

Ik dacht voor de verandering dat het wel weer eens leuk zou zijn om met een man op date te gaan. (m'n vorige dates en relaties zijn altijd vrouwen geweest) We kregen ruzie over welke wijn ik moest drinken... Hij vond dat ik wat uitgebreidere wijn moest kiezen, terwijl ik zin had in een "gewone" Sauvignon blanc. Hij deed gepikeerd toen ik niet deed wat hij zei, waar ik dus écht heel allergisch voor ben := Ik gezegd dat ik er geen zin in had als hij persé voor mij wil bepalen, dat ik prima in staat ben mn eigen keuzes te maken.

Dus ik bestelde "mijn" wijn, waarop hij tegen de serveerster zei: 'nee die wil ze niet, ze wil deze'. En nee, dit zei hij niet voor de gein. Ik heb de serveerster gezegd dat hij beide glazen maar op moet drinken, ben opgestaan en de deur uit gelopen. Nooit meer wat gehoord := :=

Wat een debiel joh :') :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:24

Hahah ohhhhhh dat meeeen je niet! Je bepaalt toch zelf wat je lekker vind

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:29

hilarisch!

zo had ik een date en dronk ik wkd, vond hij maar een 16 jarigen slettendrankje..
ok dan :+
hij vond idd ook dat ik de leeftijd had om wijn te drinken maar we zaten gewoon in een kroegje aan de bar niet in een 1of ander duur restaurant :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:29

Linnnh wat een sukkel joh, dat is echt heel erg..
Heel knap dat jij zo gehandeld hebt en bent weg gegaan!

Zijn er nog bokkers die nog leuke dates hebben gehad?

Mijn weekend was geslaagd, gezellig met vriendinnen op stap geweest bij ons in het dorp.
Kwam ik een leuke jongen tegen, precies mijn type,
Bruin haar, baardje, perfecte lengte en een goed lichaam
Hadden ook een aantal x oog contact, maar daar is het bij gebleven.
Ik durfde gewoon niet op hem af te stappen... Hoe doen jullie dit?
Stel je loopt naar hem toe en dan? Hoi ik ben Denise en ik dacht jij bent echt een leuke jongen om te zien... Dat is best raar :')
De kans is groot dat ik hem vaker ga zien aangezien in het dorp meestal alleen maar mensen komen uit het dorp, hopelijk komt die dit weekend weer en kan ik tot die tussen tijd bedenken met wat hulp van jullie wat een goede zet is om in contact te komen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:31

ik spreek mannen altijd aan met: volgens mij ken ik jou ergens van :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:32

Wat een figuur van de wijn :=

Over het op iemand af stappen; gewoon doen! Shotje erin en gaan met die banaan :))

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:35

Alja schreef:
ik spreek mannen altijd aan met: volgens mij ken ik jou ergens van :')

lol ik heb het daadwerklijk tegen mijn date (nu vriend) gezegd, want we hadden meermaals op dezelfde school gezeten :+
Hier ons 1j samen gevierd met een dagje sauna/welness en lekker uti eten. Ik mag kiezen wat ik eet en drink :Y)

Jullie gaan weer best hard :) Veel succes met de nieuwe dates en een :(:) voor iedereen die een eikel treft of een k*t-date had.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:40

Oh wauw, dat verhaal van de wijn. Wat kánsloos zeg :') Ik kan het wel waarderen als een man wat van wijn weet, maar ik bepaal écht zelf wel wat ik drink.

Ik spreek liever ook snel af. Voor je investeert in veel tijd etc om met iemand lang te appen wil ik wel weten hoe iemand in het echt is. Anders creëer je ook alleen maar verwachtingen, en is de kans op een tegenslag groter. Heb nou iemand waarvan de date al 2x verzet is omdat ik ziek ben. Is ook wel knullig, want ik wil echt wel graag met hem afspreken. Maar in deze staat... nou... nee :')

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:44

Destination schreef:

Over het op iemand af stappen; gewoon doen! Shotje erin en gaan met die banaan :))

Dan moet ik wel weten wat ik moet zeggen... ik ben altijd zo een muts :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:46

DNIEZE schreef:
Destination schreef:

Dan heb je nog niet genoeg gehad :Y)
Maar je kan altijd gewoon met hoi beginnen haha.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:49

Destination schreef:

Citaat:
Dan heb je nog niet genoeg gehad :Y)
Maar je kan altijd gewoon met hoi beginnen haha.

