Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Ah, hier ook belgisch limburg! Maar hoor het van overal. Schoonzus in Oost Vlaanderen, vriendin in West Vlaanderen. Vorig jaar nog een verzorgingstafel gekocht 2dehands voor €100. Was de goedkoopste van dat merk en model. Nu staan ze te koop voor €40/€50, nagenoeg splinternieuw. En dat op een jaar tijd.
Shaggy09 schreef:Echt hoor, iemand die gister een boek wilde halen om half 8. Dus ik adres gestuurd, komt ie weer niet opdagen.
Vind dat echt niks.
DeMolenhoek schreef:Wij geven gratis leien weg. Maar deze worden er pas midden september van het dak afgehaald. Toch al een zoekertje opgezet dat er 90 vierkante meter kan gereserveerd worden. Hadden wij net telefoon. Iemand die 5 leien wilt en deze nu komt halen. Sorry zegt mijn vriend, maar deze zijn pas midden september beschikbaar. Krijgt hij daar te horen dat wij ons dak er nu moeten afhalen etc. Nou, daaag
Carnivoria schreef:Momenteel een hoop te koop op Marktplaats. Hoop goede kopers en uiteraard wat vervelende kopers, maar deze spant moment toch wel de kroon[ [url=m/uYTk6M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sky_As schreef:Carnivoria schreef:Momenteel een hoop te koop op Marktplaats. Hoop goede kopers en uiteraard wat vervelende kopers, maar deze spant moment toch wel de kroon[ [url=m/uYTk6M.jpg]Afbeelding[/url] ]
ja zeker, vraag je 100 euro, vooraf overmaken. Je gaat naar de zeeman en koopt een string voor 1 euro, die haal je een keer door de wc pot en tadaa, een gebruikt string
Foaly schreef:En even serieus, waarom zou je het ook eigenlijk niet doen? Ik bedoel, maak evt een anoniem account op Marktplaats zodat ze geen naam/foto erbij hebben, en je kunt vrij makkelijk een leuk zakcentje binnenhalen met minimale moeite
Dat gezegd hebbende, weet ik niet of ik het zou doen. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen hier een handeltje van maken
fohadie schreef:En toch, als je zoekt op gedragen string dan vind je best nog wat advertenties. Blijkbaar niet verboden en ook niet bijster veel vraag naar? Sommige advertenties staan er al even op.
Fendi schreef:fohadie schreef:En toch, als je zoekt op gedragen string dan vind je best nog wat advertenties. Blijkbaar niet verboden en ook niet bijster veel vraag naar? Sommige advertenties staan er al even op.
Dat is het wel zoals ik hierboven al schreef. Je kunt de advertenties dan ook rapporteren waarna ze verwijderd worden.
Fendi schreef:fohadie schreef:En toch, als je zoekt op gedragen string dan vind je best nog wat advertenties. Blijkbaar niet verboden en ook niet bijster veel vraag naar? Sommige advertenties staan er al even op.
Dat is het wel zoals ik hierboven al schreef. Je kunt de advertenties dan ook rapporteren waarna ze verwijderd worden.
Shaggy09 schreef:Is niet verboden volgens mij hoor. Anders zouden al die tig advertenties toch allang verwijderd zijn?