Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 02:06

Lestrange01 schreef:
Ik kom nu dat gedoe met die genderloze kaarten tegen die ook geen mensen meer afbeelden omdat "de kaarten zijn allemaal wit en dat is ongelijkheid" en ik erger me en verwonder me tegelijkertijd aan het mierengeneuk van mensen. Dit bedenk je toch niet _O-

"Deze vormen van seksisme en racisme kunnen mensen heel erg beinvloeden."

:'). Ja ik lig er wakker van dat de vrouw minder hoog is dan de heer.

Bestaan er serieus genderloze kaarten :')
Maar he bij de meeste spellen is de vrouw nog altijd meer waard als de boer :j

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 08:23

chanicha schreef:
Knert gecondoleerd.

Mensen slaan door, nu ook al met kaarten, rot toch op met dat gemierenneuk!

Dat bedoelde ik, genderloze kaarten 8)7

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 08:34

De hond die ineens bang is voor haar eigen reflectie in de tv. Dus tv maar aan en nu zit ze tv te kijken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 08:41

Ik moet mijn bed uit, maar ik heb geen zin.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:22

Tweede slapeloze nacht op een rij. Gisteren naar de dokter geweest voor mijn buikpijn, maar die kan ook niks tenzij de pijn echt ondraaglijk wordt en dat is op dit moment maar 7-8x per dag een halve minuut, verder voel ik het wel maar is het wel te doen -O- Ziek melden is ook geen optie dus ik zit nu op 6 uur slaap op 2 dagen met een kruik tegen m'n buik achter m'n laptop. Bah.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:26

Vanillia schreef:
Tweede slapeloze nacht op een rij. Gisteren naar de dokter geweest voor mijn buikpijn, maar die kan ook niks tenzij de pijn echt ondraaglijk wordt en dat is op dit moment maar 7-8x per dag een halve minuut, verder voel ik het wel maar is het wel te doen -O- Ziek melden is ook geen optie dus ik zit nu op 6 uur slaap op 2 dagen met een kruik tegen m'n buik achter m'n laptop. Bah.

Beterschap!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:29

Dat ik over een uurtje een examengesprek heb en morgen nog een Engels spreken examen en graag wil dat het weekend is want dan is het maar voorbij :')

En dat ik zo moet krabben en echt geen zin heb om dat te doen in de koud brrr

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 10:19

Dikke stress auto deur ging niet meer open was helemaal dichtgevroren. Heb de mazzel dat ik nog thuis woon dus de auto van paps en mams maar mee.

Gaat mijn moeder nog even klagen dat ik de voordeur te hard dicht gooide ik zei al, nu even niet ik sta al onder stress omdat ik te laat ga komen voor een examen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 11:31

Vannacht wakker geworden van maagzuur, nog steeds last van maagzuur. Voel me alsof ik moet spugen en al twee zuigtabletten op. Dit doet pijn :(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:04

Loeky01 schreef:
Vannacht wakker geworden van maagzuur, nog steeds last van maagzuur. Voel me alsof ik moet spugen en al twee zuigtabletten op. Dit doet pijn :(

Iberogast,ik zweer erbij.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:25

Loeky01 schreef:

Losecosan is goed er tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:35

Ruzie met de witbalans van een foto. :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:05

Ik vond het gisteren niet zo passend om te plaatsen , maar mijn oma is inmiddels weer thuis sinds gisteren. de medicatie sloeg dinsdag aan en daarom mocht ze weer naar huis. Niet dat het probleem helemaal weg is. Zelf wou ze weer van alles doen vandaag maar dat mocht niet van mijn vader.

De problemen lijken zich nu weer langzaam aan op te lossen , ik hoop dat ik mijn klap nog even goed en rustig kan verwerken want het voelt in mijn hoofd nog steeds warrig.

Ik probeer mij echt aan een schema te houden en 1 ding tegelijk te doen. Deze week even concentreren op examens en een workshop voorbereiden. Volgende week hopelijk het ijs weer breken tussen mij en mijn tweede moeder. Ik wou er nog mee wachten maar wil het aan de andere kant ook de wereld uit hebben. Misschien eindigt de vriendschap , maar dan kan ik het ook afsluiten. Nu laat het mij achter in twijfel en veel vragen.

