xPabloBokt schreef:Tramadol wel? Ik dacht dat dat juist zwaarder op de maag lag dan NSAID's..
NSAID's geven vaak maagpijn, maar ook een verhoogd risico op maagbloedingen. Tramadol geeft soms misselijkheid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ik ging mijn kamer veranderen en mijn bed heeft uitstekende hoeken die tegen de deur zouden komen. Die wilde ik er af halen, alleen flikkert dat bed op mijn teen.
Je raadt het misschien al.. teen gebroken.
Mijn vader zou naar dat bed kijken en mijn moeder tapet dus mijn teen in.
Ik kom dus boven en mijn vader kon het bed niet maken, oke kan.
Ik had dus eventjes sommige spullen in de kamer van mijn ouders gezet. Nu zie ik dus dat mijn vader gewoon klakkeloos al die spullen op de grond heeft gegooid in mijn kamer. Hierdoor is mijn schoenenrek stuk gegaan.
Ik snap dat die boos is maar het was niet bedoeling om in deze situatie te komen en ik zou gewoon netjes alle spullen op gaan ruimen.
CupCakes_ schreef:Laat die onweer maar aan de andere kant van Nederland blijven, anders slaap ik vannacht weer niet door een angstige hond.![]()
Britta31 schreef:In de super werd ik aangesproken door iemand,ze kwam mij wel bekend voor.Ze vroeg naar mijn man en kinderen en onze verbouwing,maar wie was ze? ik zit nu maar te denken