Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:04

Ik sushi date in Rotterdam. Was wel ok. Sumo in de markthal is geen aanrader.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:29

Ik had een date met de bank, een stapel zakdoekjes en thee ^) Nog steeds zo gammel als wat. Vandaag écht geen stem meer en vanavond herkansingsdat van donderdag. Die ging toen niet door omdat ik toen net ziek was.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:00

Ik heb ook wel eens voor 'mijn ex' zitten swipen, vind ik juist wel grappig om eens de andere kant te zien. De gesprekken mag hij lekker zelf doen, daar bemoei ik me niet mee.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:56

Ik had gisteren een date met mijn bank, Netflix en een fles wijn :')
Vanavond komt daar gezellig iemand bij zitten :))

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:39

Ook geen dates hier, was te moe om nog iets te ondernemen.

Wel wat matches op RP erbij, opvallend genoeg zijn 3 van de 4 niet Nederlands van origine. De Iraanse oogt heel leuk maar ook zij is overduidelijk christelijk zie ik aan haar facebook...

Jammer dat die Sumo zo tegenviel Jan. Ik ken alleen die in Utrecht en die vond ik super. :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:41

Nou ik ben er ook weer :+

Mijn "spontane tinderdate" van maandag was gister uur of 5 bij me, zijn we even naar de winkel gegaan en samen pizza gemaakt :9
Daarna heeeeele avond op de bank tegen 'm aangehangen en bleef ie slapen :Y)
Vandaag rond half 1 is hij weer naar huis gegaan, net nog 2 uren met honden en moeder gewandeld dus ben nu wel moe :+

Maar het was erg gezellig, voelen ons beide erg op ons gemak bij elkaar, hij vind de honden ook leuk (tsja je krijgt er dan toch 3 honden gratis bij :') ) dus we gaan nu gewoon zo door met afspreken en kijken of het iets wordt tussen ons :D

Echt super lieve jongen, staat overal wel voor open, ook wel serieuze gesprekken gehad en voor de rest gewoon lekker gezellig 8-)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:53

Ik was een stille meelezer en genoot van jullie verhalen. Inmiddels ook tinder geïnstalleerd maar geen enkele match praat, of praat terug. Komen wel rare figuren voorbij zeg.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:05

Youknowme schreef:
Ik was een stille meelezer en genoot van jullie verhalen. Inmiddels ook tinder geïnstalleerd maar geen enkele match praat, of praat terug. Komen wel rare figuren voorbij zeg.

ach ja je moet gewoon eerst even mazzel hebben met matches.

ik snap nog altijd niet waarom een bepaalde foto van mij ineens de populairste is. Sta ik op met knie en polsbrace na ongelukje in Monaco :') :')

Nog altijd raar systeem hoe dat werkt :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:15

DanielleB schreef:
Nou ik ben er ook weer :+

Mijn "spontane tinderdate" van maandag was gister uur of 5 bij me, zijn we even naar de winkel gegaan en samen pizza gemaakt :9
Daarna heeeeele avond op de bank tegen 'm aangehangen en bleef ie slapen :Y)
Vandaag rond half 1 is hij weer naar huis gegaan, net nog 2 uren met honden en moeder gewandeld dus ben nu wel moe :+

Maar het was erg gezellig, voelen ons beide erg op ons gemak bij elkaar, hij vind de honden ook leuk (tsja je krijgt er dan toch 3 honden gratis bij :') ) dus we gaan nu gewoon zo door met afspreken en kijken of het iets wordt tussen ons :D

Echt super lieve jongen, staat overal wel voor open, ook wel serieuze gesprekken gehad en voor de rest gewoon lekker gezellig 8-)

Ah dat klinkt heel goed! Maar snel weer afspreken. :D

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:19

Ik ben nieuw hier! Vrijdag voor het eerst tinder geïnstalleerd en heb nu al een best wel leuke jongen gesproken. We whatsappen nu met elkaar, hij lijkt heel normaal en we hebben prima gespreksstof ook. Nu heb ik alleen nog nooit op een datingsite of iets as tinder gezeten en vraag me af wat normaal is qua hoeveelheid met elkaar praten, en hoe snel spreek je nou ook daadwerkelijk met iemand in het echt af? :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:28

Ik had vanmiddag een onverwachtse date. Met snothoofd en al :') Rondje door het bos geslenterd. Volgens mij ook nog wel bij iemand van hier in de buurt, was namelijk in de buurt van Ommen/Hardenberg.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:38

