Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 00:15

Ach Tones, wat verdrietig.
Mijn honden zijn apart gecremeerd en ik heb de as laten verstrooien. Ik vind het niks, een hond in een potje op de schoorsteenmantel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 06:12

Afbeelding

Dat ik geen idee heb hoe ik hier aan kom...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 06:14

Ik had net mijn laatste nachtdienst van de 4, vandaag gaan we vrij heftig en belangrijk nieuws krijgen met betrekking tot mijn ma haar mri, ik loop dus al behoorlijk op m’n tenen. Ik was vandaag na 00:00 extra, dan zou ik tot 03:00 nog ingezet worden voor aflos . Ik heb dus gevraagd om verlof, wat ik niet gekregen heb. Zogenaamd omdat er geen extra mensen meer zijn. Kom ik aan op positie blijkt er dus wel een extra persoon te zijn tot 6:15 (was 5:00 en einde dienst was 5:30) wat voor mij best wel een irritatie opleverde :x had gewoon om 4 uur makkelijk kunnen gaan..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 07:18

Stomme stress, stomme faalangst, stom perfectionisme, stomme prestatiedrang....
Veel te kort geslapen, was nog wakker na half 3 en de wekker ging weer om kwart over 6...
Dit helpt nou niet echt om te presteren zo...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 07:22

fleurtjeuh schreef:
Veel te kort geslapen, was nog wakker na half 3 en de wekker ging weer om kwart over 6...

Als een lotgenoot, zou je niet gebaat zijn bij hulp? :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 07:28

Te lang in bed blijven liggen, mijn wekker ging 30 min geleden. :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 07:47

xPabloBokt schreef:
fleurtjeuh schreef:

Als een lotgenoot, zou je niet gebaat zijn bij hulp? :(:)

Misschien wel..
Maar ik denk vooral dat ik de komende weken even moet doorkomen. Ik heb de kans gekregen om een baan aan te nemen waar ik geen ervaring in had en met ongeveer anderhalf week inwerktijd zelfstandig moet doen. Met t bedrijf is 2 maanden proeftijd afgesproken om te kijken van beide kanten of het bevalt.
En tot zover gaat de baan goed, ik heb gewoon last van de onzekerheid.
Dus ik denk dat ik gewoon even de komende weken moet door buffelen en moet gaan zien dat t goed gaat, want tot zover gaat t goed

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 07:53

Rennie89 schreef:
Ik had net mijn laatste nachtdienst van de 4, vandaag gaan we vrij heftig en belangrijk nieuws krijgen met betrekking tot mijn ma haar mri, ik loop dus al behoorlijk op m’n tenen. Ik was vandaag na 00:00 extra, dan zou ik tot 03:00 nog ingezet worden voor aflos . Ik heb dus gevraagd om verlof, wat ik niet gekregen heb. Zogenaamd omdat er geen extra mensen meer zijn. Kom ik aan op positie blijkt er dus wel een extra persoon te zijn tot 6:15 (was 5:00 en einde dienst was 5:30) wat voor mij best wel een irritatie opleverde :x had gewoon om 4 uur makkelijk kunnen gaan..

Sterkte vandaag! :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 08:03

tones schreef:
Vanmiddag de allerliefste hond van de hele wereld moeten laten inslapen, en nu kan ik niet beslissen of ze apart of in een groep gecremeerd zal worden.
Ik weet niet of ik een hond in een potje op een kast wil hebben staan.

