Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:56

Nou weggooien vind ik wel het toppunt van onduurzaamheid :=
Maar goed dat we Liti hebben :Y)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:56

Okergeel is moooi!!!!
Maar ja, niet als je er niet van houd :P

tita

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 20:59

Okergeel is hot .... staat zo mooi.

Maar liti ook weer blij en zo zijn we alle duurzaam bezig dankzij de opmerking van MB

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:00

Sommige okergeel wel, heb voor P ook wel gele dingen en omslagdoek en wrapper zijn okergeel. Maar die Hemalijn vind ik vreselijk. En ook nog wat Prenatal eigen merk, ik vind er niks aan.

Dan maar onduurzaam. Kinderen krijgen is ook niet milieuvriendelijk.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:03

Vind meer sneu voor de arbeiders, en van de plant

Ik heb vanavond mijn vlees laten aanbranden heb serieus rotgevoel......zielig voor varken want ligt in de prullenbak.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:05

Wat hoor je over kleding containers dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:06

Van alles.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:07

Ja ieder zijn smaak, dus idd als je er niet van houd is het jammer dat je het toch krijgt!
Ik heb juist voor beeb een prenatal okergeel eerste pakje klaar liggen :P

Gelukkig is er Liti, en word er iemand wel blij van :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:08

Het is in ieder geval niet verstandig om je kleding naar Afrika oid te sturen, dat is niet goed voor de ondernemers daar.

Hier gaat alles wat overblijft naar de kring van de kerk, dat gaat dan ook naar gezinnen die het goed kunnen gebruiken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:09

MaritB schreef:
Ja ieder zijn smaak, dus idd als je er niet van houd is het jammer dat je het toch krijgt!

De onesie? Die heb ik ook!

Maar broekjes en wikkelshirts kan ik niks mee.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:17

Kinderen zijn idd niet millieuvriendelijk, des te meer reden dat ik kleding niet weg ga gooien. Ik pb je Liti!

MarcoBorsato schreef:
Van alles.

Oh, goed punt. Ga er op letten.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 05-08-19 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:17

Mooi initiatief Liti! Ga ik onthouden! Dat soort adresjes moet je echt weten te vinden. Weggooien van nieuw spul word ik ook beetje verdrietig van. Zijn altijd mensen die er nog wel blij van worden. Heb nu ook iemand in de buurt die spullen op komt halen die anders richting kringloop zouden gaan. Zij verdeelt het onder mensen die het goed kunnen gebruiken, dat liever dan dat ze ervoor moeten betalen bij de kringloop. Zet alles op MP, liever dat ik er nog iemand blij mee kan maken dan dat het de kliko in gaat. Okergeel moest ik echt aan wennen, maar staat m’n jongste echt heel mooi. Shoppen vanaf een wensenlijstje gebeurt hier ook niet echt in mijn omgeving, helaas. Maar blijf het proberen, heb nu ook weer lijstje klaarstaan voor de verjaardagen. Als er maar een paar vanaf dat lijstje shoppen vind ik het al fijn. Hebben we niet daarna 3 sets met dieren, waar niet mee gespeeld wordt, zoals vorig jaar.

Mooi sfeerplaatje! Mooi die hydrofiel!

Dieptriest die meelezers die menen je leven te moeten verzieken -O- Get a life idd...

Staat dr goed Laura!

Wat een heerlijke zandbak & speelplaats zag ik!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 21:19

Ik heb ook een hoop over Liti. Moet ook gaan ruimen. Hoop gekregen dingen wat gewoon niet of weinig is gedragen.

Lijstje.nl heb ik ook voor verjaardag. Noem het specifiek, zet link naar website erbij van een winkel die ook gelijk kosteloos inpakt. Zit een duidelijke trend in mijn lijstje altijd. En dan nog krijg je dingen dat je denkt je hebt niet eens naar lijstje gekeken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:22

Giolli schreef:
Kinderen zijn idd niet millieuvriendelijk, des te meer reden dat ik kleding niet weg ga gooien. Ik pb je Liti!

