Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik ben geboren als man.
Niobe schreef:Urbanus schreef:Ik ben geboren als man.
Daarom denk ik dus altijd aan jou met dit filmpje:
https://vm.tiktok.com/ZMLKJM8nS/?k=1
Niobe schreef:Urbanus schreef:Ik ben geboren als man.
Daarom denk ik dus altijd aan jou met dit filmpje:
https://vm.tiktok.com/ZMLKJM8nS/?k=1
Moestuin schreef:Je vraagt jou af hoeveel je op jou bord kunt krijgen… Sinds 9 april trotse eigenaar van een prachtige suffolk ram lam. Vrijdag stonden wij er nog vol trots bij ons dochter mee op school omdat ze boerderijweken hebben.
En nu is hij ziek. En gaat het waarschijnlijk niet reddenHij had zaterdagavond opeens gruwelijke pijn. Dierenarts laten komen, medicatie gegeven. Diagnose urinesteen. Maar de medicatie werkt niet. De enigste optie is een dure operatie en dan is de kans dat hij nog vruchtbaar is sowieso enorm beperkt.
99% kans dat wij hem vandaag moeten laten gaan. Hij ziet gruwelijk af van de pijn. Wij wachten momenteel nog een second opinion af en daarna moeten wij de knoop door hakken. Waarom toch. Waarom weer wij. Waarom weer onze mooie, nieuwe ram. Zo een top karakter. Zo in ons hart gekropen op die anderhalve maand tijd. En nu heeft hij zo veel pijn![]()
[ [url=m/tkHFi2.jpg]Afbeelding[/url] ]
GUSTIxBILL schreef:Ik haat mijn werk
Oprecht HATEN
Maar zal toch geld moeten blijven binnenkomen voor mijn dieren.
Maar dit trek ik ook niet meer
Zaterdag nog gemeld dat ze de verkeerde trailer voor dit werk geladen hebben. Antwoord krijgen: met heftruck open laten doen
Dus ik meld dat deze ochtend dat ik met die trailer niet weg kan: “waarom heb je dat zaterdag niet gezegd?”
Trekker 3 dagen mee aan rijden, alleen maar storingen.
Klanten waar je met vaste 3 as niet binnen geraakt toch met vaste 3 as daar naar toe gestuurd worden
Ik haat dit zo
Alleen ist de enige werkgever in de buurt die rekening houdt met thuis situaties
Maar ik trek het gewoon echt niet meer
Moestuin schreef:Je vraagt jou af hoeveel je op jou bord kunt krijgen… Sinds 9 april trotse eigenaar van een prachtige suffolk ram lam. Vrijdag stonden wij er nog vol trots bij ons dochter mee op school omdat ze boerderijweken hebben.
En nu is hij ziek. En gaat het waarschijnlijk niet reddenHij had zaterdagavond opeens gruwelijke pijn. Dierenarts laten komen, medicatie gegeven. Diagnose urinesteen. Maar de medicatie werkt niet. De enigste optie is een dure operatie en dan is de kans dat hij nog vruchtbaar is sowieso enorm beperkt.
99% kans dat wij hem vandaag moeten laten gaan. Hij ziet gruwelijk af van de pijn. Wij wachten momenteel nog een second opinion af en daarna moeten wij de knoop door hakken. Waarom toch. Waarom weer wij. Waarom weer onze mooie, nieuwe ram. Zo een top karakter. Zo in ons hart gekropen op die anderhalve maand tijd. En nu heeft hij zo veel pijn![]()
[ [url=m/tkHFi2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marcella schreef:purny schreef:Aan mijn hooikoorts, naast het vele niezen zit voor mijn gevoel mijn hoofd vol en heb ik hoofdpijn
Vlierbloesem thee lekker, gezond en zou helpen bij hooikoorts klachten.
Dropneus95 schreef:Ik erger mij aan de buurman die op dit moment een hele kolonie hommels, bijen of wespen aan het uitmoorden is. Wij hebben een uitbouw en blijkbaar zitten ze daar in. Hij staat er met z'n vliegenmepper bij om alles wat in en uit gaat dood te meppen. Overal heeft de buurman van die gaasjes voor de stootvoegen, maar niet aan onze kant. Dat weigert die omdat die een gigantische hekel heeft aan ons en dus geen geld gaat uitgeven aan onze muur. Wij ook aan hem en hij is de eerste persoon die dood neer mag vallen, maar ik ben zo erg bezig met m'n bijenhotels, bloemen zaaien in de tuin etc en hij mept alles doodzijn hele tuin is dus ook grijs van de tegels en er mag geen enkel beest of stukje groen in komen.