Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Tigress schreef:Dat m'n pinpas ineens compleet onbruikbaar is, en je dan bijna niks meer kan.
Ding is helemaal stuk, onbruikbaar, geen apparaat die hem nog accepteert. Pasje was net een half jaar oud.
Gebeld, nieuwe aangevraagd en de kosten worden vergoed. Fijn, maar nu kan ik dus helemaal niks verder op dit moment. Ik heb gelukkig nog contant geld in huis (dus ik nog boodschappen doen), maar m'n tank is bijna leeg. Reservelampje brand net, dus ik zou dit graag weer aanvullen. Zeker ook omdat ik zondag weer met de auto op pad moet (en ik voor noodgevallen er ook mee weg wil kunnen).
Nergens meer een bemande pomp tegenwoordig zodat ik contant kan afrekenenDe laatste is dit jaar onbemand geworden in m'n omgeving.
Ik heb de rabo wallet geïnstalleerd gehad, maar een paar weken later ging dat over naar Google pay en ik voelde niet de noodzaak hem daar naartoe om te zetten. Ik wil liever niet met m'n telefoon betalen, daar heb ik immers een pinpas voor (en de rabo wallet was gedoe om te installeren hier, dus dat wilde ik liever niet nogmaals).
Nu maar m'n ouders bellen of ze toevallig langs m'n huis komen vandaag om daar iets mee te regelen
Anders app je mij maar, buurtvrouw to the rescue ( kan ik direct puppy en jarvis knuffelen)!
Marcella schreef:_San87_ schreef:Oh yes, zorgverzekering weer duurder. Dolletjes.
![]()
200 euro gewoon nu.
Telpeva schreef:Marcella schreef:200 euro gewoon nu.
Holy... Bij welke is het zo duur? Ik dacht dat ik een dure hadIk heb de top verzekering van DSW, die gaat volgend jaar 180 euro per maand kosten.
Mijne is ook gestegen, maar mijn zorgtoeslag stijgt harder in 2023 dus als het goed ik ga ik er zelfs ietsje op vooruit (vergeleken met 2022 dan he).
_San87_ schreef:Kom naar Engeland, hier is het gratis!Oh yes, zorgverzekering weer duurder. Dolletjes.
Britta31 schreef:Waarom is dat zo erg?Dat ik een weekendhulp bij de Jan Linders aan een collega hoorde vragen waar de bloemkool lag.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Kom naar Engeland, hier is het gratis!Oh yes, zorgverzekering weer duurder. Dolletjes.En heel slecht, maar ook gratis, dus als je niet teveel mankeert (of vrijstelling van betaling hebt voor je medicatie), is het ideaal.
Britta31 schreef:Waarom is dat zo erg?Dat ik een weekendhulp bij de Jan Linders aan een collega hoorde vragen waar de bloemkool lag.
Britta31 schreef:Misschien wilde die persoon wat preciezer weten waar het lag dan 'bij de groenten.'Dat hoef je toch niet te vragen.Bloemkool ligt bij de groenten niet bij het wc papier.
_San87_ schreef:Maar £50 voor een nieuw wiel in vier jaar is wel minder dan €200 per maand aan zorgverzekering.Met die wegen van jullie, blijf ik liever hier.