Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:ik had barkrukken van de ikea te koop op MP.
nu zijn ze vanavond opgehaald, mensen waren helemaal tevreden en namen ze mee..
nu krijg ik later een mailtje dat ikea twee verschillende hoogtes en dat deze toch niet passen bij hun tafel als ze ze terug mogen doen?
ik heb gezegd dat ik ze niet terug neem of ben ik nu heel onaardig?
nu krijg ik later een mailtje dat ikea twee verschillende hoogtes en dat deze toch niet passen bij hun tafel als ze ze terug mogen doen?
sasja0705 schreef:Nou... hier dan ook weer.Heb verschillende spullen op MP, o.a. een hoofdstel. Komt ie vraag of er een neusriem bij zit. Ik: eigenlijk niet, want in de riem zitten t gaten en er is een seretta in gezet,maar als zij wil,haal ik de seretta er uit en doe de neusriem erbij.
Zij : losse seretta wel handig en of ik die ook kwijt wil en wat dan de prijs is.
Dus ik netjes doorgegeven en dan is natuurlijk geen interesse meer want zij wilde hoofdstel + neusriem + seretta voor de zelfde prijs als zonder... want ik raaak het toch niet kwijt...
Dan een krabpaal, stevig ding, was duur in de aanschaf en kan makelijk nog jaren mee. Vp is € 30...
Email: voor €15 kom ik hem halen.
Ik : nee
Geïnteresseerde : oké, dan 22,5
Ik : sorry,ook dat is mij te weinig.
Antwoord: voor 25,- kan ze een grotere en betere krijgen
Heb maar beleefd succes gewenst met de grotere