Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje_J schreef:De eindeloze regen...
Ons hele tuin is 1 grote waterplas(en dan heb ik het over een tuin van ruim 32 meter diep en 18 meter breed)
Heb de cavia's al geëvacueerd naar een ander hok..sorry maatjes even wat minder ruimte naar het is niet anders
daantjuhhh schreef:Dat ik zo twijfel.
iPhone 13 upgraden naar de 16 pro of niet?
black_kelpie schreef:En wederom blaasontsteking bij mijn hond. Ontsteking 4 op rij. Volgende week meer onderzoek, dit kan zo niet. En ik kan dit er mentaal echt echt echt niet bij hebben
deksel schreef:daantjuhhh schreef:Dat ik zo twijfel.
iPhone 13 upgraden naar de 16 pro of niet?
Ik twijfel ook (iPhone 12). Met inruil van deze telefoon nu tijdelijk €100 extra via Mediamarkt dus ik zou €268 krijgen. Alleen heb ik een nieuwe telefoon écht nodig? Nee… deze doet het nog, is alleen een beetje langzaam en de batterij is snel leeg. Ik vind het zonde van mijn geld en het is niet duurzaam, tegelijkertijd zou ik heel blij met een nieuwe telefoon zijn. Heb jij ondertussen al een beslissing genomen?
Verder erger ik me aan de treinen die morgen ochtend weer niet rijden waardoor ik niet naar werk kan. En ik erger me aan mezelf dat ik het niet even eerder had gecheckt.
Telpeva schreef:Bedankt voor de beterschapswensen!
Wat eng Ineke![]()
@Potjemayo ik herken het, ik moet eigenlijk weer naar de huisarts met de mijne. Bijna een jaar geleden had ik een ingreepje eraan en de nagel is inmiddels alweer volledig teruggegroeid, maar het blijft maar ontsteken
Ik stel het al weken uit, heel kinderachtig I know maar ik heb zo geen zin er in dat mensen aan mijn tenen zitten
Nyaleti schreef:Gaan ze haar door de molen halen? Want zoveel in een korte tijd is wel opvallend ja.. Arm ding![]()
Is er iemand die met je mee kan? Of heb je al een 'goede' oplossing gevonden voor betere communicatie met je dierenarts? Misschien kan ze meteen in het dossier typen dat je daar vanaf kan lezen?
black_kelpie schreef:Nyaleti schreef:Gaan ze haar door de molen halen? Want zoveel in een korte tijd is wel opvallend ja.. Arm ding![]()
Is er iemand die met je mee kan? Of heb je al een 'goede' oplossing gevonden voor betere communicatie met je dierenarts? Misschien kan ze meteen in het dossier typen dat je daar vanaf kan lezen?
Ja, ik wil nu echt wel weten wat dit veroorzaakt, het zou me verbazen als er niet iets onderliggends is wat dit steeds veroorzaakt. Ze voelt zich gelukkig niet ziek, vorige blaasontsteking ook niet, maar dit kan niet zo.
Er is gelukkig bijna altijd wel iemand die mee kan, we plannen het verdere onderzoek ook zo dat mijn vriend gewoon mee kanIk heb inmiddels een 06 van de praktijk waar ik naartoe kan appen als het nodig is.
black_kelpie schreef:Dank je, en geen idee, dat gaan we hopelijk uitzoeken. Luchtweginfectie, dikke darmontsteking en 2x blaasontsteking zegt me niet meteen nierproblemen, ik zou zelf eerder denken aan auto-immuun iets. Ook een tumor ergens zou zoiets kunnen veroorzaken.
Tot ze begin dit jaar baarmoederontsteking kreeg heeft ze 13 jaar lang vrij letterlijk nooit iets gehad, dus ik heb ook geen idee in welke hoek ik het kan zoeken.