Nou dat kan je weer vergeten. Nu hopelijk vanavond wel, want dit is weer geweldig geregeld. Geen inkomsten door kunnen geven.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Dat ik spijt heb van de donkergroene muren in mijn huis en ze het liefste veel lichter zou maken
xPabloBokt schreef:Dat ik spijt heb van de donkergroene muren in mijn huis en ze het liefste veel lichter zou maken
rien10 schreef:Ohhh, hoe smaken verschillen! Ik wordt helemaal blij van je "mislukte" kleur. En behoorlijk down van jou "goede" kleur.
Vind ik altijd zo leuk, hoe dingen verschillend kunnen vallen bij mensen.
rien10 schreef:Ohhh, hoe smaken verschillen! Ik wordt helemaal blij van je "mislukte" kleur. En behoorlijk down van jou "goede" kleur.
Vind ik altijd zo leuk, hoe dingen verschillend kunnen vallen bij mensen.
MyWishMax schreef:Hoezo loopt jouw paard niet hetzelfde als Totilas?Dat ik eigenlijk heel graag wat beeldmateriaal wil delen, maar zo'n hekel heb gekregen aan al het onrealistische commentaar dat ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.
MyWishMax schreef:Dat ik eigenlijk heel graag wat beeldmateriaal wil delen, maar zo'n hekel heb gekregen aan al het onrealistische commentaar dat ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.
Captain schreef:MyWishMax schreef:Dat ik eigenlijk heel graag wat beeldmateriaal wil delen, maar zo'n hekel heb gekregen aan al het onrealistische commentaar dat ik er eigenlijk al geen zin meer in heb.
Ik zou dat echt naast me neer leggen, commentaar van mensen op internet is niet half zo waardevol als les van een instructeur. Zij zien immers alleen het plaatje, en ik neem aan dat je gewoon lekker aan het verbeteren bent op punten.Zo lang jij en je paard plezier hebben en je paard niet met een vreselijk weggedrukte rug loopt of bloed uit de mond heeft moet dat wel goed komen toch?
MyWishMax schreef:En wat me bij die mensen vaak ook opvalt, is dat ze alleen zeggen wat in hun ogen fout is, maar je nooit uit kunnen leggen hoe je het kunt verbeteren.Jullie hebben gelijk hoor, maar het irriteert me soms enorm. Ik ben echt de meest kritische van allemaal, maar wel over realistische dingen. Dus nee, wij hebben geen GP oprichting en dus ook het hoogste punt nog niet op de ideale plek. Daarom rijden we in de basis en geen GP nog. Als we die oprichting wel zo hadden was het een groter probleem geweest, want dat is niet in verhouding met het niveau van balans en verzameling.
Het is vooral apart dat je te horen krijgt dat alle juryleden en instructeurs het fout hebben maar die mensen het wel goed van een paar foto's of klein filmpje. Ik heb me dat wel eens enorm aangetrokken, ook al wist ik dat het nergens op sloeg.