Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 23:32

Dat ik twee uur terug moe was en ik nu nog wakker lig. Wekker gaat weer om 6u, echt top dit.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 23:44

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 23:47

purny schreef:
Aan mijn hooikoorts, naast het vele niezen zit voor mijn gevoel mijn hoofd vol en heb ik hoofdpijn

Vlierbloesem thee lekker, gezond en zou helpen bij hooikoorts klachten.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 00:02

Weer veel te veel gemist.

+ enorm verkouden en witte tijgerbalsem kwijt. Morgen maar ff nieuwe halen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 00:03

Niobe schreef:
Urbanus schreef:
Ik ben geboren als man.

Daarom denk ik dus altijd aan jou met dit filmpje:

https://vm.tiktok.com/ZMLKJM8nS/?k=1

Maar dit zijn ook echt m'n favoriete queens.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 00:09

Urbanus schreef:
Niobe schreef:

Maar dit zijn ook echt m'n favoriete queens.

Mijne ook, ze zijn hilarisch <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 00:15

Was extreem teleurgesteld dat ik Laganja Estranja moest zien optreden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 06:15

Niobe schreef:
Urbanus schreef:
Ik ben geboren als man.

Love Katya en Trixie <3

Ik wil naar Bianca del Rio.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 06:36

Ik haat mijn werk
Oprecht HATEN
Maar zal toch geld moeten blijven binnenkomen voor mijn dieren.
Maar dit trek ik ook niet meer

Zaterdag nog gemeld dat ze de verkeerde trailer voor dit werk geladen hebben. Antwoord krijgen: met heftruck open laten doen
Dus ik meld dat deze ochtend dat ik met die trailer niet weg kan: “waarom heb je dat zaterdag niet gezegd?”
Trekker 3 dagen mee aan rijden, alleen maar storingen.
Klanten waar je met vaste 3 as niet binnen geraakt toch met vaste 3 as daar naar toe gestuurd worden

Ik haat dit zo
Alleen ist de enige werkgever in de buurt die rekening houdt met thuis situaties
Maar ik trek het gewoon echt niet meer

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 07:16

fleurtjeuh schreef:
Oh, ik heb je kopje trouwens laatst gevonden![ [url=m/DiuVkh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is die te koop??

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:12

Maddy_Paola schreef:
Ik heb het gewiste bericht gelezen maar ben t vergeten wat erin stond 8)7

Zegt dat nu iets over mij? >;)

ben je toevallig bij urbanes in thearapie

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:14

wemkelover schreef:
Maddy_Paola schreef:
Ik heb het gewiste bericht gelezen maar ben t vergeten wat erin stond 8)7

Zegt dat nu iets over mij? >;)

ben je toevallig bij urbanes in thearapie

Jij ook aan je typ skills te zien :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:20

Typeskills* als je het dan toch wil vernederlandsen.

(Geintje hè)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:24

Je vraagt jou af hoeveel je op jou bord kunt krijgen… Sinds 9 april trotse eigenaar van een prachtige suffolk ram lam. Vrijdag stonden wij er nog vol trots bij ons dochter mee op school omdat ze boerderijweken hebben.
En nu is hij ziek. En gaat het waarschijnlijk niet redden |( Hij had zaterdagavond opeens gruwelijke pijn. Dierenarts laten komen, medicatie gegeven. Diagnose urinesteen. Maar de medicatie werkt niet. De enigste optie is een dure operatie en dan is de kans dat hij nog vruchtbaar is sowieso enorm beperkt.

99% kans dat wij hem vandaag moeten laten gaan. Hij ziet gruwelijk af van de pijn. Wij wachten momenteel nog een second opinion af en daarna moeten wij de knoop door hakken. Waarom toch. Waarom weer wij. Waarom weer onze mooie, nieuwe ram. Zo een top karakter. Zo in ons hart gekropen op die anderhalve maand tijd. En nu heeft hij zo veel pijn |(

Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:31

Moestuin schreef:
Je vraagt jou af hoeveel je op jou bord kunt krijgen… Sinds 9 april trotse eigenaar van een prachtige suffolk ram lam. Vrijdag stonden wij er nog vol trots bij ons dochter mee op school omdat ze boerderijweken hebben.
En nu is hij ziek. En gaat het waarschijnlijk niet redden |( Hij had zaterdagavond opeens gruwelijke pijn. Dierenarts laten komen, medicatie gegeven. Diagnose urinesteen. Maar de medicatie werkt niet. De enigste optie is een dure operatie en dan is de kans dat hij nog vruchtbaar is sowieso enorm beperkt.

99% kans dat wij hem vandaag moeten laten gaan. Hij ziet gruwelijk af van de pijn. Wij wachten momenteel nog een second opinion af en daarna moeten wij de knoop door hakken. Waarom toch. Waarom weer wij. Waarom weer onze mooie, nieuwe ram. Zo een top karakter. Zo in ons hart gekropen op die anderhalve maand tijd. En nu heeft hij zo veel pijn |(

[ [url=m/tkHFi2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat voel ik voor jou moestuin, het zit jullie niet mee.. sterkte :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:31

MarlindeRooz schreef:
Typeskills* als je het dan toch wil vernederlandsen.

(Geintje hè)

OK

:+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:34

GUSTIxBILL schreef:
Ik haat mijn werk
Oprecht HATEN
Maar zal toch geld moeten blijven binnenkomen voor mijn dieren.
Maar dit trek ik ook niet meer

Zaterdag nog gemeld dat ze de verkeerde trailer voor dit werk geladen hebben. Antwoord krijgen: met heftruck open laten doen
Dus ik meld dat deze ochtend dat ik met die trailer niet weg kan: “waarom heb je dat zaterdag niet gezegd?”
Trekker 3 dagen mee aan rijden, alleen maar storingen.
Klanten waar je met vaste 3 as niet binnen geraakt toch met vaste 3 as daar naar toe gestuurd worden

Ik haat dit zo
Alleen ist de enige werkgever in de buurt die rekening houdt met thuis situaties
Maar ik trek het gewoon echt niet meer

Had je het telefonisch door gestuurd of per WhatsApp?

