Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:De regen!!! Scheelt zoveel vuurwerk denk ik. Hopelijk gaan ze het dan niet na de jaarwisseling alsnog afsteken.
Telpeva schreef:Hier in de straat is gisteren iemand aangehouden met illegaal vuurwerk, ze zijn nog met hem mee naar huis gereden en daar troffen ze nog veel meer illegaal vuurwerk... Alles hebben ze meegenomenzo, die rotzooi gaat alvast de lucht niet meer in, daar heb ik vanavond alvast geen last van
JustMe8484 schreef:Onze dag tot nu toe. Museum geweest met de kinderen. Lekker geluncht en daarna onze nieuwe huisgenoot opgehaald. Een kat van zo'n 10 maanden. Mensen waren zo lief, we hebben er nog net geen geld op toe gekregen. Al zijn spulletjes mee gekregen. Zakken vol met eten en snoepjes.... zo lief...
hagelslag schreef:JustMe8484 schreef:Onze dag tot nu toe. Museum geweest met de kinderen. Lekker geluncht en daarna onze nieuwe huisgenoot opgehaald. Een kat van zo'n 10 maanden. Mensen waren zo lief, we hebben er nog net geen geld op toe gekregen. Al zijn spulletjes mee gekregen. Zakken vol met eten en snoepjes.... zo lief...
Ik vind het juist erg erg lief dat jullie een kat van 10 maanden op hebben gehaald