Sterkte! Ik heb het niet gedaan, wel haren afgeknipt en dus bewaard. Maar ik vond het ook enorm moeilijk, als ik toen zelf had kunnen beslissen had ik wel individueel gedaan denk ik. Maar het is echt rot idd. En je hoeft het niet in de kast te zetten he? Uitstrooien, begraven, noem maar op.
:(:)

Ik was weer om 4 uur wakker van de pijn...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:02

Is er bij jullie ook zo'n uitval en tekort aan mensen? Ik doe op 2 plekken vrijwilligerswerk en ze zijn nu aan het touwtje trekken, door de tekorten moet ik eigenlijk bij allebei aanwezig zijn maar ik kan mijzelf zo moeilijk splitsen :=
Ga ik kiezen voor ouderen, en dan de baby vogels en mijn collega daar in de steek laten? Of kies ik voor de dieren en laat ik de ouderen en mijn collega daar in de steek?
Beide plekken zijn groot opgezet met te veel werk voor 1 man om het gedaan te krijgen, maar er is verder niemand, iedereen is ziek, zwak, misselijk of net geopereerd. Vandaag laat ik dus hoe dan ook een lieve collega vallen, is het niet op plek a dan is het wel de collega op plek b. Bah.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:15

De 500 euro van de energie toeslag nog niet gehad terwijl ik op het sociaal minimum zit.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:34

Aan mijn baas die een beloofde opslag niet heeft betaald. Hij en de collega van personeelszaken zeggen elk iets anders en ik weet niet wie tegen mij liegt.
Vervolgens komt baas me vertellen dat het wordt goedgemaakt met het volgende maandsalaris en verwachtte een dankjewel leek het?
Volgens mij is het echt het absolute minimum wat hij moet doen... := ?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:34

Continu hetzelfde geluidje horen als dat er een mailtje binnekomt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:35

Marcella schreef:
De 500 euro van de energie toeslag nog niet gehad terwijl ik op het sociaal minimum zit.

Het is nog vroeg... mijn geld staat er altijd na 10 uur op.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:37

Ach, wij krijgen dat per ergens na de zomer. Voorlopig wacht onze gemeente er nog mee en zelfs meer informatie komt pas na de zomer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:42

Ene zeg je had het al moeten ontvangen, maar als je kijk op de site van de sociale dienst wordt het juni/juli energie toeslag en verwacht deze week de eindafrekening blokverwarming. En krijg geen enkele duidelijkheid van de woningbouw of die vergoeding aangevraagd is.

Ik haat onduidelijkheid.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 09:57

Sterkte tones :knuffel:

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 10:05

Ik kon niet slapen vannacht. Nou gingen er buren ergens in het pand even snel voor werk zitten boren. Rond half 7/7 uur. Ik snap dat je nog even iets snel snel snel wilt doen maar kom aan zeg. Hele weekend de tijd gehad en nu stoor je het hele pand :n

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 10:05

Marcella schreef:
Ene zeg je had het al moeten ontvangen, maar als je kijk op de site van de sociale dienst wordt het juni/juli energie toeslag en verwacht deze week de eindafrekening blokverwarming. En krijg geen enkele duidelijkheid van de woningbouw of die vergoeding aangevraagd is.

Ik haat onduidelijkheid.

Ik zou de site van de sociale dienst aanhouden. Heb je het eerder dan valt het mee

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 10:20

Betaal dan heel simpel niet voor de blokverwarming mocht ik moeten bijbetalen heb het geld niet. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 10:54

Sterkte, tones en Renée. :knuffel:

Ik heb van de week twee nagels gebroken en het voelt zó raar met typen, die verschillende lengtes. _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 11:00

Aan het Kruidvat,ze hadden een vacature 6 weken geleden en onze dochter aangenomen voor 2 dagen per week.Nu is ze al 4 keer een hele dag niet ingepland en verdient dus niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 11:05

Britta31 schreef:
Aan het Kruidvat,ze hadden een vacature 6 weken geleden en onze dochter aangenomen voor 2 dagen per week.Nu is ze al 4 keer een hele dag niet ingepland en verdient dus niets.
Wat zegt haar leidinggevende daarover?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 11:07

Ik heb nu gezegd dat ze het toch moet bespreken,ze heeft ook nog geen salaris ontvangen.Ze is 20.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 11:12

Waarschijnlijk heeft ze een oproepcontract (0 uren) als ik het zo hoor en uitgaande van de trend op de arbeidsmarkt. Maar als dat niet is wat ze zoekt moet ze dit zeker aankaarten bij de leidinggevende en kijken of ze meer uren kan krijgen.