Zit er constant over na te denken hoe ik het aan wil pakken... Kom er nog niet echt uit. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:07

Gewoon stress, ik zit totaal niet lekker in mijn vel. Het voelt alsof ik faal. School loopt totaal niet lekker ik heb gewoon een grote blokkade...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:10

Lau schreef:
Gewoon stress, ik zit totaal niet lekker in mijn vel. Het voelt alsof ik faal. School loopt totaal niet lekker ik heb gewoon een grote blokkade...

:knuffel:

Dit herken ik! Tip zet per dag in je telefoon wat je wil of moet doen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 13:24

Wat fijn dat je oma weer terug naar hun kon!! Genieten van de tijd die jullie nog samen hebben <3 die had je wat mij betreft gisteren gewoon kunnen posten hoor, leuk nieuws juist! Duimen ook dat het contact weer goed komt ook met je 2e moeder :j

Lau :knuffel: pas goed op jezelf! Ik denk dat veel mensen zich momenteel zo voelen, het is allemaal zo anders, je moet je zo aanpassen aan alles. Het lijkt mij geestelijk echt heel vermoeiend en behoorlijk zwaar. Ieder ander die op een ander moment op school heeft gezeten en afgestudeerd is, die zal al hier en daar tegen dingen op zijn gelopen maar deze generatie heeft corona en alle maatregelen daar nog eens erbovenop. Het maakt het echt niet makkelijker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:03

Mijn buurvrouw haar muziek hoor ik hier letterlijk, dacht voor de grap eens kijken of mijn Shazam het herkent. Nou wel dus _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:02

Er staat nu al 2 dagen een bestelbus geparkeerd bij mij in de straat op zo'n lompe wijze dat hij de plek van 3 kleine auto's of 2 bestelbussen in neemt. Iedere keer als ik het ding zie staan denk ik: WAAROM?!! Als ze hem nou een meter naar voren rijden kunnen ze nog steeds het parkeervak uit zonder steken, maar past er ook nog een kleine auto achter.. Eikels :') Er is al een tekort aan parkeerplekken en dit helpt niet :Y)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:06

Merileth schreef:
Loeky01 schreef:

Losecosan is goed er tegen.

mala26 schreef:
Loeky01 schreef:

Iberogast,ik zweer erbij.

Thanks voor jullie tips! Ik heb Iberogast gehaald en gepakt, en het is nu dragelijk. Omeprazole wacht ik liever nog even mee, want ik heb het maar heel sporadisch..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:22

Omeprazole kun je gerust pakken hoor, pantoprazole ook :) Kan echt geen kwaad

Melk drinken mocht ook nog wel eens baten!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:21

Ik voel me rusteloos. Heb al les gehad vandaag en heb niet echt wat te doen. Dit blok is privaatrecht en dat vind ik zo simpel (wel heel leuk!!). Ik kan er alleen slecht tegen wanneer ik dingen makkelijk vind :o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:43

Ik kwam net het topic tegen met 3 positieve dingen vandaag. Echt een super mooi topic en ik hou er van, maar besefte me dat ik vandaag niet eens 3 positieve dingen kan noemen... :')
Morgen hopelijk wel. Of dat wordt een hele grote ergenis. Dat kan ook. Daar heb ik wel echt zenuwen voor zeg, meeeeh.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:57

Dat ik soms mensen totaal niet snap...

Eerst 2 dagen vollop contact omdaarna wat minder te laten horen. Prima dat kan.. maar uiteindelijk is het 'ik zit niet lekker in mijn vel' prima kan ook. Maar meld het dan gewoon ff en stop niet opeens het contact

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 19:04

Gister vergeten avond eten uit de vriezer te halen dus nu heb ik geen fatsoenlijke maaltijd. De keuze is uit een bak kwark, of halen/laten brengen... |o

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 19:06

Of geduld hebben en laten ontdooien, desnoods magnetron of au bain marie. Boven een bak heet water?