Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:45

Steenbok12 schreef:
Sherivey schreef:
Ik denk dat ik het met dat exemplaar van mij maar opgeef.
Is nog altijd niet online geweest. Heb gedacht aan even bellen, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van 'als het hem zou boeien, zou ie zelf contact opnemen'.

Blijft wel dat ik het er moeilijker mee heb dan zou moeten. :=

Balen dat je er zo mee zit. Wat maakt het lastig, dat je hem als persoon wel zag zitten of dat het waarschijnlijk gewoon een sukkel is die te laf is om het contact even te beëindigen?

Dat ik niet weet waarom ie ineens verdwenen is.
Heb er ook gehad die niet meer reageerden, maar wel online waren. Of die me gewoon blokkeerden. Dan baal ik, maar is her verder klaar.
Maar juist dat abrupte niet meer online geweest zijn.

Zn laatste appje was met de vraag wat mijn werkrooster voor de week erop was, met oog op weer eens afspreken.

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:00

Ik heb voor mijn ex ook jarenlang scharrels en fwb gehad.. Maar na een toxische relatie, of dat het gewoon na al die ervaringen is.. ik wil het niet meer. Achteraf miste ik toen ook altijd iets, ik wil iemand die alleen voor mij gaat en geen half gedoe. Bij mijn ex dacht ik dit te hebben, maar daar waren toch altijd exen via achterdeurtjes aanwezig. Ik denk dat dat de druppel is geweest dat ik nu denk, alles of niks.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:23

Ik zou dus wel graag willen weten of ie niet ergens dood in de goot ligt ofzo :+ , dus voor mijn gemoedsrust/closure zou ik gewoon even bellen haha. Kan ik hem daarna met een gerust hart zelf vergeten }:) Haha.

F_OrumsterJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:33

Sherivy, een stem in mijn achterhoofd denkt, wees trots op jezelf en laat hem in zijn sop gaarkoken. Je bent te goed voor hem om erachteraan te appen. Maar we weten allemaal wel hoe het voelt en je graag een nette afsluiting wenst. Het strookt niet echt met zijn laatste bericht over je werkrooster/vervolg afspraak... Misschien is er toch iets, en komt er ergens deze week een verklaring?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:34

assie schreef:
Ik zou dus wel graag willen weten of ie niet ergens dood in de goot ligt ofzo :+ , dus voor mijn gemoedsrust/closure zou ik gewoon even bellen haha. Kan ik hem daarna met een gerust hart zelf vergeten }:) Haha.

Maar als ie dood in de goot ligt gaat ie net zo min opnemen als wanneer ie me negeert, dus dan weet ik nog niks :')

@Forumster, ergens hoop ik idd dat er nog een verklaring komt :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:37

En daar heeft ie vrienden en familie voor zou ik denken. Lekker blokkeren en door.

Ik snap de hang naar afsluiting willen. Maar vaak loopt dat toch uit op een teleurstelling. En als je blokkeert en verwijdert is het ook een soort afsluiting

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

"Geen sociale media ivm werk" en op deze manier van de radar verdwijnen is bij mij 1+1.. vergeten en door.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:54

O lastig Sherivey, ik zou m inderdaad ook niet bellen.
Wel irritant want je wil inderdaad een afsluiting.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:52

Ik zou hem bellen met je beller-ID uit. Dan weet hij niet dat jij gebeld hebt, maar dan weet je iig dat ie niet dood in dd goot ligt en kan je door! ( mits hij opneemt dan he) :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:29

Jaaa of met een ander nummer hem appen ofzo. Kijken of die wel aankomen. Ik offer me op!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:46

Bellen en appen heeft toch geen zin als haar appjes op 1 vinkje blijven staan.. die telefoon staat uit. Ze is niet geblokkeerd anders zag ze geen foto.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:57

Sherivey schreef:
Ik denk dat ik het met dat exemplaar van mij maar opgeef.
Is nog altijd niet online geweest. Heb gedacht aan even bellen, maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van 'als het hem zou boeien, zou ie zelf contact opnemen'.

Blijft wel dat ik het er moeilijker mee heb dan zou moeten. :=

Vervelend is dat he, bij sommigen heb je gewoon die afsluiting nodig. Sommige fwb's doen toch net dat ietsje meer met je, dan is er gewoon een hele fijne klik. En dan niet weten of iemand überhaupt nog wel leeft is niet fijn.
Hopelijk krijg je op de een of andere manier toch duidelijkheid.

F_Orumster schreef:
Ik zou dat niet bij iedereen zo doen, en zelf vind ik het ook vaak wat te veel gedoe en teveel moeten onthouden. De date kandidaten zijn beiden flexibel met deze normen. En ik heb toevallig alleen vanavond tijd. Dit is ook meer een 'hebben we klik/aantrekkingskracht ' meeting.

