Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik vind dit wel een heel mooi en eerlijk topic:
https://forum.viva.nl/kinderen/quot-had ... c737ecf334
De openingspost is echt heel sneu maar er komen verhalen los van mensen die eerlijk zijn over het moederschap.
wittepit schreef:Ergens in de reacties lijkt het ook wel een beetje op “dit wordt verzonnen door bewust kinderlozen, verder hoor je het niet”. Weet niet of ik het goed interpreteer maar kan me voorstellen als spijt-moeder dat je dat liever niet uit tegen collega-voortplantsters.
Eef_Bam schreef:Ik was gisteravond een stellingkast in elkaar aan het zetten, was van metaal en moest op plekken vastgetikt worden met een hamer. Komt om half 9 savonds de bovenbuurvrouw aan de deur, of ik daarmee wil stoppen want haar kind kan niet slapen. Kan ik wel gewoon overdag doen toch. Heb vriendelijk uitgelegd dat ik overdag moest werken en ik nu hulp had, dus dat ik toch echt nu door ging maar ik zeker voor 10 uur zou stoppen. Hoor elke dag haar kind huilen, spelen en schreeuwen, het is helaas gewoon erg gehorig , heb ik ook tegen haar gezegd.
Is toch niet gek dat je om half 9 nog geluid maakt? Boren is wat anders, dit was echt niet hard. Zeker omdat ik ook bijna dagelijks geluidsoverlast heb van hun vond ik dit best wel brutaal.