Haha!
Probleem is alleen aankomend weekend ben ik de bob, dus drank kan me er niet bij helpen :')

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:09

Ja had even behoefte aan wat testosteron, maar dit was too much en ik ben weer "genezen"_O-

Ik gebruik altijd de openingszin;
"Als ik een goeie openingszin had gehad, dan had ik hem nu gebruikt" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:11

Jeeetje Linnn... wat een gast. :')

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:11

Hoi iedereen! Ik lees zo af en toe wat mee in dit topic, maar kom mij toch ook maar even melden :)
Heb al een tijdje Tinder, doe er de ene keer wat meer mee dan de andere keer.. Ook heb ik Paiq maar dat is tot nu toe nog geen succes..
Via Tinder heb ik een paar keer eerder dates gehad, dat was geen succes.. Eentje daarvan was overduidelijk op maar 1 ding uit, terwijl dat uit de gesprekken die we al 2 weken hadden totaal niet naar voren kwam.. _-:(
Nu had ik afgelopen zaterdag een date waar ik ook al 2 weken mee aan het praten was en wat heel erg klikte.. Heel cliché, naar de bioscoop :P Allebei super zenuwachtig, maar uiteindelijk was het echt wel een heel gezellige date! En voor mij ergens wel een +punt.. Hij rijdt ook nog eens paard :o

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:31

Dus die date is wel voor herhaling vatbaar??

Ik zal mijn date zonder auto/rijbewijs afzeggen ;) Nu ik zo met mijn andere date aan het praten/daten ben en lekker samen gekookt en geslapen hebben, vind ik het niet kunnen :) Aangezien we toch beide uitgesproken hebben het fijn te vinden om bij elkaar te zijn.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:40

Jeetje wat een gast Linnnh.
Dat is echt apart.

Vroegah liep ik op een jongen af die ik leuk vond en vroeg dan... hey, waar is je vriendin?... Weet je dat ook gelijk. Nu nog niet gedaan. Geen idee of dat 14 jaar laten nog werkt _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:53

Die gast van de wijn :oo := _O- Wat dachtie... Dattie lekker dominant kon zijn en even bepalen wat je eet en drinkt? :evaw:

Ik durf nooit op leuke kerels af te stappen... :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:12

Ik heb een ongelovelijke crush op een jongen die op de pont werkt. Maar durf ook niet meer dan alleen een klein beetje flirten :o hij begon ermee, maar verder gebeurt er niks dus hij zal wel niet genoeg into me zijn.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:17

Geryon schreef:
Ik heb een ongelovelijke crush op een jongen die op de pont werkt. Maar durf ook niet meer dan alleen een klein beetje flirten :o hij begon ermee, maar verder gebeurt er niks dus hij zal wel niet genoeg into me zijn.

Of hij denkt dat jij niet geïnteresseerd bent ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:25

Dat hoop ik dan maar alleen ik flirt nu al echt wel terug. Volgens mij is het wel duidelijk dat ik geinteresseerd ben.. :o denk dat het gewoon een flirter is. Hij knipoogt altijd enzo, zo'n jongen is het :+

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:54

Ik ben altijd zo een bange poeperd om op iemand zo uit het niets af te stappen... Waarom geen idee want als er iemand naar mij komt heb ik hele verhalen :')

Oke dit weekend ga ik gewoon uit de comfort zone en als die leukerd er weer is dan ga ik het gewoon doen!!
Hoe nog geen idee maar moet vast goed komen

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:00

En wie hebben er deze week dates staan?
Ik ben ook gewoon maar weer aan het tinderen. De jongen waar ik nu een maand mee loop is leuk, maar ik twijfel aan de intenties al heb ik daar niet echt een reden voor, buiten dat hij gewoon veel te mooi voor mij is en er regelmatig over een onderwerp word gesproken of dat het ook daadwerkelijk daarop uitloopt. Ik stel hem deze week voor om eens iets buiten de deur te gaan doen. Heb hem dit weekend weer niet gesproken en door de weeks spreek ik hem wel..
misschien heeft hij wel een weekend vriendin. Hij is de weekenden altijd weg :+

Maar goed,
Ik was gisterenavond aan het tinderen en kwam een leuke man tegen, verdorie komt hij alleen zijn paarden in Nederland ophalen en woont in het verre buitenland. We hebben tot 4 uur vannacht gesproken en het ging allemaal zo vloeiend!
Over 10 dagen vertrekt hij met paarden en al met het vliegtuig dus ik heb maar kort de tijd. Vanavond wil hij uiteten en drankjes doen, ben erg benieuwd en super zenuwachtig :*

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:08

DanielleB schreef:
Dus die date is wel voor herhaling vatbaar??

Is zeker voor herhaling vatbaar! :D
Sterker nog.. Hij heeft me zojuist gevraagd of ik volgende week dinsdag (Valentijsdag Y;() met hem uit eten wil :wow:
Nu gaan we waarschijnlijk voor volgende week dinsdag ook nog een keer afspreken.. En omdat we allebei niet echt ervaring hebben met daten.. En hij de vorige date bedacht heeft.. Hadden we afgesproken dat ik deze date zou bedenken _O-
Iemand nog tips? :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:09

Waar gaat hij dan heen Guess_NH? En veel plezier vanavond!

Hmm, date tips. Misschien bowlen, bioscoop of midgetgolf? Vooral de eerste en laatste zijn wel geschikt om ook nog met elkaar te praten en elkaar beter te leren kennen.