Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 20:11

Heb die van de Wibra voor de ramen.

Strepen interesseert mij niks trouwens.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 20:27

Mijn bed is kapot aan het gaan :') laat ik nou net deze maand totaal geen budget hebben... maarja zal wel nieuwe moeten halen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:14

TheNovelist schreef:
Gisteren ramen gezeemd. Was aardig trots, totdat de zon er einde v/d middag op scheen.... :')
[ Afbeelding ]
Vandaag poging 2 gedaan en het is iets beter maaaar laten we zeggen dat dit niet mijn calling is :+

Okee sorry maar. _O-

Ik gebruik alleen water en mijn jemako schoonmaak doeken. En ik vind het echt rot werk. Dus laat het vaak mijn moeder of schoonmoeder doen. :')

Dat mijn sun eclipse doeken 3 juli pas komen, maar dan is de warmte voorbij. -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:29

Ik zat mijn feedback van afgelopen semester nog eens door te lezen en er zit geen enkele negatieve feedback bij. Alle 10+ formulieren hebben positieve feedback.
Aan de hand van die formulieren alleen al heb ik alles aangetoond en gehaald.
Dus waarom.
Stress ik m zo.
Ik kan niet eten, amper drinken, ben vreselijk kortaf en chagrijnig. Terwijl ik niks heb om mij druk om te maken.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:47

Kinderen die ouder worden. Die dus later thuis willen komen. Maar ik wil gewoon naar bed!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:49

De 28 graden in mijn slaapkamer waardoor ik de ventlator op de hardste stand moet zetten en direct voor mijn bed om er nog verkoeling van te voelen. :\

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:52

Themba schreef:
Kinderen die ouder worden. Die dus later thuis willen komen. Maar ik wil gewoon naar bed!!

Ik kan wel zeggen "gewoon gaan liggen." Maar ik woon met 24 nog steeds thuis en kan bevestigen dat als ik een nachtje uit ben, mijn moeder pas goed slaapt als ik om half 4 eens aangestrompelt kom of een appje stuur dat ik bij een vriendin crash :')

@bellatrix, en ik klaag al over mijn 24 graden- koelelement uit de diepvries voor de waaier zetten zodat t koelere lucht blaast?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:53

Kan maar met deze warmte is die zo gesmolten. :+

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 21:57

Polarize schreef:
Themba schreef:

Ik kan wel zeggen "gewoon gaan liggen." Maar ik woon met 24 nog steeds thuis en kan bevestigen dat als ik een nachtje uit ben, mijn moeder pas goed slaapt als ik om half 4 eens aangestrompelt kom of een appje stuur dat ik bij een vriendin crash

En ik kan bevestigen dat dat altijd zo blijft. Ik heb tot mn 28e bij een mac gewerkt, en ook dan bleef mn moeder semi alert slapen tot ze de deur hoorde.

Zal wel instinct zijn :?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 22:29

Yep en het is heel leuk nu met alle examenfeestjes en borrels en diners en zwempartys. Half 1 is het vroegst maar meestal is het half 4 of half 5. Dus ik kom chronisch slaaptekort.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 22:51

Temperatuur morgen is bijgesteld naar 37. :=

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 23:49

Marcella schreef:
Temperatuur morgen is bijgesteld naar 37. :=

Eerst zien dan geloven...
Was vandaag dikke prima te harden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 23:56

Iemand op Tinder vroeg “hoezo hier”. Dus toen zei ik “ik hoorde dat je hier lekkere recepten kunt vinden”. Was dat blijkbaar grappig. Nee, ik was passief agressief.

