Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:40

Alja schreef:
ik had vandaag een mailtje met alleen 30 erin, was voor het eerst dat ik zoiets had :+

Terugsturen: 30 kamelen?

:D

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 17:45

dat heb ik idd ook gedaan :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:16

ik wilde van de week terugmailen naar iemand die een belachelijk bod op mijn telefoon had gedaan: bedoel je alleen de assecoires? Maakte mijn telefoon ervan: Bedoel je alleen de assepoes? :')
Tja.

Als het goed is wordt hij vanavond wel opgehaald voor de prijs die ik ervoor wil, dus ik hoop dat ze ook echt komen!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 19:49

DatBenIkNou schreef:
N0a schreef:
HAHAHA :') grap van de dag.

Ik stuurde; Wauw. Nette manier van zaken doen zo, iemand aan het lijntje houden. Had dan meteen gezegd dat passen niet mogelijk was. Ik ben erg teleurgesteld, erg laag dat je iemand zo geld afhandig maakt...Ik zal binnenkort eens langs rijden of ik bel wel, ik vind dit niet netjes en dit was totaal niet de afspraak.

Krijg ik als reactie:
Sorry dit moest niet naar u, ik zal contact met u opnemen zodra er iemand thuis is.

Terwijl ze gisteravond stuurde:
Ik neem het zadel niet meer terug, sorry

Snappen jullie het nog :') ??? Hoeveel zadels heeft een mens te koop staan.

Ik zou het gewoon zakelijk houden, en niet op deze manier communiceren. Dat maakt waarschijnlijk een veel serieuzere indruk. Ik zou ook niet gaan afwachten 'dat zij contact opneemt' maar direct een afspraak maken.

normaal ben ik ook vrij zakelijk, nu was ik echt kwaad. A.s zondag ga ik het zadel terug brengen.

Ging om een zwart dressuurzadel,maar ze had ook een cognac springzadel te koop. Dus misschien wel dezelfde.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 19:52

Goed dat je het niet op zn beloop laat gaan maar een concrete afspraak hebt gemaakt :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:59

"Waarom zit er leder vet op het dek?"

Nou omdat ik t dekje regelmatig invet?! :')

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:33

De logica van sommige mensen... :')

De spullen van de mevrouw die stichting paard in nood helpt zijn binnen. Sommige spullen waren niet zoals ik ze had verwacht maar dat geeft niet, want alles zag er wel gewoon goed uit. Alleen ik had op de foto niet gezien dat er in de neusriem bedeltjes/versiering zat. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:36

Net ook maar weer wat spullen op mp gezet, vooral hondenspullen (boeken en 2 jassen) ik ben benieuwd.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:28

Ik heb weer een rare op mp

had een zadel gevonden voor een klein prijsje, staat er pas sinds vanavond op dus gelijk gereageerd dat ik hem voor de vraagprijs wil overnemen en of hij hem wilde versturen

krijg ik terug dat die dan nog nooit gedaan had maar dat het wel moet kunnen en hij vraagt waar het heen moet.

Dus ik geantwoord met link naar tnt site hoe dat moet enz. en wat de kosten zijn. krijg ik vervolgens deze mail:

Ik wacht eerst af of er nog meer gegadigde zijn,

Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga antwoorden want vind dit wel een hele rare manier van zaken doen

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:49

Ik heb dat wel vaker gehoord. Als hij niet van versturen houdt en er komt al na één avond iemand die het voor de vraagprijs wil hebben, verwacht hij misschien wel dat er nog iemand komt die hem voor de vraagprijs komt ophalen. Minder gedoe voor hem dan... Maar persoonlijk vind ik dan dat je gewoon in je advertentie moet neerzetten dat je het niet verstuurt.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:52

Ja indd...

