Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 08:22

Aan dat ik geen zin heb om uit bed te gaan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 08:37

__Sannne schreef:
Aan dat ik geen zin heb om uit bed te gaan.

Je kan het! :(:)

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 08:37

xDenies schreef:
Ik werk nu 2 dagen 2 uur. Na 1.5 uur is mijn hand/arm erg koud en voelt dof aan en doet natuurlijk mijn hele nek/schouder/arm pijn. Dat leg ik aan iedereen uit.

Binnen nu en 6 weken moet ik weer 4 dagen 2/3uur gaan werken. En opbouwen naar meer.. meer.. meer.

Ik snap het niet hoor. Sterf nog van de pijn. Sta aan t begin van een behandeltraject á 17 weken. Maar nee ongeacht.. ga jij maar gewoon weer werken. Dat je niets kan en dan wederom met veel meer pijn loopt is niet interessant en horen we niet.
|(

Enige die bepaalt of jij iets aan kan, ben jij. Lukt het niet, BA bellen en zeggen dat je met de opbouw stopt omdat het je herstelproces niet bevordert. En werkgever op de hoogte brengen dat je sowieso niet verder gaat opbouwen tot je minimaal een week pijnvrij je werk hebt kunnen doen.
Laat je behandelde arts/therapeut een brief opstellen dat opbouw geen optie is in deze fase van je herstel. Dat laatste heb ik niet gedaan en toen bleven BA en leidinggevende pushen, tot ik dus als werkweigeraar ben bestempeld en een ontslagprocedure is opgestart. Psycholoog was onwijs verbaasd, want ik had niet op kunnen bouwen maar dat is nooit nagevraagd bij haar. En vakbond heeft me ook een erg laten zitten op dat proces.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 08:39

Dat we dit weekend gaan kijken zijn om een accomodatie te huren
Nu worden we gepushed en gedwongen contract vandaag te tekenen want andere bieden 2000€ huur per maand meer

Maar alle papieren van de advocaat die ons beloofd zijn, zijn er nog niet...
zonder de vergunning die beloofd is hebben we niks aan deze accommodatie

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 08:49

Niet echt een ergernis maar toch, mijn google skills laten me in de steek: een collega van me zag gisteren vanuit de trein een paard in de sloot in Purmerland, hierop heeft hij lokatie bepaald en de brandweer gebeld.
112meldingen geeft de melding weer, dus we weten dat ze geweest zijn, nu vraagt hij zich af of alles goed is afgelopen met het paard (te lief!), maar daar kan ik helaas niks meer over vinden.

Kortom: geen echte ergernis (als dit toch het enige was om me druk om te maken in mijn leven...) maar het steekt wel een beetje.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:35

NoTwixLeft schreef:
xDenies schreef:
Ik werk nu 2 dagen 2 uur. Na 1.5 uur is mijn hand/arm erg koud en voelt dof aan en doet natuurlijk mijn hele nek/schouder/arm pijn. Dat leg ik aan iedereen uit.

Binnen nu en 6 weken moet ik weer 4 dagen 2/3uur gaan werken. En opbouwen naar meer.. meer.. meer.

Ik snap het niet hoor. Sterf nog van de pijn. Sta aan t begin van een behandeltraject á 17 weken. Maar nee ongeacht.. ga jij maar gewoon weer werken. Dat je niets kan en dan wederom met veel meer pijn loopt is niet interessant en horen we niet.
|(

Enige die bepaalt of jij iets aan kan, ben jij. Lukt het niet, BA bellen en zeggen dat je met de opbouw stopt omdat het je herstelproces niet bevordert. En werkgever op de hoogte brengen dat je sowieso niet verder gaat opbouwen tot je minimaal een week pijnvrij je werk hebt kunnen doen.
Laat je behandelde arts/therapeut een brief opstellen dat opbouw geen optie is in deze fase van je herstel. Dat laatste heb ik niet gedaan en toen bleven BA en leidinggevende pushen, tot ik dus als werkweigeraar ben bestempeld en een ontslagprocedure is opgestart. Psycholoog was onwijs verbaasd, want ik had niet op kunnen bouwen maar dat is nooit nagevraagd bij haar. En vakbond heeft me ook een erg laten zitten op dat proces.

Dankjewel voor je advies! Werkgever ziet het als een richtlijn en zegt dat we gewoon gaan kijken wat wel en niet lukt. Zij en ik willen eerst het advies van de revalidatie arts afwachten, die vind de werkgever gelukkig ook belangrijker. Maar helaas duurt dat nog even :( (vandaag intake 2)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:44

Dat het best wel lastig is om werk te vinden. Ik kan genoeg krijgen hoor maar als ik km's moet rijden voor maar 1 a 2 uurtje werk en geen reiskosten krijg, en kinderopvang moet betalen tsja ...

Of het is weer laat in de avond of vroeg in de ochtend en ik zit dan toch weer beetje met mijn vriend die in de ploegen zit

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:53

xDenies schreef:
Dankjewel voor je advies! Werkgever ziet het als een richtlijn en zegt dat we gewoon gaan kijken wat wel en niet lukt. Zij en ik willen eerst het advies van de revalidatie arts afwachten, die vind de werkgever gelukkig ook belangrijker. Maar helaas duurt dat nog even :( (vandaag intake 2)

Dan zeker lekker doen waar jij je goed bij voelt! Wel terugkoppelen naar de BA dat werkgever en jij de opbouw niet passend vinden en het willen aanpassen tot nadere informatie van de revalidatie arts. Moet je misschien weer terug naar de BA om het officieel vast te leggen, maar alles beter dan je krampachtig vastbijten in iets wat nu nog niet kan. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 09:56

Sommige mensen en de behoefte om hun 'wijsheden' over elk willekeurig onderwerp uit te spreken. Soms kan je beter gewoon luisteren en geen oordeel hebben?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 10:12

NoTwixLeft schreef:
xDenies schreef:

Dan zeker lekker doen waar jij je goed bij voelt! Wel terugkoppelen naar de BA dat werkgever en jij de opbouw niet passend vinden en het willen aanpassen tot nadere informatie van de revalidatie arts. Moet je misschien weer terug naar de BA om het officieel vast te leggen, maar alles beter dan je krampachtig vastbijten in iets wat nu nog niet kan. Succes!

