Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pakje is al leeg )
Tancreda4 schreef:Ik vraag online een nieuwe werkstoel aan. Kan tig tijdvakken kiezen, super! Krijg ik een bevestiging; wordt die dag tussen 8 en 18 geleverd en kunnen geen tijdsindicatie geven....
Dood gemaakt met een blije mus dus. Geef me dan niet al die opties
Polarize schreef:Tancreda4 schreef:Ik vraag online een nieuwe werkstoel aan. Kan tig tijdvakken kiezen, super! Krijg ik een bevestiging; wordt die dag tussen 8 en 18 geleverd en kunnen geen tijdsindicatie geven....
Dood gemaakt met een blije mus dus. Geef me dan niet al die opties
Zou die tijdindicatie komen als de bezorger echt onderweg is? Heb ik iig nog wel eens
Ik zit net niet 100% lekker in mijn vel, moet binnenkort ook ongesteld worden. Maar meh.
En ik heb nog maar genoeg adhd medicatie voor 2 dagen, heb besteld toen ik nog een heel pakje over had en de apotheek kan mij ook niet zeggen waar het is
Polarize schreef:Ze gaan nu uitzoeken wat er aan de hand is, want ik ben langs geweest en heb gevraagd hoe het zat, maar dat doen ze dus niet uit zichzelf
Siggislief schreef:Polarize schreef:Ze gaan nu uitzoeken wat er aan de hand is, want ik ben langs geweest en heb gevraagd hoe het zat, maar dat doen ze dus niet uit zichzelf
Hopelijk heb je snel antwoord, of liever snel je medicatie.
Hier is het dat je een mail krijgt van het is besteld, en dan kan je het vaak de volgende dag ophalen.
En als het Vrijdag besteld is, dan krijg je Maandag middag of Dinsdag pas een mailtje dat je medicatie binnen is.
En jammer dat je er zelf achter aan moet.
er staat het in behandeling is, dus waarschijnlijk gaat het ergens anders mis