Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlala

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:22

ik krijg de laatste tijd al helemaal geen berichten meer voor beoordelingen, wat ik wel jammer vind, want heb een aantal goede ervaringen gehad. Snap ook niet dat, dat zo random gedaan wordt.

reserveren heb ik ook nog nooit gedaan op de advertentie. Ik heb eigenlijk pas 1 keer gehad geloof ik dat iemand niet kwam opdagen. verder zijn ze altijd wel gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:50

Ik had het laatst ook met iemand, kreeg ik ook geen mogelijkheid tot beoordelen.
Van die persoon van gisteren wel een positieve beoordeling gehad. Heel leuk, want ik kreeg ook nog een berichtje van hem dat mensen een voorbeeld aan mij konden nemen, dat is zo eerlijk was en het super snel afhandelde. Nu deed die persoon dat ook, de hele deal+betaling was binnen een minuut afgehandeld, dus alles kon direct op de post. Heeerlijk zulke mensen *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:57

Hier krijg ik na 2 berichtjes al een melding dat ik kan beoordelen. Zelfs al ben je nog niks overeengekomen. Echt heel stom.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:30

Hier weer een fijne verkoper getroffen. :)
Ik wilde een boek overnemen van iemand en binnen een paar minuten reactie. Geld overgeboekt in de middag en vrijwel direct erna reactie dat het boek onderweg is.
Volgende ochtend rond 10 uur ben ik beneden, is het boek al binnen. :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:33

DeMolenhoek schreef:
Ah, hier ook belgisch limburg! Maar hoor het van overal. Schoonzus in Oost Vlaanderen, vriendin in West Vlaanderen. Vorig jaar nog een verzorgingstafel gekocht 2dehands voor €100. Was de goedkoopste van dat merk en model. Nu staan ze te koop voor €40/€50, nagenoeg splinternieuw. En dat op een jaar tijd.

Aan dit soort zaken merk je dat de crisis voorbij is, veel mensen hebben weer wat geld en kopen dus nieuw . Net als kleding, huisinrichting enz .

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:24

Shaggy09 schreef:
Echt hoor, iemand die gister een boek wilde halen om half 8. Dus ik adres gestuurd, komt ie weer niet opdagen.

Vind dat echt niks.

Ik stuurde die persoon vandaag een berichtje of ie nog interesse had. Gaf die aan al bij mij aan de deur geweest te zijn. :+

Ik heb geen deurbel gehoord en was echt heel de avond thuis, dus ik geloof er niks van. _O-

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:36

Nou voor vanavond een afspraak voor een lattenbodem en evt matras die een meneer wil ophalen. Ben benieeeuwd.
Ik merk dat ik zelf al super sceptisch wordt bij elk bericht dat ik krijg :+ door alle negatieve ervaringen en verhalen.. beetje jammer

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:40

Ik heb iemand die een kappenset wilt kopen, van mijn scooter.
Ik wil best verzenden maar heb geen doos die groot genoeg is, is echt een flink pakket.
Nu geeft hij aan dat ik bij een Post NL punt wel een doos kan kopen, maar vind dat eerlijk gezegd
allemaal teveel gedoe :') T gaat weg voor een klein prijsje en om dan ook nog van hot naar her te moeten gaan om een doos te vinden en het in te pakken enzovoorts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 12:45

Wij geven gratis leien weg. Maar deze worden er pas midden september van het dak afgehaald. Toch al een zoekertje opgezet dat er 90 vierkante meter kan gereserveerd worden. Hadden wij net telefoon. Iemand die 5 leien wilt en deze nu komt halen. Sorry zegt mijn vriend, maar deze zijn pas midden september beschikbaar. Krijgt hij daar te horen dat wij ons dak er nu moeten afhalen etc. Nou, daaag :evaw:

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:11

DeMolenhoek schreef:
Wij geven gratis leien weg. Maar deze worden er pas midden september van het dak afgehaald. Toch al een zoekertje opgezet dat er 90 vierkante meter kan gereserveerd worden. Hadden wij net telefoon. Iemand die 5 leien wilt en deze nu komt halen. Sorry zegt mijn vriend, maar deze zijn pas midden september beschikbaar. Krijgt hij daar te horen dat wij ons dak er nu moeten afhalen etc. Nou, daaag :evaw:

Dat gaat niet helemaal van een leien dakje daar :Y)

