Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al komen die vrees ik wel ipv de plannen voor de zomervakantie
Bellatrix schreef:Ik ben blij dat de wondcontrole goed was.De DA vond het er goed uitzien.
Farrah ging na haar onderzoek gelijk op de krabpaal.
[ Afbeelding ]
Daarna ging Faye er ook bij.
[ Afbeelding ]
fjordjes schreef:[ Afbeelding ]
Deze week flink gewerkt om alle aquariums netjes te krijgen, kroos verwijderen, alles netjes maken, ruitjes algvrij te maken, bodems netjes, rommel eruit etc etc. Dus blij dat het er weer netjes uit ziet. Voor zolang het duurt haha
Krtek schreef:Na 11 maanden,me eindelijk beter mogen melden na een zware burn-out![]()
Kimberley_ schreef:Eerder al aangegeven dat het uwv mij niet wil helpen aan een baan (zit in de wga na een transplantatie) en dat zij vinden dat ik nog niet hoef te werken.
Eind december al een sollicitatie gedaan en mag maandag op gesprek
Hutcherson schreef:Wat een fijne berichten. Ik ben blij dat mijn man na zijn spoedoperatie vandaag pijnvrij is (galblaas is verwijderd).
En ik ben blij dat ik hem morgen mag ophalen.
Sachertorte schreef:Fijne dag met de paarden in het zonnetje. Heerlijk.
Ineke2 schreef:Wat een fijne berichten en leuke foto’s!
Het was zulk lekker weer dat Izarra mocht grazen in het zonnetje![]()
[ Afbeelding ]
Miesemuisje schreef:Hahah die kat! Lief![]()
Ik ben blij omdat er vanmorgen eindelijk iemand is langs geweest om de dakkapel af te timmeren, en we maken er waarschijnlijk ook meteen een slaapkamer met kledingkamer om uiteindelijk op zolder te gaan slapen als de jongste iets ouder is.
We hebben mooie plannenal komen die vrees ik wel ipv de plannen voor de zomervakantie
![]()
Siggislief schreef:Morgen ein-de-lijk van mijn berenvacht af, laatste keer dat ik bij de kapper ben geweest is eind Oktober '25.
en ze waren zo lief! Alleen om half 4 werd er 1 even druk
Ineke2 schreef:Oei met kort haar om dat bij te houden is juist meer werk ( voor de kapper maar ook om te stijlen) dan met langer haar.
Ziet er nu wel heel strak en mooi uit
Polarize schreef:Ik vind jouw industrial er zo goed uit zien, echt jaloers, zelf heb ik de anatomie er niet voor

Polarize schreef:Ik heb tot nu toe alleen een helix, maar die is netjes binnen de 6 maanden die ze voor kraakbeen piercings zeggen geheeld. Al moet ik ook zeggen dat ik het dagelijks schoonmaken ongeveer een week volhoud en daarna heeft dat ding geluk als ik het 2x per week doe
Ik zit nog te twijfelen over een volgende, ik vind een conch heel gaaf, maar ik wil geen piercing die gaat irriteren met de pootjes van mn bril. Al ben ik bereid een paar maanden lenzen te dragen voor een gave piercing
Siggislief schreef:Polarize schreef:Ik heb tot nu toe alleen een helix, maar die is netjes binnen de 6 maanden die ze voor kraakbeen piercings zeggen geheeld. Al moet ik ook zeggen dat ik het dagelijks schoonmaken ongeveer een week volhoud en daarna heeft dat ding geluk als ik het 2x per week doe
Ik zit nog te twijfelen over een volgende, ik vind een conch heel gaaf, maar ik wil geen piercing die gaat irriteren met de pootjes van mn bril. Al ben ik bereid een paar maanden lenzen te dragen voor een gave piercing
Dat heb ik dus ook, met het schoonmaken..Het is mij echt gelukt om 2 x per dag schoon te maken.
Ze zeggen 1 x per dag maar met sommige werkzaamheden zoals op een boerderij hou ik het op 2x per dag.
En denk dat het zeker tot half December is gelukt om dagelijks schoon te maken,
maar na half December is het ineens oh ja schoonmaken..
Ik wou nog een Daith, maar begin nu heel hard te twijfelen na deze...