Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 09:38

Hulp inschakelen Anc!

Hier ook geen paard... En ook geen hond meer helaas, die is in januari ingeslapen. Wel nog 2 konijnen :+

Woodwick poolde gisteren voor t eerst uit Zichzelf whoehoe!! M'n eerste laag van trilogie is nu op :P

ontherun

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:20

Waarom komt de postbode net als ik op school zit met mijn pakketje van USA shop -O- Verander hem vanavond maar naar het afhaalpunt bij het werk, anders wordt het donderdag pas en dat duurt me natuurlijk veel te lang :=

Jeej Yonker! Ik moet zeggen dat de mijne eigenlijk wel altijd uit zichzelf poolen. Welke heb jij ook alweer? De eerste laag van mijn forest walk trilogy is ook al op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:37

Heb er 3, medium trilogie (van gisteren), gewone medium en heartwick.

Hahaha ongeduldig santigo :D snap t wel hoor je wil t zo zsm hebben! Ik ga vanavond denk ik voor een sweet mamselle.

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:38

Hier 2 kleine hondjes en 2 kleine kindjes

Nu die elektrische aangezet in de hoop dat ie minder warm wordt.. Gister paar blokjes CG besteld en die doen het daarop beter..

Gister ook een Jar kringle besteld ben daar ook erg benieuwd naar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:39

Mijn WW poolen eigenlijk ook allemaal prima.
Behalve dat stomme tinnetje... die doet het voor geen meter, dus die heb ik aan mijn moeder gegeven :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:49

Heb vrijdag gemaild, dus ik vond dat ik ook best ongeduldig mag zijn met het weekend ertussen _O- Alleen werkt PostNL nooit mee met mij. Vind het ook zo stom dat ik pas ná de eerste bezorgpoging kan veranderen, als ik toch nu al zie dat ik niet thuis ben, waarom moet de bezorger dan (alweer, 3e keer in 2 weken :o) voor niks aan de deur staan en een briefje ingooien?

Ik heb nu de elektrische aangezet, met Lighthouse Point nog erin. Ruik hem nog altijd goed.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:05

Dat is hier ideaal, als ik er niet ben weet de bezorger waar hij de pakjes mag weg leggen. Zo heb ik ze toch altijd dezelfde dag nog en hoeft hij niet keer op keer mijn buren lastig te vallen voor mij :=

Wme, en hoe is het daar ondertussen? Een beetjw uit te houden of ben je het huis uit gevlucht?

Hier de Pink musk van wme nu op de brander :9

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:10

Hier wordt het dan bij de buren afgegeven, of de bezorger belt ff :P of ik app haar waar ze het neer kan zetten, wij hebben een super bezorger van Postnl *\o/*

Hier staat een geurtje aan van Sweet Mam'selle waar de geur maar niet af wil, beetje parfumachtig geurtje, lekker voor 1 tot 2 uur, daarna doe ik hem weer uit.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:11

Oh WME wat een drama!!
Ik zou dus echt een rolberoerte krijgen van zoiets!
Zou echt een weekendje Valeriuskliniek worden voor mij...
Hopelijk komt er snel een einde aan en kan jr weer lekker van je waxmelts genieten.

Hier momenteel sea grass van BW erin.. hmmm <3

Edit:
Ik moet zeggen dat ik écht helemaal in <3 ben van Bridgewater hoor.
Ik denk dat het wel mn favoriete merk aan het worden is.
Al hun geuren vind ik tot nu toe echt top!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:08

Wat hebben jullie fijne bezorgers! Die heb ik hier helaas niet. Woon wel in een flat, maar wordt eigenlijk nooit bij de buren afgegeven van Postnl. UPS doet dat wel hier gelukkig. Bij de appie kennen ze me ondertussen wel al als ik weer eens pakketjes kom afhalen :')

WME hoe is het ermee? Zit er een beetje schot in de zaak?

Cerastes ik vind de geuren die ik lekker vind inderdaad goed, vind er alleen niet veel lekker := Ik bne juist helemaal <3 van Kringle aan het worden

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:13

Ik vind kringle weer niet zo bijzonder :x iets te subtiel voor mij...
Ik heb van BW ongeveer 25 geuren geprobeerd en er is er maar 1 die ik niet lekker...de geur bridgewater... :+

Edit: heb ook pas 5 geuren van kringle gehad hoor.
Ik vind de geuren wel lekker maar de geurverspreiding wat minder en niet zo lang geurafgifte per blokje...
Laatst bijgewerkt door Cerastes op 01-03-16 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:15

_O- Uitgerekend die.
Zo zie je maar weer dat elke neus anders is, ik vind Kringle juist niet zo subtiel :x

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:19

Ja hahaha stom he, ik vind dat écht iets raars erin hebben qua geur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:19

Ik heb heel veel geuren van BW geroken en ik ben er nog niet 1 tegen gekomen die ik heel lekker vind...
:')

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:20

DnT schreef:
Ik heb heel veel geuren van BW geroken en ik ben er nog niet 1 tegen gekomen die ik heel lekker vind...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:31

Pfff, volgens mij is het koerierbedrijf onze bestelling bij ILC zelf aan het branden ofzo...