Dani; er zijn geen regels voor hoe je 'moet' daten. Doe wat je wil en wat goed voelt.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:01

Oh ja, ik ben hier ook nieuw :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:23

Dani199764 schreef:
Ik ben nieuw hier! Vrijdag voor het eerst tinder geïnstalleerd en heb nu al een best wel leuke jongen gesproken. We whatsappen nu met elkaar, hij lijkt heel normaal en we hebben prima gespreksstof ook. Nu heb ik alleen nog nooit op een datingsite of iets as tinder gezeten en vraag me af wat normaal is qua hoeveelheid met elkaar praten, en hoe snel spreek je nou ook daadwerkelijk met iemand in het echt af? :D

Sommige spreken direct af en anderen na 2 maand of langer dagelijks appen. Doen wat goed voelt!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:29

Leuk berdien zm spontane date! Ik ben daar te scheiterig voor haha

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:32

Ik vind snel afspreken juist fijn, maar merk dat de meeste meiden dat juist niet vinden.

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:33

Afbeelding

Dit is er 1 voor jullie dames!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:34

Nee ik wilde wel eerst weten met wie ik sprak en wat cruciale vragen stellen want anders had daten geen zin. :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 00:50

Ik spreek meestal vrij snel af als het appen interessant is, heb al een paar keer gehad dat het op de app &telefonisch heel goed klikte, maar irl wat tegenviel, met alleen gespreksstof red je het toch ook niet, er moet ook wel een vonk overspringen.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 00:54

Ik heb een date gehad welke ik na een korte chat op Tinder zelf maar heb uitgenodigd voor een drankje in Arnhem. Eindstand, ruzie gekregen en boos naar huis gegaan :=

Dus hier elkaar een beetje leren kennen via telefoon/FaceTime etc wel een pluspunt. Maar dat eeuwige gewhatsapp heb ik niet zoveel mee (mits t ff niet anders is zoals bij mn huidige leuke match) :)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 01:38

linnnh schreef:
Ik heb een date gehad welke ik na een korte chat op Tinder zelf maar heb uitgenodigd voor een drankje in Arnhem. Eindstand, ruzie gekregen en boos naar huis gegaan :=

Dus hier elkaar een beetje leren kennen via telefoon/FaceTime etc wel een pluspunt. Maar dat eeuwige gewhatsapp heb ik niet zoveel mee (mits t ff niet anders is zoals bij mn huidige leuke match) :)

ruzie gekregen? op de eerste date := toch wel een beetje nieuwsgierig hoe iets tot daar kan escaleren dan }>

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 01:57

Nou indd! Hoe krijg je dat voor elkaar :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 06:21

Berdien schreef:
Ik had vanmiddag een onverwachtse date. Met snothoofd en al :') Rondje door het bos geslenterd. Volgens mij ook nog wel bij iemand van hier in de buurt, was namelijk in de buurt van Ommen/Hardenberg.

Daar woon ik inderdaad. Welk bos was je? Ik heb een rondje bos met paard gedaan namelijk haha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 09:07

Kennen jullie die gesplitste foto's? Dus links swipen betekent dat je "kiest" voor meestal 1 of ander bekend persoon en rechts voor de gewone jongen.
Nu kwam ik 1 tegen waar links Salah Abdeslam stond en rechts de jongen met zijn zoontje op de foto 8)7 8)7 8)7

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:03

Hahaha ja ik was er zelf ook enigzins verbaasd over, vooral omdat je normaal écht je best moet doen om ruzie met me te krijgen _O-

Ik dacht voor de verandering dat het wel weer eens leuk zou zijn om met een man op date te gaan. (m'n vorige dates en relaties zijn altijd vrouwen geweest) We kregen ruzie over welke wijn ik moest drinken... Hij vond dat ik wat uitgebreidere wijn moest kiezen, terwijl ik zin had in een "gewone" Sauvignon blanc. Hij deed gepikeerd toen ik niet deed wat hij zei, waar ik dus écht heel allergisch voor ben := Ik gezegd dat ik er geen zin in had als hij persé voor mij wil bepalen, dat ik prima in staat ben mn eigen keuzes te maken.

Dus ik bestelde "mijn" wijn, waarop hij tegen de serveerster zei: 'nee die wil ze niet, ze wil deze'. En nee, dit zei hij niet voor de gein. Ik heb de serveerster gezegd dat hij beide glazen maar op moet drinken, ben opgestaan en de deur uit gelopen. Nooit meer wat gehoord := :=