MarcoBorsato schreef:
Van alles.

Oh, goed punt. Ga er op letten.

Zie pantykous, ik dacht dat het algemeen bekend was? Maar jij koopt dus ook alleen maar duurzaam nog? Echt hartstikke goed! <3
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 05-08-19 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:24

_lautje_ schreef:
Ik heb ook een hoop over Liti. Moet ook gaan ruimen. Hoop gekregen dingen wat gewoon niet of weinig is gedragen.

Lijstje.nl heb ik ook voor verjaardag. Noem het specifiek, zet link naar website erbij van een winkel die ook gelijk kosteloos inpakt. Zit een duidelijke trend in mijn lijstje altijd. En dan nog krijg je dingen dat je denkt je hebt niet eens naar lijstje gekeken.

Haha ohhh ik geef het dus weer gewoon mee terug. O speelt nooit met autootjes, dus alle plastic auto's geef ik terug want ik kan er niks mee.

Gelukkig vragen de meeste mensen wat ik wil en houden zich daaraan. Ik zou zelf ook nooit zomaar een bon geven, altijd even checken welke winkel.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:27

MarcoBorsato schreef:
MaritB schreef:

De onesie? Die heb ik ook!

Maar broekjes en wikkelshirts kan ik niks mee.

Nee gewoon een shirt en broekje, met bijpassend mutsje en sokjes <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:32

Ik had als 1e pakje voor allebei wit gebreid van Noppies. Maar langzaam ben ik alles aan het omturnen naar roze :') ugh, hormonen :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:36

Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij met elke bon die ik krijg of nou prenatal of Kruidvat is.
Prenatal heeft zoveel andere dingen zoals voedingsbh, s drinkbekers enz enz

Vind ergens ondankbaar om te denken.....wat is dat voor winkel, weg ermee niet om gevraagd.
Elke bon kun je wel gebruiken en als je het nu niet weet bewaar je um voor later

Maar goed das mijn simpel zieltje

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:38

Ja dat ben jij. Ik vind het zonde om een bon aan de kant te schuiven, te vergeten en te laten verlopen. Wat moet ik met een voedingsbh van de prenatal? Ik geef de fles :')

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:40

Vind het ook wel stoer dat je zoiets terug kan geven. Want idd laten verstoffen is ook gewoon zonde. Zo ligt er hier dus speelgoed in een hoekje waar niks mee gebeurt, wat ik al van tevoren kon voorspellen en waarom ik dus dat niet op m’n lijstje had gezet. Dat gaat dan uiteindelijk toch weg. Maar bonnen zoek ik wel altijd mogelijkheid om het op te maken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:43

Tamara schreef:
Vind het ook wel stoer dat je zoiets terug kan geven. Want idd laten verstoffen is ook gewoon zonde. Zo ligt er hier dus speelgoed in een hoekje waar niks mee gebeurt, wat ik al van tevoren kon voorspellen en waarom ik dus dat niet op m’n lijstje had gezet. Dat gaat dan uiteindelijk toch weg. Maar bonnen zoek ik wel altijd mogelijkheid om het op te maken.

Komt vooral doordat ik bij O m'n mond niet opentrok, het accepteerde en of de bon verliep of ik kocht iets om het kopen en was er niet tevreden mee.

Maar ja, die okergele bende die ik nu heb. "Ja we hoorden dat dit echt jouw kleur was". Ehmmm... :')

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:50

Yes! Velvet groen broekje en ducks shirt gescoord op marktplaats in de volgende maat. Wilde dat gelukje toch even delen, haha.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:51

tita schreef:
Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij met elke bon die ik krijg of nou prenatal of Kruidvat is.

Vind ergens ondankbaar om te denken.....wat is dat voor winkel, weg ermee niet om gevraagd.
Elke bon kun je wel gebruiken en als je het nu niet weet bewaar je um voor later

Ik heb ook zo'n simpel zieltje!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:52

tita schreef:

Hier nog zo n simpel zieltje :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:54

Gelukkig komen jullie nooit op visite hier ;)