Morrie schandalig gewoon, ik ken genoeg mensen die geen internet hebben of kunnen mailen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Zijn er meer mensen waarbij de HA niet bereikbaar is?
Ik heb de afgelopen weken telkens dat er of een voicemail komt dat de assistente niet aanwezig is, of dat alle assistentes ziek zijn of dat de beltoon blijft overgaan.. het schijnt te zijn dat er te weinig assistentes zijn ivm thuis moeten blijven bij corona klachten.
Maar ik vind het wel erg vervelend dat je nu alleen kunt bellen bij spoedik heb dan wel geen spoed, maar wel dingen die ertoe doen..
tirzasarah10 schreef:Waarom kan je van die mooie hangers waar in een ruitersportzaak dekjes aan hangen niet in de winkel vinden? Of is het juist typisch iets voor ruitersportzaken waardoor je als particulier er niet aan kan komen? Zoveel vragen door 1 zo een stom hangertje
DuoPenotti schreef:tirzasarah10 schreef:Waarom kan je van die mooie hangers waar in een ruitersportzaak dekjes aan hangen niet in de winkel vinden? Of is het juist typisch iets voor ruitersportzaken waardoor je als particulier er niet aan kan komen? Zoveel vragen door 1 zo een stom hangertje
zoiets?
https://www.uhg-shop.nl/nl/easy-up-tita ... jYQAvD_BwE
Sommige mensen gebruiken ook de broekhangers van ikea
DuoPenotti schreef:Schapen wel iig, die hebben we hier op het land gehad.
Dan denk je oh met die dikke wol voelen ze het niet.
Als het stevig regende rende ze met alle tegelijk naar de schuilstal.
Dus ik denk dat het voor koeien dan ook wel geldt.