Snoraly schreef:De verkeerde bus gepakt
Dat kan de beste gebeuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:ik probeer een boeking te doen bij het kurhaus, site is niet heel duidelijk, dus ik bel naar de receptie.... daar werd ik al te woord gestaan door iemand die het ook niet wist, maar uiteindelijk toch antwoord, wil ik boeken kan het alleen met creditkaart. Die heb ik niet, dus ik weer bellen krijg ik weer iemand aan de lijn die geen idee heeft en of ik met 15 min terug kan bellen want ze heeft nu eerst een meeting met collega's.
Ik vind het bijzonder dat zo'n enorm hotel het allemaal zo ingewikkeld maakt.
saskiaojan schreef:ik probeer een boeking te doen bij het kurhaus, site is niet heel duidelijk, dus ik bel naar de receptie.... daar werd ik al te woord gestaan door iemand die het ook niet wist, maar uiteindelijk toch antwoord, wil ik boeken kan het alleen met creditkaart. Die heb ik niet, dus ik weer bellen krijg ik weer iemand aan de lijn die geen idee heeft en of ik met 15 min terug kan bellen want ze heeft nu eerst een meeting met collega's.
Ik vind het bijzonder dat zo'n enorm hotel het allemaal zo ingewikkeld maakt.
PotjeMayo schreef:Telpeva schreef:Bedankt voor de beterschapswensen!
Wat eng Ineke![]()
@Potjemayo ik herken het, ik moet eigenlijk weer naar de huisarts met de mijne. Bijna een jaar geleden had ik een ingreepje eraan en de nagel is inmiddels alweer volledig teruggegroeid, maar het blijft maar ontsteken
Ik stel het al weken uit, heel kinderachtig I know maar ik heb zo geen zin er in dat mensen aan mijn tenen zitten
Zo vervelend! Welke ingreep heb je gehad? Ik stel het ook uit hoor