Hier ook geen paard... En ook geen hond meer helaas, die is in januari ingeslapen. Wel nog 2 konijnen
Woodwick poolde gisteren voor t eerst uit Zichzelf whoehoe!! M'n eerste laag van trilogie is nu op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verander hem vanavond maar naar het afhaalpunt bij het werk, anders wordt het donderdag pas en dat duurt me natuurlijk veel te lang 
snap t wel hoor je wil t zo zsm hebben! Ik ga vanavond denk ik voor een sweet mamselle.
Alleen werkt PostNL nooit mee met mij. Vind het ook zo stom dat ik pas ná de eerste bezorgpoging kan veranderen, als ik toch nu al zie dat ik niet thuis ben, waarom moet de bezorger dan (alweer, 3e keer in 2 weken
) voor niks aan de deur staan en een briefje ingooien?
of ik app haar waar ze het neer kan zetten, wij hebben een super bezorger van Postnl

ben van Bridgewater hoor.
Ik bne juist helemaal
van Kringle aan het worden
iets te subtiel voor mij...
Uitgerekend die.
DeMolenhoek schreef:Pfff, volgens mij is het koerierbedrijf onze bestelling bij ILC zelf aan het branden ofzo...
Ik heb nu BW aan. Vind ze lekker maar ze mogen een tikje sterker
Nog sterker dan Goose Creek, ook omdat ze wat scherper lijken of iets. Er zijn wel een aantal geuren die ik fijn vind maar ik heb er geen favoriet tussen zitten. 
Hopelijk werkt postnl dit keer beter mee dan vorige keer...
Lisitano schreef:DeMolenhoek schreef:Pfff, volgens mij is het koerierbedrijf onze bestelling bij ILC zelf aan het branden ofzo...
Ik heb nu BW aan. Vind ze lekker maar ze mogen een tikje sterker
Wat heb je besteld?
Ik vind Bridgewater juist retesterkNog sterker dan Goose Creek, ook omdat ze wat scherper lijken of iets. Er zijn wel een aantal geuren die ik fijn vind maar ik heb er geen favoriet tussen zitten.
2 vanilla wonderland, 1 bergamot mist, 1 pommegrenate, 1 sipped thea, 1 blueberry limeade, 1 confetti cake, 1 christmase cookie, 1 day in the sun, twijfel nu of ik moonlit bloom ook heb meebesteld... En als ze die nog heeft, een enchanted Paris tumbler, maar heb dat er zo midden in een gesprek tussen gegooid dus weet niet of ze het heeft gezien... Eigenlijk mag het ook niet want heb nu al zo veel, ga het als verrassing houden of ze het zag of niet en hem nog heeft, zie het dan wel op mijn rekening 
Maar alles staat in pre order op de website al dus er kan al wat weg zijn.
DeMolenhoek schreef:Nee, nog niet binnen, wacht er juist nog op. Daarom zeg ik: Volgens mij is het koeriersbedrijf ze zelf aan het brandenMaar alles staat in pre order op de website al dus er kan al wat weg zijn.
Zijn allemaal volle pakjes, dus ik hoop echt dat ik ze heerlijk vind
Niets voor jou!