Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Youknowme schreef:Ik was een stille meelezer en genoot van jullie verhalen. Inmiddels ook tinder geïnstalleerd maar geen enkele match praat, of praat terug. Komen wel rare figuren voorbij zeg.
DanielleB schreef:Nou ik ben er ook weer![]()
Mijn "spontane tinderdate" van maandag was gister uur of 5 bij me, zijn we even naar de winkel gegaan en samen pizza gemaakt![]()
Daarna heeeeele avond op de bank tegen 'm aangehangen en bleef ie slapen![]()
Vandaag rond half 1 is hij weer naar huis gegaan, net nog 2 uren met honden en moeder gewandeld dus ben nu wel moe![]()
Maar het was erg gezellig, voelen ons beide erg op ons gemak bij elkaar, hij vind de honden ook leuk (tsja je krijgt er dan toch 3 honden gratis bij) dus we gaan nu gewoon zo door met afspreken en kijken of het iets wordt tussen ons
![]()
Echt super lieve jongen, staat overal wel voor open, ook wel serieuze gesprekken gehad en voor de rest gewoon lekker gezellig
Dani199764 schreef:Ik ben nieuw hier! Vrijdag voor het eerst tinder geïnstalleerd en heb nu al een best wel leuke jongen gesproken. We whatsappen nu met elkaar, hij lijkt heel normaal en we hebben prima gespreksstof ook. Nu heb ik alleen nog nooit op een datingsite of iets as tinder gezeten en vraag me af wat normaal is qua hoeveelheid met elkaar praten, en hoe snel spreek je nou ook daadwerkelijk met iemand in het echt af?
linnnh schreef:Ik heb een date gehad welke ik na een korte chat op Tinder zelf maar heb uitgenodigd voor een drankje in Arnhem. Eindstand, ruzie gekregen en boos naar huis gegaan
Dus hier elkaar een beetje leren kennen via telefoon/FaceTime etc wel een pluspunt. Maar dat eeuwige gewhatsapp heb ik niet zoveel mee (mits t ff niet anders is zoals bij mn huidige leuke match)
Berdien schreef:Ik had vanmiddag een onverwachtse date. Met snothoofd en alRondje door het bos geslenterd. Volgens mij ook nog wel bij iemand van hier in de buurt, was namelijk in de buurt van Ommen/Hardenberg.