Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 11:58

Geweldig kan niet inloggen voor de WW. 8)7

Nou dat kan je weer vergeten. Nu hopelijk vanavond wel, want dit is weer geweldig geregeld. Geen inkomsten door kunnen geven.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 12:21

Waarom gaat deze dag zo achterlijk snel. :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 12:47

Mkango schreef:

Waarom gaat deze dag zo achterlijk langzaam? :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 12:56

Dat ik spijt heb van de donkergroene muren in mijn huis en ze het liefste veel lichter zou maken -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:09

xPabloBokt schreef:
Dat ik spijt heb van de donkergroene muren in mijn huis en ze het liefste veel lichter zou maken -O-

Ja same, ook zoiets alleen dan grijsblauw. Prachtig bij de vloer. Maar die gaat er toch uit, en bij mn meubels vloekt het _O- .

Kun je niet gewoon opnieuw verven? Heb zelf wel eens in een week 2x mijn muur (en kasten, want die zijn dezelfde kleur omdat ze anders teveel opvallen) geverfd O:)
ben er nu alleen veels te lui voor.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:16

xPabloBokt schreef:

Ah ik heb spijt van mijn oranje muur.

Ik wilde terra cotta.
Maar het is super heftig oranje.

Dus ik ga het weer over verven.

Dit was mijn inspo:

Afbeelding

Dit is de kleur geworden:
Links het kaartje wat ik uitgekozen heb, rechts hoe die op de muur uitgevallen is

Afbeelding

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:19

Ohhh, hoe smaken verschillen! Ik wordt helemaal blij van je "mislukte" kleur. En behoorlijk down van jou "goede" kleur.
Vind ik altijd zo leuk, hoe dingen verschillend kunnen vallen bij mensen.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:21

Marcella schreef:
Geweldig kan niet inloggen voor de WW. 8)7

Nou dat kan je weer vergeten. Nu hopelijk vanavond wel, want dit is weer geweldig geregeld. Geen inkomsten door kunnen geven.

Vanochtend ook drie keer moeten proberen -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:26

rien10 schreef:
Ohhh, hoe smaken verschillen! Ik wordt helemaal blij van je "mislukte" kleur. En behoorlijk down van jou "goede" kleur.

Hahahaha. Als ik smorgens binnenkom doet het gewoon pijn aan mijn ogen… zo heftig!

Is mij veel te aanwezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:39

daantjuhhh schreef:
Mkango schreef:

Waarom gaat deze dag zo achterlijk langzaam? :=
Ruilen? Elke keer dat ik met m'n ogen knipper, is het een uur later. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 13:43

Dag gaat sloom omdat ik op werk zit met enorme buikpijn. -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:02

Dat ik eigenlijk heel graag wat beeldmateriaal wil delen, maar zo'n hekel heb gekregen aan al het onrealistische commentaar dat ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:03

rien10 schreef:

Inderdaad vind hoe het geworden is ook mooier.

Zo heb ik op stal de onderste rand terracotta willen verven. Werd ook echt roze... Heeft er jaren tegen gezeten omdat het teveel werk was over te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:15

MyWishMax schreef:
Dat ik eigenlijk heel graag wat beeldmateriaal wil delen, maar zo'n hekel heb gekregen aan al het onrealistische commentaar dat ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.

Ben wel benieuwd nu *\o/* ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:18

MyWishMax schreef:
Hoezo loopt jouw paard niet hetzelfde als Totilas? >;) Je mag haar niet zo opgericht laten lopen hoor, een uur lang voorwaarts-neerwaarts is beter. >;) Dat ene momentje dat ze even achter het bit kroop? Als je niet zo hard zou zijn in je handen, zou dat ook geen probleem zijn. >;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:23

MyWishMax schreef:

Ik zou dat echt naast me neer leggen, commentaar van mensen op internet is niet half zo waardevol als les van een instructeur. Zij zien immers alleen het plaatje, en ik neem aan dat je gewoon lekker aan het verbeteren bent op punten. +:)+ Zo lang jij en je paard plezier hebben en je paard niet met een vreselijk weggedrukte rug loopt of bloed uit de mond heeft moet dat wel goed komen toch? :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:25

Captain schreef:
MyWishMax schreef:

Ik zou dat echt naast me neer leggen, commentaar van mensen op internet is niet half zo waardevol als les van een instructeur. Zij zien immers alleen het plaatje, en ik neem aan dat je gewoon lekker aan het verbeteren bent op punten. +:)+ Zo lang jij en je paard plezier hebben en je paard niet met een vreselijk weggedrukte rug loopt of bloed uit de mond heeft moet dat wel goed komen toch? :D

Mee eens :j

Ik zie jou altijd als een ruiter die bezig is met verbeteren.
En ja verbeteren kan alleen maar door te oefenen. En gaat niet vanaf dag 1 perfect.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:30

Jullie hebben gelijk hoor, maar het irriteert me soms enorm. Ik ben echt de meest kritische van allemaal, maar wel over realistische dingen. Dus nee, wij hebben geen GP oprichting en dus ook het hoogste punt nog niet op de ideale plek. Daarom rijden we in de basis en geen GP nog. Als we die oprichting wel zo hadden was het een groter probleem geweest, want dat is niet in verhouding met het niveau van balans en verzameling.