Ik heb letterlijk op m’n profiel staan waar ik naar opzoek ben. Daarbij is het een DATINGAPP! :+

En dit is een docent hè. Die moet het concept “domme vragen bestaan wel” toch kennen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 00:12

Jeetje zeg... Je begrijpt dat het hele concept van een datingapp nu eenmaal "sociaal doen" is en een beetje ouwehoeren en smalltalk uitkramen in het begin? _O-

Ik hou daar overigens ook niet van... Maar zit dan ook niet op een datingapp :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 00:28

Nou nee ik stelde oprechte vragen over gedeelde interesses en hij begon direct over m’n uiterlijk. En dan de vraag. Daar peilen ze mee of je ook in bent voor alleen seks. Terwijl duidelijk in m’n profiel wat anders staat. :+

Tja in het echt ga ik denk ik niemand tegenkomen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 05:38

Bellatrix schreef:
De 28 graden in mijn slaapkamer waardoor ik de ventlator op de hardste stand moet zetten en direct voor mijn bed om er nog verkoeling van te voelen. :

Voor de volgende nacht even een slaap shirt vochtig maken en aantrekken. Heb voorheen altijd een zolderkamer gehad en dat was het enige wat werkte. Krijg je wel stramme spieren van.

Wekker gezet om om 4:30 te beginnen, maar weer terug in slaap gevallen, dus dat wordt 's avonds straks nog even achter de laptop.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 05:49

Ik weet niet of ik kan slapen met een nat shirt. := Ik denk dat ik dan juist wakker lig omdat ik het gevoel heb in mijn bed geplast te hebben. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 05:52

Niet kletsnat maken, gewoon een beetje vochtig. Alsof je flink hebt liggen zweten zegmaar :+
Maar ik snap je, voor mij is het ook het laatste redmiddel

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 07:21

Opstaan met een lege maag en deze warmte is niet fijn….
Alles stapje voor stapje maar.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 07:23

Gisteren stond ik nu al op mijn werkplek ivm de hitte, maar nu moet ik het doen met +-10u.

Ik heb het geluk dat ik van zolder naar een verdieping lager kan gaan liggen.
Tis op de kamer lager een stuk aangenamer dan hier op zolder.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 07:56

Ik had een trein eerder genomen omdat ik door de stress dacht dat ik te laat zou komen als ik mn gebruikelijke trein nam, waarmee ik altijd 20 minuten te vroeg kom.
Nu mag ik dus bijna een uur op school zitten wachten en mijzelf nerveus maken voor assessment :')
Heb ondanks de hitte toch maar mn medicatie genomen, met de hoop dat een halve dosis en het alleen in de ochtend nemen gaat voorkomen dat ik me tegen de tijd dat we klaar zijn me helemaal kapot zweet :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 08:03

nicole_floor schreef:
TheNovelist schreef:
Gisteren ramen gezeemd. Was aardig trots, totdat de zon er einde v/d middag op scheen.... :')
[ Afbeelding ]
Vandaag poging 2 gedaan en het is iets beter maaaar laten we zeggen dat dit niet mijn calling is :+

Okee sorry maar. _O-

Ik gebruik alleen water en mijn jemako schoonmaak doeken. En ik vind het echt rot werk. Dus laat het vaak mijn moeder of schoonmoeder doen. :')

Dat mijn sun eclipse doeken 3 juli pas komen, maar dan is de warmte voorbij. -O-

Ik gebruik ook alleen water! De strepen komen van het schoonmaakmiddel, vaak.

De buitenkant laat ik doen :').

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 08:04

Ik wilde al vroeg boven stofzuigen,maar mijn dochter had gisteren een bijeenkomst van de schutterij en was laat en aangeschoten thuis.Dus toch maar niet.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 08:06

Mijn vader is nog steeds overtuigd dat als je de ramen wast in de zon dat je altijd strepen krijgt :j

Maarja ze zijn bij mn vader's kant van de familie nog steeds verbaasd dat hij avondeten kookt en schoonmaakt in huis, dus misschien moeten we maar gewoon blij zijn dat ie het al doet _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 08:07

[LZP] Hoe lap jij je ramen?

:D

Ik erger mij nu aan de zon die mijn raam binnenkomt en recht in mijn gezicht schijnt zodat ik mijn scherm bijna niet kan zien.