Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Ik zie hem regelmatig ik ga vaker waar hij werkt winkelen op de winkelstraat. En laatst wou ik een diepvriezer kopen en natuurlijk kwam hij mij wel helpen in de winkel.Ik vond hem op het eerste gezicht wel een leuke jongen maar wist niet dat hij vrijgezel was. Dus 'savonds toch maar eens tinder aangemaakt en toen kwam ik hem daarop tegen en dacht, deze kans moet ik niet laten liggen en toch eens een gesprekje aanknopen. Dus ben heel benieuwd of hier binnenkort iets leuks uitkomt en of hij ook hetzelfde erbij voelt als mij. Hoop alleen niet op een tegenvaller want dan zakt de moed weer.
SophievdV schreef:xPareltje schreef:Ik zie hem regelmatig ik ga vaker waar hij werkt winkelen op de winkelstraat. En laatst wou ik een diepvriezer kopen en natuurlijk kwam hij mij wel helpen in de winkel.Ik vond hem op het eerste gezicht wel een leuke jongen maar wist niet dat hij vrijgezel was. Dus 'savonds toch maar eens tinder aangemaakt en toen kwam ik hem daarop tegen en dacht, deze kans moet ik niet laten liggen en toch eens een gesprekje aanknopen. Dus ben heel benieuwd of hier binnenkort iets leuks uitkomt en of hij ook hetzelfde erbij voelt als mij. Hoop alleen niet op een tegenvaller want dan zakt de moed weer.
Grappig, mijn vriend ben ik, nadat ik em al irl ontmoet had, ook weer tegen gekomen op Tinder en toen ging het ineens heel snel.
Heb je al een match met hem?
Nummus schreef:Nog een leuke...
Ik dacht echt jeej superknappe gast en ook nog beetje een nerd dus kan dat van mij dan ook nog wel leuk vinden.
Na 2 zinnen kon ie het alleen nog maar over seks hebben. Toen ik daar wat van zei heeft ie nooit meer teruggepraat.![]()
![]()
Relaxed schreef:xPareltje schreef:Wat voor figuren swipen jullieik heb nu een leuke jongen, maar die praat er totaal niet over en de vorige ook niet.
Je komt net kijkenIk swipe al iets langer