Het is vooral apart dat je te horen krijgt dat alle juryleden en instructeurs het fout hebben maar die mensen het wel goed van een paar foto's of klein filmpje. Ik heb me dat wel eens enorm aangetrokken, ook al wist ik dat het nergens op sloeg.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:33

Ik trek me daar echt niks meer van aan, ik vind het belangrijker dat mijn paard er plezier in heeft. En als dat dan zonder perfecte oprichting is, jammer dan. Volgens mij ben jij er serieus mee bezig, dus lekker plaatsen. :D
En mensen hebben altijd wel commentaar op iets. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 14:35

MyWishMax schreef:
Jullie hebben gelijk hoor, maar het irriteert me soms enorm. Ik ben echt de meest kritische van allemaal, maar wel over realistische dingen. Dus nee, wij hebben geen GP oprichting en dus ook het hoogste punt nog niet op de ideale plek. Daarom rijden we in de basis en geen GP nog. Als we die oprichting wel zo hadden was het een groter probleem geweest, want dat is niet in verhouding met het niveau van balans en verzameling.

Het is vooral apart dat je te horen krijgt dat alle juryleden en instructeurs het fout hebben maar die mensen het wel goed van een paar foto's of klein filmpje. Ik heb me dat wel eens enorm aangetrokken, ook al wist ik dat het nergens op sloeg.
En wat me bij die mensen vaak ook opvalt, is dat ze alleen zeggen wat in hun ogen fout is, maar je nooit uit kunnen leggen hoe je het kunt verbeteren. :+ Nog los daarvan snappen een hoop mensen ook niet dat bepaalde dingen er bij verschillende soorten en type paarden met verschillend exterieur en inderdaad op een ander punt in hun opleiding ook anders uitzien dan bij de KWPN'ers die door profs worden gereden en klaargemaakt. Leuk dat een 3-jarige in het verrichtingsonderzoek of een 5-jarige in de Pavo Cup op zo'n manier kan lopen, maar dat is tótaal niet representatief voor hoe een 3-jarige of 5-jarige "hoort" te lopen, alleen mensen zien het vaak wel als dusdanig. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 15:05

Juryleden hoeven ook alleen maar te zeggen wat er goed of fout is en hoeven niet uit te kunnen leggen wat je er aan kunt doen :+ dat doe je maar met je instructie!

Maar paardrijden is constant leren en verbeteren, het kan nooit 100% perfect zijn.
En ook foto’s en filmpjes zijn maar momentopnames.
Ik snap ook wel dat je het moeilijk vindt om hier te delen hoor.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 15:12

Al de hele dag bezig met bronnen in mijn onderzoeksrapport goed zetten. Haat haat haat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 15:13

Als ik rijtechnisch commentaar heb op foto’s dan wil ik met liefde uitleggen wat ik constateer en ook hoe ik denk dat dit te verbeteren valt. Maar als je helemaal geen opmerkingen wilt dan kan je inderdaad beter geen foto’s plaatsen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 15:14

xPabloBokt schreef:
Al de hele dag bezig met bronnen in mijn onderzoeksrapport goed zetten. Haat haat haat.

Je weet dat je hiervoor een bronnengenator hebt? Scribbr heet het.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 15:17

Ik vind dan weer dat mensen soms te snel en te veel commentaar willen hebben. Je bent geen jurylid als je een fototopic op Bokt bekijkt en tenzij iemand expliciet om rijtechnisch commentaar vraagt óf er gewoon schaamteloze sprake is van dierenmishandeling vind ik dat het soms best een tandje minder mag met ongevraagd advies.

@Suzanne F. ja dat weet ik, daar heb ik inderdaad mijn literatuurlijst mee gemaakt. Maar ik had ook voor de citaties nog de ingebouwde bronvermelder van Word gebruikt en die staan nu dus niet goed. Die moeten allemaal met het handje nagelopen worden -O- maar bedankt voor het meedenken! :)