Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dat ik weer beneden op de bank lig...
Ik kan het niet meer aanhoren..elk minimaal geluidje is teveel momenteel... Ik heb heel hard tegen de muur gemept net..![]()
Het gaat gewoon niet goed...weer niet..
Ik dacht van mn depressie af te zijn...
Maar er zijn overduidelijk nog triggers die ineens alles teniet doen lijkt wel...![]()
![]()
En alles word versterkt door die k.u.t situatie van m'n werk...kopzorgen en stress geeft het me...dag en nacht!!
Heb 10 minuten naar oordoppen gezocht...die nu in...kat bij me...en helemaal onder een deken gekropen..kan alleen maar janken..

voor je Jo.
):
Maar die kant op kijken durfde ik in ieder geval niet. Gezien het geluid, moet dat er ook niet al te smakelijk uit hebben gezien.Kookaburra schreef:Ik zit gister in een volle trein... tegenover iemand die at en smakte.
Grafische omschrijving voor de liefhebbers (en vooral gespoilerd voor de niet-liefhebbers):
Spoiler:
Normaal kan ik veel hebben, maar deze... Brrr! Men neme een hamburger, inclusief ijsbergsla. Natuurlijk is dit net een mega-grote hamburger, want meneer was duidelijk op vakantie. Hij eet alsof hij een koe is. Grote hap, herkauwen, crunch crunch crunch van die sla, smakkerdesmak van de rest. Het is dat de trein zo zo vol zat, anders zou ik weggelopen zijnMaar die kant op kijken durfde ik in ieder geval niet. Gezien het geluid, moet dat er ook niet al te smakelijk uit hebben gezien.
fleurtjeuh schreef:Oh brrr eet geluiden...
Ik zit tegenwoordig bij mijn leidinggevende op kantoor, en die pakt dagelijks cup a soup
Ssslllluuuuurrrrppppp smaksmaksmaksmak ssslllllluuuuurrrrrrppppppp smaksmaksmaksmak
Ik ben al een aantal keer wat anders gaan doen zodat ik niet op kantoor hoefde te zitten
Ezellover25 schreef:Ergeren aanmensen die bier zich druk om msken.
https://www.facebook.com/share/p/1LkvDF1TCo
Hoopern kleine rel te maken met mij n opmrrking.
Mijn opmerking jdms "geheime kunstmest".
Ben benieuwd wie er gaan happen.
Cola en popvorn staan klaar.
Ik kan het niet meer aanhoren..elk minimaal geluidje is teveel momenteel... Ik heb heel hard tegen de muur gemept net..![]()
Maar er zijn overduidelijk nog triggers die ineens alles teniet doen lijkt wel...![]()
![]()
En alles word versterkt door die k.u.t situatie van m'n werk...kopzorgen en stress geeft het me...dag en nacht!!
Heb 10 minuten naar oordoppen gezocht...die nu in...kat bij me...en helemaal onder een deken gekropen..kan alleen maar janken..
![]()