Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plop1997 schreef:Gisteren is mijn hamster Lori helaas in haar slaap overleden. Ze is 2 jaar en 4 maanden geworden. Ze heeft een mooi leventje gehad dus ik heb er wel vrede mee.
[ [url=m/8HTnSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar natuurlijk zit ik midden in mijn deadline week van school dus dat moest er natuurlijk ook nog even bij. De andere hamster Gimli leeft wel nog en hij heeft nu een grote uitbreiding gekregen maar hij is ook al 2 jaar en 3 maanden en is flink aan het kwakkelen helaas.
Plop1997 schreef:Gisteren is mijn hamster Lori helaas in haar slaap overleden. Ze is 2 jaar en 4 maanden geworden. Ze heeft een mooi leventje gehad dus ik heb er wel vrede mee.
[ [url=m/8HTnSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar natuurlijk zit ik midden in mijn deadline week van school dus dat moest er natuurlijk ook nog even bij. De andere hamster Gimli leeft wel nog en hij heeft nu een grote uitbreiding gekregen maar hij is ook al 2 jaar en 3 maanden en is flink aan het kwakkelen helaas.
DiscoDipp schreef:Unpopular opinion maat ik erger mij echt gigantisch aan oudere mensen in de supermarkt om 8 uur in de morgen. Toen ze het ouderen-uurtje organiseerden ivm corona van 8 tot 10 of nog vroeger toen was het allemaal te vroeg, en nu kunnen ze wel om 8 uur iedereen in de weg lopen en ophouden.
Captain schreef:DiscoDipp schreef:Unpopular opinion maat ik erger mij echt gigantisch aan oudere mensen in de supermarkt om 8 uur in de morgen. Toen ze het ouderen-uurtje organiseerden ivm corona van 8 tot 10 of nog vroeger toen was het allemaal te vroeg, en nu kunnen ze wel om 8 uur iedereen in de weg lopen en ophouden.
Ik stoor me sowieso aan ouderen die 's morgens super vroeg ergens 'moeten' wezen.
Bij ons gaat de sportschool open om 07:00, wij zijn er meestal zo rond 06:55 en er staat dan standaard al een fossiel voor de automatische deuren te springen, tot deze open gaat.
Mens, slaap uit!Waarom zo vreselijk ongeduldig..
Ook dat ze dan om 17:00 boodschappen gaan doen ofzo..
Ik weet natuurlijk niet wat de dagindeling is van die mensen, maar over het algemeen hebben de meeste oudjes die ik ken niet zoveel te doen dat ze net toevallig op die drukke momenten in de supermarkt moeten lopen.
Sterkte voor allen die een maatje hebben verloren..En beterschap met je terrorteckel Marline!
Captain schreef:Mijn werk.. Jezus.
Ik heb nog -9 compensatie uren staan, dus ik moet nog 9 uur extra werken dit jaar. (heeft te maken met officiële vrije dagen die op mijn vrije dagen vallen) maar ik heb ook nog +9 uur verlof staan. Ik dacht dus dat ik dat wel met elkaar kon verrekenen. Echter kan dit niet, want fiscaal zijn deze schijnbaar anders.
Ik werk normaliter van maandag t/m donderdag 9u per dag.
Ik wilde dus vrijdag dan 9 uur werken, met die +9 uur verlof en zo die -9 uur opheffen.
Dat kan dus niet.
Maar ik kan wel morgen 9 uur verlof opnemen, en dan vrijdag de hele dag werken, dan is het weer in verhouding.
Snappen jullie het nog?
Niobe schreef:Onze lieve Flakey is overleden vanmorgen![]()
Ik hoorde vanmorgen vroeg wel gemauw boven alsof er ruzie was, maar dat hebben ze wel vaker en het was gauw weer stil. Maar toen ik later boven kwam lag Flake dood op bed…. Gatver wat doet dit pijn, ondanks dat we dit konden verwachten, hij had wel hartproblemen en de dierenarts zei 3 jaar geleden dat hij daarmee niet nog 6 maanden zou leven. Dus we hebben wel veel extra tijd met hem gehad. Maar bleh, ik kan niet meer.
[ [url=m/aHVKhJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bloemetje75 schreef:Niobe en Plop1997, sterkte
Ik erger me aan de website van Lush. Ik wil graag bestellen en ophalen. Kan mooi een dag en uur kiezen maar zodra ik naar de betaal pagina ga, kan ik alleen via google pay betalen (en dat heb ik niet en ga ik er niet speciaal voor aanmaken). Enige andere optie is verzenden... Nu vind ik 6euro bezorgkosten voor 1 zeepbar van 11.50 wel veel. Vooral omdat ik toch met zoon een afspraak bij de opticien heb en dus die 200 meter naar de winkel prima kan lopen om het op te halen.
M_D_H schreef:Je kan ook voor 50 euro bestellen dan zijn je verzendkosten gratis![]()
Bloemetje75 schreef:M_D_H schreef:Je kan ook voor 50 euro bestellen dan zijn je verzendkosten gratis![]()
Dat is handig te weten maar maakt voor principe niet uit he. Ik ben om de hoek en wil en kan het ophalen, volgens de website is die optie er en kan ik dag en uur kiezen..
Ik ga de vestiging wel even bellen.
Inderdaar Ineke, dat dus.
Niobe schreef:Onze lieve Flakey is overleden vanmorgen![]()
Ik hoorde vanmorgen vroeg wel gemauw boven alsof er ruzie was, maar dat hebben ze wel vaker en het was gauw weer stil. Maar toen ik later boven kwam lag Flake dood op bed…. Gatver wat doet dit pijn, ondanks dat we dit konden verwachten, hij had wel hartproblemen en de dierenarts zei 3 jaar geleden dat hij daarmee niet nog 6 maanden zou leven. Dus we hebben wel veel extra tijd met hem gehad. Maar bleh, ik kan niet meer.
[ [url=m/aHVKhJ.jpg]Afbeelding[/url] ]