Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:Een kennis die mij een schuldgevoel probeert aan te praten![]()
Vorig jaar is één van mijn paarden gestorven dus heb een lege stal. Ik wil dat zeker voorlopig zo houden, omdat mijn andere oudje heel moeilijk connectie legt met nieuwe paarden en hij zich nu eindelijk terug goed op z'n plek schijnt te voelen. Ik mijd dus grote veranderingen wat.
De kennis is te gierig om een fatsoenlijke stal te voorzien voor haar paard en vindt dat ik dan maar haar paard moet huisvesten. Maar dat wil ik dus niet, ten eerste o.w.v. mijn oudje en ten tweede omdat ze zich altijd zo met alles bemoeit dat ik haar geenszins op mijn erf wil. En nu doet ze dus al het mogelijke om mij een schuldgevoel aan te praten...
Vermoeiend.
Memuska schreef:Een kennis die mij een schuldgevoel probeert aan te praten![]()
Vorig jaar is één van mijn paarden gestorven dus heb een lege stal. Ik wil dat zeker voorlopig zo houden, omdat mijn andere oudje heel moeilijk connectie legt met nieuwe paarden en hij zich nu eindelijk terug goed op z'n plek schijnt te voelen. Ik mijd dus grote veranderingen wat.
De kennis is te gierig om een fatsoenlijke stal te voorzien voor haar paard en vindt dat ik dan maar haar paard moet huisvesten. Maar dat wil ik dus niet, ten eerste o.w.v. mijn oudje en ten tweede omdat ze zich altijd zo met alles bemoeit dat ik haar geenszins op mijn erf wil. En nu doet ze dus al het mogelijke om mij een schuldgevoel aan te praten...
Vermoeiend.
Ineke2 schreef:Memuska schreef:Een kennis die mij een schuldgevoel probeert aan te praten![]()
Vermoeiend.
Blokken die energie slurpende persoon. Die zoekt maar fijn een ander plekje voor haar paard.
luuntje schreef:Sabbientje kans om in je pauze naar huis te gaan en een andere broek aan te trekken?
Koud en buikpijn.
Straks oefenen om Ma Baker er goed uit te krijgen op sax.
Merlen schreef:Schimmel in huis.Het zit zelfs op en in de kasten.
Jaren 70 woning,dak en spouwmuren geïsoleerd maar geen ventilatiesysteem dus ik denk dat dit het probleem is.Een spouw heeft zijn nut.Die opvullen kan problemen geven,las ik.
Ramen op kiepstand helpt niets.