Alja schreef:ik had vandaag een mailtje met alleen 30 erin, was voor het eerst dat ik zoiets had
Terugsturen: 30 kamelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DatBenIkNou schreef:N0a schreef:HAHAHAgrap van de dag.
Ik stuurde; Wauw. Nette manier van zaken doen zo, iemand aan het lijntje houden. Had dan meteen gezegd dat passen niet mogelijk was. Ik ben erg teleurgesteld, erg laag dat je iemand zo geld afhandig maakt...Ik zal binnenkort eens langs rijden of ik bel wel, ik vind dit niet netjes en dit was totaal niet de afspraak.
Krijg ik als reactie:
Sorry dit moest niet naar u, ik zal contact met u opnemen zodra er iemand thuis is.
Terwijl ze gisteravond stuurde:
Ik neem het zadel niet meer terug, sorry
Snappen jullie het nog??? Hoeveel zadels heeft een mens te koop staan.
Ik zou het gewoon zakelijk houden, en niet op deze manier communiceren. Dat maakt waarschijnlijk een veel serieuzere indruk. Ik zou ook niet gaan afwachten 'dat zij contact opneemt' maar direct een afspraak maken.
Kirsha schreef:Ik heb dat wel vaker gehoord. Als hij niet van versturen houdt en er komt al na één avond iemand die het voor de vraagprijs wil hebben, verwacht hij misschien wel dat er nog iemand komt die hem voor de vraagprijs komt ophalen. Minder gedoe voor hem dan... Maar persoonlijk vind ik dan dat je gewoon in je advertentie moet neerzetten dat je het niet verstuurt.
birte schreef:Kirsha schreef:Nee goed, het zou ook niet mijn manier zijn, maar het is een mogelijkheid. Als hij geen reacties meer krijgt heb je kans dat hij straks weer contact met je opneemt
tja dan heeft hij pech want ik zoek gewoon verder, staan er meer van die te koop en heb op heel veel zadels gereageerd.