Zulke dingen als ik heb de verkeerde Trailer erachter zou ik absoluut via WhatsApp doen.
Dan heb je bewijs dat je het gezegd hebt en komt er niet zo snel een, jaa maar had dan wat gezegd reactie.
Of naja die komt wel, maar dan kun je zeggen, kijk es ff na wanneer ik dat gezegd heb

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:50

Ik zou zeggen wegwezen daar.
Op zoveel plaatsen vragen ze nu chauffeurs....

Maar wat hagelslag zegt zou ik ook doen nu.
Ik had eens op een werkplek dat er steeds werd gezeurd dat ik een belangrijke poort vaak zou vergeten dicht te maken.
Ik wist zeker van niet.
En maakte voortaan elke dag een foto van de poort met mijn auto ervoor en de datum in beeld.

Toen kreeg ik weer een boze mail.
Dat was een forward van de boze opdrachtgever en de planner had er alleen maar in grote letters neer gezet FYI !!!

En ik de foto terug
Voor jou informatie...

Nooit last meer van gehad.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:44

Ik zit met feit dat dit bedrijf op de hoogte is van situatie thuis
En als ik nu bel ik moet morgen thuis zijn, dat ik morgen thuis ben als dit met de situatie te maken heeft

Alleen het continu gezeik over/met het niet in orde materiaal en 1 planner die “het systeem zegt dat” plant in combinatie met een lichaam wat fysiek en mentaal naar de kloten is, zorgt ervoor dat dagen als vandaag teveel zijn.

Op de bureau lossen ze het wel op, net zoals de hal. Maar eens 1 dag niet op de bureau moeten staan om om te laden, is 1 dag niet de garagr moeten bellen, 1 dag dat het gewoon goed gaat zonder dat ik dan de ritten van collega’s moet overnemen omdat zij met dezelfde problemen zitten als mij ? zou ik voor tekenen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:49

Moestuin schreef:

[ [url=m/tkHFi2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sterkte Moestuin, vreselijk verdrietig dit zeg :knuffel:

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:49

Marcella schreef:
purny schreef:
Aan mijn hooikoorts, naast het vele niezen zit voor mijn gevoel mijn hoofd vol en heb ik hoofdpijn

Vlierbloesem thee lekker, gezond en zou helpen bij hooikoorts klachten.

Inmiddels denk ik dat het een fikse verkoudheid is.
Vannacht slechte nacht gehad met hoesten en benauwdheid. En niezen.
Vanmorgen overleg gehad met het werk en ik heb gelukkig een flexibele leidinggevende dus ik ben een dagje thuis.
Moet alleen nog zo zelftesten halen en kattenvoer en nog een paar andere dingetjes...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:00

Zin in chips. ;(

Ik heb geen chips in huis en het is nog zo vroeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:18

Vandaag excursie voor mijn project. Ik zou met iemand samen reizen. Vanaf de bushalte is het nog 2 km lopen, daarom zou ik voordat ik wist dat ik niet alleen zou reizen mijn skeelers meenemen maar dat kan niet als je samen loopt. Ik heb dus niet mijn skeelers de nodige onderhoudsbeurt gegeven.
Nu zie ik net in de groepsapp dat hij afspreekt waar hij wordt opgehaald met de auto. Pas als ik ernaar vraag "oh nee ik reis niet met je mee"...
Nu moet ik dus in mijn eentje 2 km lopen terwijl ik me te voet niet veilig voel. Mijn skeelers krijg ik niet nu nog even snel snel geregeld...

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 11:14

Ik erger mij aan de buurman die op dit moment een hele kolonie hommels, bijen of wespen aan het uitmoorden is. Wij hebben een uitbouw en blijkbaar zitten ze daar in. Hij staat er met z'n vliegenmepper bij om alles wat in en uit gaat dood te meppen. Overal heeft de buurman van die gaasjes voor de stootvoegen, maar niet aan onze kant. Dat weigert die omdat die een gigantische hekel heeft aan ons en dus geen geld gaat uitgeven aan onze muur. Wij ook aan hem en hij is de eerste persoon die dood neer mag vallen, maar ik ben zo erg bezig met m'n bijenhotels, bloemen zaaien in de tuin etc en hij mept alles dood -O- zijn hele tuin is dus ook grijs van de tegels en er mag geen enkel beest of stukje groen in komen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 11:20

Dropneus95 schreef:
Ik erger mij aan de buurman die op dit moment een hele kolonie hommels, bijen of wespen aan het uitmoorden is. Wij hebben een uitbouw en blijkbaar zitten ze daar in. Hij staat er met z'n vliegenmepper bij om alles wat in en uit gaat dood te meppen. Overal heeft de buurman van die gaasjes voor de stootvoegen, maar niet aan onze kant. Dat weigert die omdat die een gigantische hekel heeft aan ons en dus geen geld gaat uitgeven aan onze muur. Wij ook aan hem en hij is de eerste persoon die dood neer mag vallen, maar ik ben zo erg bezig met m'n bijenhotels, bloemen zaaien in de tuin etc en hij mept alles dood -O- zijn hele tuin is dus ook grijs van de tegels en er mag geen enkel beest of stukje groen in komen.

Zijn hommels niet beschermd? Of bijen zodat je het ergens kunt melden