Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Gister uit eten geweest, en er leek geen corona te bestaan.... er zijn geen gegevens gevraagd, er zaten diverse grote groepen, er was een bruiloft waar gedanst werd....
Ik hou er maar mee op me eraan te irriteren. Verander er toch niks aan
Memories schreef:LadyMadonna schreef:Gister uit eten geweest, en er leek geen corona te bestaan.... er zijn geen gegevens gevraagd, er zaten diverse grote groepen, er was een bruiloft waar gedanst werd....
Ik hou er maar mee op me eraan te irriteren. Verander er toch niks aan
Ik pik jou reactie er nu even uit omdat die het meest recent is want ik zie er zo vele voorbijkomen maar... zijn er plekken in het land waar dit echt nieuw is en mensen zich niet al maanden gewoon laten gaan?![]()
Hier is het in maart misschien 3 weken even merkbaar een pas op de plaats geweest maar echt sinds april al heeft iedereen er maling aan. Niks afstand in de supermarkt, groepen bijeen, sinds de horeca open is ook daar weer lekker aan het knuffelen en hele tafels vol. Zou het zo erg aan de plek (randstad hier) liggen en zijn er meer in deze regio die dit herkennen? Of zou het meer de levensfase zijn (midden 20, student) en daarom dit dus veel om me heen zien?
LadyMadonna schreef:Sheran: je kan gewoon naar een restaurant terwijl je je aan de regels houdt...