Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 04:54

Al sinds half 4 wakker en kan niet meer slapen. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 05:25

Ik ben al wakker, komt zo slecht uit. Hoe ga ik vandaag volhouden pff.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 07:27

Ik was ook zo vroeg wakker 8)7
Mijn man moet straks weg dus heeft zijn wekker gezet en ik slaap daar altijd op en word dus eerder wakker :x

Edit, nu denken dat ik best nog wel even terug zou kunnen gaan :')

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 07:30

Sinds paar maanden rugklachten.
Nu weekendje weg geweest wat 2,5 uur rijden was.
Maar lang zitten is nog steeds drama. Thuis ga ik toch vaker even lopen of ergens anders zitten merk ik.

Nu weer thuis en weer zoveel last :\

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 07:44

Erger mij nu al aan de kou, en heb ook maar besloten om vandaag mijn winterjas van de stoel af te trekken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 07:45

Vandaag werken. Zo geen zin in. :z

Want het wordt of super druk en ik heb de hele dag haast. Of er is niks te doen. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 07:59

Mijn zoon die op mij afreageert dat zijn vader geen tijd voor hem heeft.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:04

Een kennis die mij een schuldgevoel probeert aan te praten :+
Vorig jaar is één van mijn paarden gestorven dus heb een lege stal. Ik wil dat zeker voorlopig zo houden, omdat mijn andere oudje heel moeilijk connectie legt met nieuwe paarden en hij zich nu eindelijk terug goed op z'n plek schijnt te voelen. Ik mijd dus grote veranderingen wat.
De kennis is te gierig om een fatsoenlijke stal te voorzien voor haar paard en vindt dat ik dan maar haar paard moet huisvesten. Maar dat wil ik dus niet, ten eerste o.w.v. mijn oudje en ten tweede omdat ze zich altijd zo met alles bemoeit dat ik haar geenszins op mijn erf wil. En nu doet ze dus al het mogelijke om mij een schuldgevoel aan te praten...
Vermoeiend.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:12

Memuska schreef:
Vorig jaar is één van mijn paarden gestorven dus heb een lege stal. Ik wil dat zeker voorlopig zo houden, omdat mijn andere oudje heel moeilijk connectie legt met nieuwe paarden en hij zich nu eindelijk terug goed op z'n plek schijnt te voelen. Ik mijd dus grote veranderingen wat.
De kennis is te gierig om een fatsoenlijke stal te voorzien voor haar paard en vindt dat ik dan maar haar paard moet huisvesten. Maar dat wil ik dus niet, ten eerste o.w.v. mijn oudje en ten tweede omdat ze zich altijd zo met alles bemoeit dat ik haar geenszins op mijn erf wil. En nu doet ze dus al het mogelijke om mij een schuldgevoel aan te praten...
Vermoeiend.

*PLONK*

Kennis gedumpt.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:15

Werkmannen in huis...

Alle deuren open, het hele huis doorlopen. Veel poetswerk en kkkkkoud. Maar straks wel 2 AC units erbij en over een paar uur komt er een andere ploeg de rotte houten garagedeur vervangen. 2 klussen op 1 dag is wel strak geregeld :D

En iemand in mijn groepje van de opleiding die er altijd een soep van maakt. We moeten ieder een kwartier lesgeven aan een groep en zij gaat zich enorm bemoeien met mijn les (heb je gezien dat, weet je het zeker, ik zal mijn les wel aanpassen als jij het zo stressvol maakt) wat niet nodig is want girllll, ik weet wat ik doe. Daarna maakt ze er zelf een soepzooi van met meerdere reactieve honden tegelijkertijd los te laten.

Krijgt ze daar feedback op, is ze ineens beginnend ziek, niet helemaal top etc. Je hebt 10-15min dat je even focus moet houden en er moet staan en de rest van de les kan je achterover hangen in een stoel. Als dat niet lukt blijf je inderdaad beter thuis.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:26

Memuska schreef:
Vermoeiend.

Blokken die energie slurpende persoon. Die zoekt maar fijn een ander plekje voor haar paard.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:37

@Cowboy55 en @Ineke2, ik stuur jullie even een pb ;-)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:46

Ik kwam er net op de WC achter dat ik uit mijn broek gescheurd ben -O-
En flink ook.....