Door mijn hersenschudding ben ik al een half jaar niet actief, nu even inhalen blijkbaar.

Dating app is feeld, andere markt. Voor mij heel veilige start dat er nog geen verwachtingen zijn. Relatie gericht daten ben ik nog even niet klaar voor.

Joh al zou je dat wel bij iedereen doen of zeer regelmatig. Het is jouw leven en je moet zelf de slingers ophangen toch :D En als alle partijen eerlijk zijn is daar niks mis mee.

En ik kan me voorstellen dat je even wil inhalen, heb ik ook gehad en die periode komt misschien straks wel weer (hoop ik :P :P )

Zo had ik 3 fwb's en ze wisten allemaal van elkaars bestaan en waren daar helemaal prima mee. Meestal zag ik ze maar 1x in de 2/3 maanden, maar soms kwam het dan zo uit dat je er 2 in 1 week zag. Nou ja, niks mis mee, ik had ook niet de illusie dat ze voor mij niemand hadden gezien die week :+ Sterker nog, ze zaten alle 3 in een open relatie en hadden buiten mij om ook gewoon andere dates :P

En waarom zou dat trouwens onaantrekkelijk zijn, er zijn zelfs mannen die dat juist extra spannend vinden :P Maar zonder gekkigheid, een ieder is vrij om zijn/haar eigen leven en zou zich daar nooit voor hoeven verantwoorden of om te voelen dat dat zou moeten. En of je dat nou monogaam doet, met een sexpop of wat dan ook, als je maar gelukkig bent.

En voor iemand in een open relatie kan het alleen maar fijn zijn dat er meerdere fwb's zijn, dan is er toch minder angst voor een verliefdheid vanuit de andere of hopen op dat het toch een relatie wordt.
Ik heb ook wel eens mannen op de chat gehad, dus nog niet eens in het echt gezien, die dan helemaal hoteldebotel waren en ook dachten dat ik dat op hun was :')
Ja op dat soort dingen zit je gewoon niet te wachten, dan is het gewoon fijner als het vrijer is en zonder verwachtingen.

Maar blijf er bij dat het wel met alle openheid naar elkaar moet, alle partijen moeten zich er goed bij voelen.
En als het niks voor je is is dat ook helemaal prima, maar dan is de kans groot dat het hebben van een fwb sowieso al niet je ding is en dan zijn dit soort dingen moeilijk voor te stellen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Chickyy schreef:
Bellen en appen heeft toch geen zin als haar appjes op 1 vinkje blijven staan.. die telefoon staat uit. Ze is niet geblokkeerd anders zag ze geen foto.

Volgens google is dat dus niet 100% waar. Dat staat op vrij veel sites dat je nog een oude foto kan zien

Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:26

Alleen zag je nog wel laatst gezien toch?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:32

Jester_ schreef:
Alleen zag je nog wel laatst gezien toch?

Idd, dus ze is sowieso niet geblokkeerd..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:34

Mooi gezegd Wendy.

Toen ik na mijn lange relatie weer ging daten, wist ik dat ik absoluut geen relatie meer wilde. Ik had via Tinder een leuke klik, sprak al heel snel af (1á2 dagen?) en dat was de eerste seksdate na 20 jaar monogaam te zijn geweest. Er ging een wereld voor me open! Ik had nog wat andere dates daarna, maar niks echt blijvend. Die eerste toch weer benaderd en toen echt een hele leuke periode gehad. Hele bijzondere man, onwijs veel ontdekt met hem en puur genoten. Op het einde vroeg ie of ik een relatie met hem wilde, toen kenden we elkaar 2.5 jaar maar ik wilde met niemand een relatie.

Hij was ook degene die me naar een stel stuurde, hij had veel swingers ervaring en wilde mij ook vanalles laten ontdekken.

Ik had ook een 2e sekspartner in die periode. Daar had ik mentaal een onwijze klik mee en op seksgebied was hij degene die veel van mij leerde. Daarnaast dus nog wat losse sekspartners waar ik gewoon af en toe heen ging.

Toen mijn 1 sekspartner plotseling overleed, ving 2e Sekspartner mij echt op. Ik heb hier echt een klap van gehad. Hier kwam ik dus ook achter toen mijn bericht ineens niet meer aankwam.. ik ben op zijn begrafenis geweest en heb zijn vader nog gesproken. Dat was echt een fijne afsluiting.

