Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daarom vond ik het ook best wel spannend, was er niet op voorbereid
Ongeveer 1 uur van tevoren wist ik dat ie zou komen. Moest toen ook nog eten.
Moet mezelf wel over zo'n drempel heen trekken om dit soort dingen te doen. Maar heb nu zoiets van, als ik het steeds uit de weg ga, komt het er nooit van
Dus blij dat ik het heb toegezegd

Dacht vlak van tevoren wel van, waar ben ik aan begonnen
Moet k terwijl k zo moe ben ook nog gezellig gaan doen hahah..... Maar blij dat hij nu toch ff geweest is, anders werd het zondag.

Af en toe even korte stilte, maar over algemeen bleven we aardig aan de praat. Hij praat ook makkelijk, wat het voor mij ook makkelijker maakte. Scheelde ook dat we nog maar zo kort contact hadden en dus nog niet alles met elkaar hadden besproken.
Bijv. over z'n werk. Dus ik vroeg dat zo en dacht toen ineens van, hmm volgens mij heb je dat toch al wel eens kort verteld
had het blijkbaar verdrongen. Wist niet meer allemaal wat we hadden besproken. pol1 schreef:listiglistje schreef:Mooi 1234! Klinkt goed.
Ik heb deze week 3 concrete dates gepland. 2 dit weekend en de 17e ....is wel erg druk![]()
Een van 30 en 2 van 28....ben zelf 43maar zie eruit als 30...dan kan het toch wel hahaha
En ze weten ook hoe oud jij bent?
F_Orumster schreef:Ik heb vanavond een date. Ik sta er nog steeds niet zo open voor (vrees om te binden), maar deed voor de gein weer eens een rondje op Tinder en daaruit kwam best wel een leuk gesprek. Met veel overeenkomende hobbies e.d. Dus ben benieuwd.
het is niet zwart of wit.... zit ook een groot grijs gebied tussen!