Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Gisteren ramen gezeemd. Was aardig trots, totdat de zon er einde v/d middag op scheen....![]()
[ Afbeelding ]
Vandaag poging 2 gedaan en het is iets beter maaaar laten we zeggen dat dit niet mijn calling is
Themba schreef:Kinderen die ouder worden. Die dus later thuis willen komen. Maar ik wil gewoon naar bed!!
Polarize schreef:Themba schreef:Kinderen die ouder worden. Die dus later thuis willen komen. Maar ik wil gewoon naar bed!!
Ik kan wel zeggen "gewoon gaan liggen." Maar ik woon met 24 nog steeds thuis en kan bevestigen dat als ik een nachtje uit ben, mijn moeder pas goed slaapt als ik om half 4 eens aangestrompelt kom of een appje stuur dat ik bij een vriendin crash
Bellatrix schreef:De 28 graden in mijn slaapkamer waardoor ik de ventlator op de hardste stand moet zetten en direct voor mijn bed om er nog verkoeling van te voelen.
nicole_floor schreef:TheNovelist schreef:Gisteren ramen gezeemd. Was aardig trots, totdat de zon er einde v/d middag op scheen....![]()
[ Afbeelding ]
Vandaag poging 2 gedaan en het is iets beter maaaar laten we zeggen dat dit niet mijn calling is
Okee sorry maar.![]()
Ik gebruik alleen water en mijn jemako schoonmaak doeken. En ik vind het echt rot werk. Dus laat het vaak mijn moeder of schoonmoeder doen.![]()
Dat mijn sun eclipse doeken 3 juli pas komen, maar dan is de warmte voorbij.