Inmiddels dus toch een monogame relatie, al gaan we wel naar clubs (vanavond weer <<) ) of sluit er soms een vrouw bij ons aan.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:52

Jester_ schreef:
Chickyy schreef:

Volgens google is dat dus niet 100% waar. Dat staat op vrij veel sites dat je nog een oude foto kan zien

[ Afbeelding ]

Je ziet die foto tot aan het moment dat je bent geblokkeerd daarna dus niet meer.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:53

Als mijn ex me weer blokkeerde zag ik niks meer, geen foto, geen status..

Ga er gewoon vanuit dat die man niet was wie je dacht, dat is je afsluiting.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

Marocje schreef:
Mooi gezegd Wendy.

Toen ik na mijn lange relatie weer ging daten, wist ik dat ik absoluut geen relatie meer wilde. Ik had via Tinder een leuke klik, sprak al heel snel af (1á2 dagen?) en dat was de eerste seksdate na 20 jaar monogaam te zijn geweest. Er ging een wereld voor me open! Ik had nog wat andere dates daarna, maar niks echt blijvend. Die eerste toch weer benaderd en toen echt een hele leuke periode gehad. Hele bijzondere man, onwijs veel ontdekt met hem en puur genoten. Op het einde vroeg ie of ik een relatie met hem wilde, toen kenden we elkaar 2.5 jaar maar ik wilde met niemand een relatie.

Hij was ook degene die me naar een stel stuurde, hij had veel swingers ervaring en wilde mij ook vanalles laten ontdekken.

Ik had ook een 2e sekspartner in die periode. Daar had ik mentaal een onwijze klik mee en op seksgebied was hij degene die veel van mij leerde. Daarnaast dus nog wat losse sekspartners waar ik gewoon af en toe heen ging.

Toen mijn 1 sekspartner plotseling overleed, ving 2e Sekspartner mij echt op. Ik heb hier echt een klap van gehad. Hier kwam ik dus ook achter toen mijn bericht ineens niet meer aankwam.. ik ben op zijn begrafenis geweest en heb zijn vader nog gesproken. Dat was echt een fijne afsluiting.

Inmiddels dus toch een monogame relatie, al gaan we wel naar clubs (vanavond weer <<) ) of sluit er soms een vrouw bij ons aan.

Dat was/is ook altijd mijn angst met fwb's... (vooral met diegenen die inmiddels ook dierbaar zijn) dat hun wat overkomt en dat je als fwb dit natuurlijk niet te horen krijgt of dat je het moet vernemen via een mededeling op social media ofzo.
Fijn dat je het nog op die manier hebt kunnen afsluiten en dat je iemand om je heen had om je op te vangen en die het dan ook begrijpt zonder jaloezie o.i.d.

En zo zie je maar dat het leven je soms ergens brengt wat je van tevoren niet had kunnen bedenken, zo grappig hoe dat soms loopt. En het kan je dan ook dingen brengen waarvan je niet wist dat je het nodig had.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:09

Jester_ schreef:
Jaaa of met een ander nummer hem appen ofzo. Kijken of die wel aankomen. Ik offer me op!

Ik denk het ook niet, omdat ik niet geblokkeerd ben. :)

Ik zie zn foto en 'laatst gezien' nog wel. Anders zou ik idd denken "geblokkeerd, even boos zijn en door"

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:16

Sherivey schreef:
Jester_ schreef:

Ik denk het ook niet, omdat ik niet geblokkeerd ben. :)

Ik zie zn foto en 'laatst gezien' nog wel. Anders zou ik idd denken "geblokkeerd, even boos zijn en door"

Ja dat kan je dan veel makkelijker naast je neerleggen he, dit gewoon geen fijne onzekerheid. Misschien nog telefoon gestolen oid?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:19

In alle slechte scenario's die ik had bedacht, is dat dan weer niet in me opgekomen :')

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:39

Sherivey schreef:
In alle slechte scenario's die ik had bedacht, is dat dan weer niet in me opgekomen :')

Hahaha nee we gaan in gedachten graag uit van alle erge dingen he :+ Maar zoiets simpels zou het echt kunnen zijn en in mijn geval ben ik dan ook alles kwijt en telefoonnummers weet ik echt niet meer uit mijn hoofd :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Daar had ik ook wel aan gedacht, maar na 2 weken ben je toch wel weer bereikbaar? Als je dan opnieuw whatsapp installeerd krijg je toch de appjes wel weer binnen. Of je hebt een nieuw nummer, maar dat is ook niet voor de hand liggend na kwijt raken/gestolen/telefoon kapot.

Maar het kan, ik zou alleen niet 2 weken onbereikbaar kunnen zijn :=

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:06

Ik was laatst ook geblokkeerd. Ik had elke keer maar 1 vinkje , maar zijn foto en status kon ik nog wel zien. Diegene kwam ook niet meer online tot dat ik gedeblokkeerd werd. Gevraagd waarom de berichten niet aan kwamen , hij had me dus geblokkeerd.