Nou ik ben weer blij,
Had die dekens toen gekocht, maar die bleken de verkeerde maat te zijn,
wilt mijn buurvrouw ze van me over nemen, hoe fijn, ben ik er ook vanaf, en geen last van afhakende mensen op mp

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:58

Kirsha schreef:
Ik heb dat wel vaker gehoord. Als hij niet van versturen houdt en er komt al na één avond iemand die het voor de vraagprijs wil hebben, verwacht hij misschien wel dat er nog iemand komt die hem voor de vraagprijs komt ophalen. Minder gedoe voor hem dan... Maar persoonlijk vind ik dan dat je gewoon in je advertentie moet neerzetten dat je het niet verstuurt.

tja dat kan, maar denk dat die niet veel reactie zal krijgen, staat in de verkeerde rubriek en de merknaam staat verkeerd gespeld en heel weinig info, het was dat mijn vriend hem voorbij zag komen toen die net geplaatst was (bij dieren toebehoren op algemene pagina zeg maar)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:09

Nee goed, het zou ook niet mijn manier zijn, maar het is een mogelijkheid. Als hij geen reacties meer krijgt heb je kans dat hij straks weer contact met je opneemt :))

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:21

Kirsha schreef:
Nee goed, het zou ook niet mijn manier zijn, maar het is een mogelijkheid. Als hij geen reacties meer krijgt heb je kans dat hij straks weer contact met je opneemt :))

tja dan heeft hij pech want ik zoek gewoon verder, staan er meer van die te koop en heb op heel veel zadels gereageerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:29

birte schreef:
Kirsha schreef:

tja dan heeft hij pech want ik zoek gewoon verder, staan er meer van die te koop en heb op heel veel zadels gereageerd.

Mp even tippen dat de advertentie verkeerd staat :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:44

Lieve help, dan ben jij straks een raar mens op Marktplaats omdat je er van al die zadels maar één kunt kopen en de rest afzegt omdat je al voorzien bent :+

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 23:45

Haha, tja dan moeten mensen ook maar eens gaan reageren, heb er nu misschien 1 als we het eens worden over de prijs

edit: zag net dat het zadel van hierboven van mp gehaald is....

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 12:52

hmm wat moet ik doen,
Koper zou 5 dagen geleden geld overmaken, nog steeds niks binnen, heb berichten verstuurd, zijn wel geopend, maar geen antwoord. ondertussen heb ik nu een andere koper die wel meteen het geld wilt overmaken...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 12:55

Ik zou door verkopen naar de volgende koper. Balen voor die ander, maar dan had die maar moeten reageren of het geld moeten overmaken.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 12:56

Ja vind ik dus ook, maar ik voel me altijd zo banketstaaf, terwijl zij juist degene zijn die het geld niet overmaken of niet reageren. :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 12:58

Achja, als die persoon niet reageert. Die vind heus wel weer wat anders :+ staat genoeg te koop!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 13:00

Ik zou het ook doorverkopen. Moet die ander maar reageren... Ik zou er nog wel een berichtje uitdoen dat je het aan een ander verkoopt. Anders zal je zien dat het geld straks opeens wordt overgemaakt terwijl je het al verkocht hebt.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 13:04

Ja ik heb haar ook gemaild dat het naar een andere koper gaat. En als zij geld stort, dan stort ik het mooi terug. Ik vind 5 dagen namelijk wel heel lang... vooral ze gewoon de berichtjes heeft geopend... Dat ze nou 1 berichtje geopend heeft en niet antwoord, kan nog wel, maar na 2 berichten....

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 14:10

Zou gewoon aan de ander verkopen, ze heeft een kans gehad en je hebt netjes gezegd dat er nog een belangstellende gehad.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 19:56

Hier ook weer een 'bedel' mail, heb een rijbroek op MP staan nog nooit aangehad maar wel de kaartjes er af getrokken. NP 69,95, mijn prijs 15 euro excl. Verzenden. Broek hoeft niet weg, hij past gewoon maar als ik er de prijs voor kan krijge ln die ik wil mag die weg.

Deze persoon zoekt een rijbroekn, en bied 7,50 incl verzenden want meer kan ze niet missen ivm een beperking..

Sneu maar niet mijn probleem. 'Zielige' verhalen, wordt er een beetje moe van :')