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:54

Momenteel een hoop te koop op Marktplaats. Hoop goede kopers en uiteraard wat vervelende kopers, maar deze spant moment toch wel de kroon :') Afbeelding

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:05

Carnivoria schreef:
Momenteel een hoop te koop op Marktplaats. Hoop goede kopers en uiteraard wat vervelende kopers, maar deze spant moment toch wel de kroon :') [ [url=m/uYTk6M.jpg]Afbeelding[/url] ]

ja zeker, vraag je 100 euro, vooraf overmaken. Je gaat naar de zeeman en koopt een string voor 1 euro, die haal je een keer door de wc pot en tadaa, een gebruikt string :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:05

Met diarree erbij, zou ik gezegd hebben. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:16

Sky_As schreef:
Carnivoria schreef:
Momenteel een hoop te koop op Marktplaats. Hoop goede kopers en uiteraard wat vervelende kopers, maar deze spant moment toch wel de kroon :') [ [url=m/uYTk6M.jpg]Afbeelding[/url] ]

ja zeker, vraag je 100 euro, vooraf overmaken. Je gaat naar de zeeman en koopt een string voor 1 euro, die haal je een keer door de wc pot en tadaa, een gebruikt string :D

Kan je een hoop geld mee verdienen hoor. Inderdaad paar goedkope strings halen, ze dragen en doorverkopen. Ik ken iemand die dat weleens heeft gedaan en daar echt geld mee verdiend heeft.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:24

En even serieus, waarom zou je het ook eigenlijk niet doen? Ik bedoel, maak evt een anoniem account op Marktplaats zodat ze geen naam/foto erbij hebben, en je kunt vrij makkelijk een leuk zakcentje binnenhalen met minimale moeite :+

Dat gezegd hebbende, weet ik niet of ik het zou doen. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen hier een handeltje van maken :j

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:24

:')

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:34

Ik heb maar vriendelijk bedankt. :))

Fendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:39

Foaly schreef:
En even serieus, waarom zou je het ook eigenlijk niet doen? Ik bedoel, maak evt een anoniem account op Marktplaats zodat ze geen naam/foto erbij hebben, en je kunt vrij makkelijk een leuk zakcentje binnenhalen met minimale moeite :+

Dat gezegd hebbende, weet ik niet of ik het zou doen. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen hier een handeltje van maken :j

Omdat dit niet is toegestaan op Marktplaats en je account dan wordt geblokkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:37

Leuk ook als ze je gaan beoordelen dan }>

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:12

En toch, als je zoekt op gedragen string dan vind je best nog wat advertenties. Blijkbaar niet verboden en ook niet bijster veel vraag naar? Sommige advertenties staan er al even op.

Fendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:13

fohadie schreef:
En toch, als je zoekt op gedragen string dan vind je best nog wat advertenties. Blijkbaar niet verboden en ook niet bijster veel vraag naar? Sommige advertenties staan er al even op.

Dat is het wel zoals ik hierboven al schreef. Je kunt de advertenties dan ook rapporteren waarna ze verwijderd worden.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:22

Fendi schreef:
fohadie schreef:

Dat is het wel zoals ik hierboven al schreef. Je kunt de advertenties dan ook rapporteren waarna ze verwijderd worden.

Wel gek dat t verboden zou zijn dat moeten die mensen toch zelf weten :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:49

Fendi schreef:
fohadie schreef:

Heb je het wel eens uitgeprobeert dan? Of hoe weet je zo zeker dat het verboden is? Ik zie nl aan de datum dat sommige advertenties er al behoorlijk lang opstaan, als het verboden was, zou het toch allang verwijderd zijn? (Ja, ik heb bewust de advertenties opgezocht. :+ )

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:13

Is niet verboden volgens mij hoor. Anders zouden al die tig advertenties toch allang verwijderd zijn?

Fendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 18:30

Shaggy09 schreef:
Is niet verboden volgens mij hoor. Anders zouden al die tig advertenties toch allang verwijderd zijn?

Je mag geen erotisch getinte producten of diensten aanbieden op Marktplaats. Wat ik begrijp, want daar zijn andere websites voor. Net zoals dat het niet de bedoeling is dat je anderen oplicht via dit platform. Dat dit toch gebeurt, wilt toch niet zeggen dat het daardoor opeens is toegestaan?

Edit: Klik.