Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SinneJ schreef:Meestal niet, de regel is dat je rechts gaat rijden als je niet aan het inhalen bent. Als je dus naar rechts kan en je doet het niet als anderen willen inhalen, ben je gewoon niet wettelijk bezig. Er zijn dus inderdaad 2 kanten aan dit verhaal, maar slechts 1 kant wordt door de wetgeving ondersteund
Gini schreef:Als iemand je langs rechts dreigt in te halen, is dat inderdaad wel een heel goed teken dat je onnodig links rijdt. Dwars doen door te traag links te blijven rijden is enorm knullig.
hahahatsjoe schreef:theadora99 schreef:Ja dit. Als ik onnodig links zou rijden, ga ik naar rechts. Maar als we 100 mogen en ik haal met 110 een andere auto in en jij gaat zitten duwen, ga ik niet harder voor je rijden :'(
Dit bedoelde ik dus. Niet dat ik bewust sloom ga doen.
hahahatsjoe schreef:SinneJ schreef:Meestal niet, de regel is dat je rechts gaat rijden als je niet aan het inhalen bent. Als je dus naar rechts kan en je doet het niet als anderen willen inhalen, ben je gewoon niet wettelijk bezig. Er zijn dus inderdaad 2 kanten aan dit verhaal, maar slechts 1 kant wordt door de wetgeving ondersteund
Dat jij mij wilt inhalen wil niet zeggen dat ik niet bezig ben iemand anders in te halen... Dat jij sneller wilt dat kan, maar ik ben eerst.
hahahatsjoe schreef:Gini schreef:Als iemand je langs rechts dreigt in te halen, is dat inderdaad wel een heel goed teken dat je onnodig links rijdt. Dwars doen door te traag links te blijven rijden is enorm knullig.
En bumperkleven is verboden, als jij gaat bumperkleven wacht ik nog net iets langer. Dat aso gedrag ben ik zat, als ik wil inhalen haal ik in en hoe snel ik dat doe bepaal ik zelf wel.
Captain schreef:Maar 110 dat werkt ook nog wel. Er zijn ook een hele hoop mensen die inhalen met 102 km/u. Ja dan ga ik ook duwen. Geef gewoon wat gas, haal in en ga weer naar rechts. Kan niet moeilijk zijn.
hahahatsjoe schreef:Captain schreef:Maar 110 dat werkt ook nog wel. Er zijn ook een hele hoop mensen die inhalen met 102 km/u. Ja dan ga ik ook duwen. Geef gewoon wat gas, haal in en ga weer naar rechts. Kan niet moeilijk zijn.
Als jij dat doet ga ik dus niet naar rechts, hou je fatsoen. Helemaal omdat je niet weet of degene achter het stuur misschien onzeker is.
hahahatsjoe schreef:Captain schreef:Maar 110 dat werkt ook nog wel. Er zijn ook een hele hoop mensen die inhalen met 102 km/u. Ja dan ga ik ook duwen. Geef gewoon wat gas, haal in en ga weer naar rechts. Kan niet moeilijk zijn.
Als jij dat doet ga ik dus niet naar rechts, hou je fatsoen. Dat soort aso gedrag erger ik me dus blauw aan.
Als jij dat doet ga ik dus niet naar rechts, hou je fatsoen. Helemaal omdat je niet weet of degene achter het stuur misschien onzeker is.
Als jij dat doet ga ik dus niet naar rechts, hou je fatsoen. Dat soort aso gedrag erger ik me dus blauw aan.
hahahatsjoe schreef:SinneJ schreef:Meestal niet, de regel is dat je rechts gaat rijden als je niet aan het inhalen bent. Als je dus naar rechts kan en je doet het niet als anderen willen inhalen, ben je gewoon niet wettelijk bezig. Er zijn dus inderdaad 2 kanten aan dit verhaal, maar slechts 1 kant wordt door de wetgeving ondersteund
Dat jij mij wilt inhalen wil niet zeggen dat ik niet bezig ben iemand anders in te halen... Dat jij sneller wilt dat kan, maar ik ben eerst.