Dus mijn lange vest aanhouden en vooral blijven zitten dan ziet niemand het. :+

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 08:52

Ohh gelukkig heb je een lang vest aan! :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:03

Ohh sabbientje gelukkig is het geen 20 graden meer…

Dumpen hoor Memuska, ik heb ook ooit zo’n iemand op mijn erf gehad. Die stond zelfs in de gang toen mijn partner en ik een ‘rustige’ zondagmiddag hadden. Nu kan ik er om lachen, maar toen was ik echt witheet.

De energie van een 2 jarige om 8.00, eerst maar eens koffie…

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:20

De ochtend beginnen met tandarts/kliniek/taxi regelen voor paard, die heeft vrijdagavond keihard dr tand tegen de tralies gestoten (vanwege ruzie met de buurvrouw :roll: ). 1 groot bloedbad en nu is de tand helemaal kapot.

En bedankt paard.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:37

Sabbientje kans om in je pauze naar huis te gaan en een andere broek aan te trekken?

Koud en buikpijn.
Straks oefenen om Ma Baker er goed uit te krijgen op sax.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:39

Oeh zuur Sabientje!

Memuska: dat klinkt als een energievampier.

Ik ben nog niet toe aan herfst. Nja, of juist wel want mijn lijf gaat al half in winterslaapmodus.

En ik ben mijn situatie met een persoon gigantisch aan het overdenken en oplossingen aan het bedenken en ik ga dus nogal in overdrive daarin terwijl dat eigenlijk weer helemaal hopeloos gaat worden dan en en en en en. Meh.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:44

Ineke2 schreef:
Memuska schreef:
Vermoeiend.

Blokken die energie slurpende persoon. Die zoekt maar fijn een ander plekje voor haar paard.

"Ach jeetje, X, zoals jij het stelt is het ook wel heel erg verschrikkelijk allemaal. Gelukkig is dit jouw perceptie en niet perse de waarheid. Bovendien, mijn paard, mijn beslissing. Goedemiddag."
en doorrrrrr.....
Is ze nou helemaal een beetje maf?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 09:52

luuntje schreef:
Sabbientje kans om in je pauze naar huis te gaan en een andere broek aan te trekken?

Koud en buikpijn.
Straks oefenen om Ma Baker er goed uit te krijgen op sax.

Niet echt, ik woon op een half uur fietsen van mijn werk af.
En ik ben dus op de fiets ook nog :')
Ik doe vanmiddag mijn regenbroek wel aan. :+ krijg ik geen koude kont _O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 10:06

Schimmel in huis.Het zit zelfs op en in de kasten.
Jaren 70 woning,dak en spouwmuren geïsoleerd maar geen ventilatiesysteem dus ik denk dat dit het probleem is.Een spouw heeft zijn nut.Die opvullen kan problemen geven,las ik.
Ramen op kiepstand helpt niets.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 10:23

Merlen schreef:
Schimmel in huis.Het zit zelfs op en in de kasten.
Jaren 70 woning,dak en spouwmuren geïsoleerd maar geen ventilatiesysteem dus ik denk dat dit het probleem is.Een spouw heeft zijn nut.Die opvullen kan problemen geven,las ik.
Ramen op kiepstand helpt niets.

Check vooral even of je spouwmuren en de isolatie vochtig zijn. Als de muren heel veel vocht vasthouden en niet droog zijn zal de schimmel altijd terug komen en moet je daar iets aan laten doen. Anders blijft de schimmel terugkomen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 10:31

Gisterenavond bij mijn zus gegeten. Dat is niet geheel goed gevallen geloof ik.
Nu ben ik tijdens het werk op route en heb ik al 4-5 de wc ergens moeten bezoeken. Dat ga ik mooi niet bij cliënten. _O-
Niet heel handig dit.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 11:16

Nog steeds ziek, maar wil morgen weer beginnen. Maar twijfel wat wijsheid is. Voel mij heel vreemd. Denk ook dat het met stress te maken heeft van de afgelopen maanden, nieuwe baan, zoon zware migraine, man waarbij het op werk niet lekker loopt en nog een paar dingen. Maar dit gevoel ia echt niet grappig.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 12:24

Sabbientje jammer dat even naar huis gaan niet kan.
Hopelijk is het snel tijd om naar huis te gaan in je regenbroek.