Oke dat dus wel. Toen ik een keer 'ja maar' tegen de bedrijfsarts wilde zeggen was het gelijk van, 'Je moet meewerken aan re integratie', dat doe ik ook aan alle kanten :') Dus ik durfde ook niets meer te zeggen. Zal het morgen eens met mn werkgever er over hebben. Voelt nu een beetje als karma dat ik naar de bedrijfsarts uit mezelf ben gegaan...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 10:13

GUSTIxBILL schreef:
Dat we dit weekend gaan kijken zijn om een accomodatie te huren
Nu worden we gepushed en gedwongen contract vandaag te tekenen want andere bieden 2000€ huur per maand meer

Maar alle papieren van de advocaat die ons beloofd zijn, zijn er nog niet...
zonder de vergunning die beloofd is hebben we niks aan deze accommodatie

Niet doen! Altijd een hekel aan dat soort mensen..... Laat het gsan, komen vast nog meer accommodaties voorbij! En best kans dat deze over een maand nog steeds vrij is, omdat ze bij iedereen zo lopen te bluffen...

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 10:23

xDenies schreef:
NoTwixLeft schreef:

Oke dat dus wel. Toen ik een keer 'ja maar' tegen de bedrijfsarts wilde zeggen was het gelijk van, 'Je moet meewerken aan re integratie', dat doe ik ook aan alle kanten :') Dus ik durfde ook niets meer te zeggen. Zal het morgen eens met mn werkgever er over hebben. Voelt nu een beetje als karma dat ik naar de bedrijfsarts uit mezelf ben gegaan...

Laat het door je werkgever melden. Dan ziet de BA iig dat het niet alleen van jouw kant komt.
Krijg soms echt het gevoel dat een BA een bonus krijgt als er op een dossier "volledig gereintegreerd" staat. Misschien niet terecht, maar jouw verhaal en mijn ervaring is niet het eerste waarvan ik hoor dat het niet goed verloopt....

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:22

Aan de verkoudheid die steeds weer terug komt. Denk ik eindelijk beter te zijn komt het volgende virusje er weer overheen. Ik hoop niet dat het de hele winter zo gaat.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:31

Aan mijn ademhaling die de hele ochtend al op standje paniek staat.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:34

Dat het internet op het werk het niet doet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 12:35

Veel moeite in je make-up steken... en dan enorme traanogen hebben. ;(

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:05

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:39

NoTwixLeft schreef:
Laat het door je werkgever melden. Dan ziet de BA iig dat het niet alleen van jouw kant komt.
Krijg soms echt het gevoel dat een BA een bonus krijgt als er op een dossier "volledig gereintegreerd" staat. Misschien niet terecht, maar jouw verhaal en mijn ervaring is niet het eerste waarvan ik hoor dat het niet goed verloopt....

Hier kan ik iets mee, top! Gelukkig is de revalidatiearts ook van deze mening en die kan nog een ondersteunende brief er bij toevoegen. Ga het donderdag bespreken op mijn werk :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 13:46

Hoofdpijn en pijn in mijn lijf. |o %)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 14:04

Dat ik nerveus ben voor de kapper _O- De eerste keer in mijn leven dat ik het echt ga verven

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:20

Whale schreef:
Dat het internet op het werk het niet doet.

En nog steeds niet

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:22

Aan dat ik gigantisch moe ben terwijl ik zo een avonddienst heb

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:50

Air schreef:
Hier was ik vooral boos op DPD, woensdag zou een eerste afleverpoging zijn gedaan.. ik was thuis, geen deurbel gehoord, geen kaartje in de bus. Donderdag tweede maar toen was ik aan het werk, gister mailcontact met ze gehad en het pakket is te groot/zwaar om zelf bij een pick-up point te halen dus het kan alleen bezorgd worden zeiden ze. Oke mooi vandaag ook vrij dus het zou voor vandaag ingepland worden.. had gisteravond nog een mail gestuurd en vanochtend reactie met "we kunnen het voor je inplannen op een werkdag", uh wat?!
Blijkt dat ze hem gewoon niet voor vandaag ingepland hadden, en ik mag hem ook niet komen ophalen bij het depot. Het ergste vind ik nog dat ze gewoon nieteens hun excuses aanbieden, zo'n kleine moeite.

En het pakket is er nog niet -O-
Zouden vandaag leveren, dubbelgecheckt of het is ingepland, ja het is ingepland. Wordt geleverd in het late tijdvak dus tussen 12:00 en 13:30 wordt de aflevertijd bekend gemaakt.

Geen aflevertijd en het pakket staat niet op uitgeleverd. Blijf je dan speciaal voor thuis... Vrees niet dat het hem nog wordt, webshop al gemaild.
DramaPakketDienst..

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 16:07

Dat ik elke keer zo moe ben, ook al slaap ik 8 uur of langer. Korter slapen helpt ook niet want dan ben ik alsnog moe. En die stomme hoofdpijn die nog niet weg is ook al heb ik minder sterke bril glazen. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 16:22

Dag 2 moe , teveel gedaan in het weekend en alleen zondag enigzins uitgeslapen. Daardoor het koud hebben , zwaar poedersuiker irritant |o