Ik heb nu BW aan. Vind ze lekker maar ze mogen een tikje sterker :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 12:46

DeMolenhoek schreef:
Pfff, volgens mij is het koerierbedrijf onze bestelling bij ILC zelf aan het branden ofzo...

Wat heb je besteld?

Ik vind Bridgewater juist retesterk :wow: Nog sterker dan Goose Creek, ook omdat ze wat scherper lijken of iets. Er zijn wel een aantal geuren die ik fijn vind maar ik heb er geen favoriet tussen zitten.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:50

Ik gooi van BW meestal maar een half blokje erop en dat is dan sterk zat :=

Zo kan het eindelijk in het topic zetten. Gisteren vergeten zelf te branden omdat ik druk was een verrassingspakketje te maken met waxmelts voor Roosch. Vond het sneu dat ze door de kat die ziek was geweest nu niet kon bestellen en ik heb genoeg om te delen :D Hopelijk werkt postnl dit keer beter mee dan vorige keer...

Eens zien wat er vanavond op de brander komt...zijn zoveel lekkere geurtjes nu in huis. En eigenlijk wil ik alweer bestellen :')

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:04

Haha ik heb gisteravond net mijn custom van Sweet Mam'selle opgehaald en nu plaatst ze dingen op haar FB en wil ik alweer :( oeiii haha.
Het gaat maar door die wax, nooit genoeg :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:11

Lisitano schreef:
DeMolenhoek schreef:

Wat heb je besteld?

Ik vind Bridgewater juist retesterk :wow: Nog sterker dan Goose Creek, ook omdat ze wat scherper lijken of iets. Er zijn wel een aantal geuren die ik fijn vind maar ik heb er geen favoriet tussen zitten.

Euhm... Te veel :P 2 vanilla wonderland, 1 bergamot mist, 1 pommegrenate, 1 sipped thea, 1 blueberry limeade, 1 confetti cake, 1 christmase cookie, 1 day in the sun, twijfel nu of ik moonlit bloom ook heb meebesteld... En als ze die nog heeft, een enchanted Paris tumbler, maar heb dat er zo midden in een gesprek tussen gegooid dus weet niet of ze het heeft gezien... Eigenlijk mag het ook niet want heb nu al zo veel, ga het als verrassing houden of ze het zag of niet en hem nog heeft, zie het dan wel op mijn rekening :P

Alwiene: Wat ontzettend lief joh!

Kan even niet op jouw naam komen: Ja, zag dat SM met een hoop paasproducten komt! Ze zien er heerlijk uit!

Nee joh! Vind GC veel sterker dan bridgewater, die ruik ik tot boven zelfs terwijl BW zich beperkt tot de woonkamer. Maar het zijn wel heerlijke geurtjes :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 13:14

Oh de GC bestelling is dus binnen?
Heb je pakjes besteld of weer losse blokjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:19

Nee, nog niet binnen, wacht er juist nog op. Daarom zeg ik: Volgens mij is het koeriersbedrijf ze zelf aan het branden :D Maar alles staat in pre order op de website al dus er kan al wat weg zijn.

Zijn allemaal volle pakjes, dus ik hoop echt dat ik ze heerlijk vind :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 13:21

DeMolenhoek schreef:
Nee, nog niet binnen, wacht er juist nog op. Daarom zeg ik: Volgens mij is het koeriersbedrijf ze zelf aan het branden :D Maar alles staat in pre order op de website al dus er kan al wat weg zijn.

Zijn allemaal volle pakjes, dus ik hoop echt dat ik ze heerlijk vind :+

Oh sorry, ik dacht dat ze al onderweg naar jou waren. Ik zag idd dat er al wat op de website veranderd was.

Zooo! Volle pakjes :D :D Niets voor jou!
Ik krijg vandaag een Alice&Jo pakketje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:22

Ik weet het, maar los waren ze nog niet te bestellen en ik moet ze gewoon hebben, de verslaving wordt erger met de dag joh :P

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:27

Ik krijg vandaag ook de nieuwe GC van Alice&Jo :)