Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:fleurtjeuh schreef:Stomme stress, stomme faalangst, stom perfectionisme, stomme prestatiedrang....
Veel te kort geslapen, was nog wakker na half 3 en de wekker ging weer om kwart over 6...
Dit helpt nou niet echt om te presteren zo...
Als een lotgenoot, zou je niet gebaat zijn bij hulp?
Rennie89 schreef:Ik had net mijn laatste nachtdienst van de 4, vandaag gaan we vrij heftig en belangrijk nieuws krijgen met betrekking tot mijn ma haar mri, ik loop dus al behoorlijk op m’n tenen. Ik was vandaag na 00:00 extra, dan zou ik tot 03:00 nog ingezet worden voor aflos . Ik heb dus gevraagd om verlof, wat ik niet gekregen heb. Zogenaamd omdat er geen extra mensen meer zijn. Kom ik aan op positie blijkt er dus wel een extra persoon te zijn tot 6:15 (was 5:00 en einde dienst was 5:30) wat voor mij best wel een irritatie opleverdehad gewoon om 4 uur makkelijk kunnen gaan..
tones schreef:Vanmiddag de allerliefste hond van de hele wereld moeten laten inslapen, en nu kan ik niet beslissen of ze apart of in een groep gecremeerd zal worden.
Ik weet niet of ik een hond in een potje op een kast wil hebben staan.
Marcella schreef:Ene zeg je had het al moeten ontvangen, maar als je kijk op de site van de sociale dienst wordt het juni/juli energie toeslag en verwacht deze week de eindafrekening blokverwarming. En krijg geen enkele duidelijkheid van de woningbouw of die vergoeding aangevraagd is.
Ik haat onduidelijkheid.