Maar goed dat we Liti hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaritB schreef:Ja ieder zijn smaak, dus idd als je er niet van houd is het jammer dat je het toch krijgt!
Ik heb juist voor beeb een prenatal okergeel eerste pakje klaar liggen
Gelukkig is er Liti, en word er iemand wel blij van
Giolli schreef:Kinderen zijn idd niet millieuvriendelijk, des te meer reden dat ik kleding niet weg ga gooien. Ik pb je Liti!MarcoBorsato schreef:Van alles.
Oh, goed punt. Ga er op letten.
_lautje_ schreef:Ik heb ook een hoop over Liti. Moet ook gaan ruimen. Hoop gekregen dingen wat gewoon niet of weinig is gedragen.
Lijstje.nl heb ik ook voor verjaardag. Noem het specifiek, zet link naar website erbij van een winkel die ook gelijk kosteloos inpakt. Zit een duidelijke trend in mijn lijstje altijd. En dan nog krijg je dingen dat je denkt je hebt niet eens naar lijstje gekeken.
MarcoBorsato schreef:MaritB schreef:Ja ieder zijn smaak, dus idd als je er niet van houd is het jammer dat je het toch krijgt!
Ik heb juist voor beeb een prenatal okergeel eerste pakje klaar liggen
Gelukkig is er Liti, en word er iemand wel blij van
De onesie? Die heb ik ook!
Maar broekjes en wikkelshirts kan ik niks mee.
Tamara schreef:Vind het ook wel stoer dat je zoiets terug kan geven. Want idd laten verstoffen is ook gewoon zonde. Zo ligt er hier dus speelgoed in een hoekje waar niks mee gebeurt, wat ik al van tevoren kon voorspellen en waarom ik dus dat niet op m’n lijstje had gezet. Dat gaat dan uiteindelijk toch weg. Maar bonnen zoek ik wel altijd mogelijkheid om het op te maken.
tita schreef:Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij met elke bon die ik krijg of nou prenatal of Kruidvat is.
Prenatal heeft zoveel andere dingen zoals voedingsbh, s drinkbekers enz enz
Vind ergens ondankbaar om te denken.....wat is dat voor winkel, weg ermee niet om gevraagd.
Elke bon kun je wel gebruiken en als je het nu niet weet bewaar je um voor later
Maar goed das mijn simpel zieltje
tita schreef:Zal wel aan mij liggen maar ik ben blij met elke bon die ik krijg of nou prenatal of Kruidvat is.
Prenatal heeft zoveel andere dingen zoals voedingsbh, s drinkbekers enz enz
Vind ergens ondankbaar om te denken.....wat is dat voor winkel, weg ermee niet om gevraagd.
Elke bon kun je wel gebruiken en als je het nu niet weet bewaar je um voor later
Maar goed das mijn simpel zieltje