Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Heb je iets scherpere foto, liefst ook 1 recht van boven?
Dan kijk ik even mee
Zolala schreef:Als je 'stadia tapijtkever' zoekt op Google, krijg je verschillende vormen te zien voordat ze als rond kevertje eindigen. Dit lijken mij toch wel de larven van die beestjes.
Fearn schreef:Alleenstaanden, wat doen jullie als jullie 's avonds alleen thuis zijn?
Ik heb eigenlijk al jaren dat ik de avonden alleen (dus wanneer ik niet op pad ben) niet fijn vind. Echter ben ik soms ook gewoon te moe om nog de deur uit te gaan. Soms ook te moe om met vrienden af te spreken in de avond (want in zekere zin vind ik iemand uitnodigen ook altijd wel intensief, als in dat je moet praten en gezellig doen terwijl ik soms in mijn hoofd ook al moe ben, bv van werk)
Maar is het dan een soort verveling? Ik heb wel genoeg te doen. Maar er bekruipt me altijd een naar gevoel van eenzaamheid. Overdag heb ik daar eigenlijk geen last van.
Suzanne F. schreef:Fearn schreef:Alleenstaanden, wat doen jullie als jullie 's avonds alleen thuis zijn?
Ik heb eigenlijk al jaren dat ik de avonden alleen (dus wanneer ik niet op pad ben) niet fijn vind. Echter ben ik soms ook gewoon te moe om nog de deur uit te gaan. Soms ook te moe om met vrienden af te spreken in de avond (want in zekere zin vind ik iemand uitnodigen ook altijd wel intensief, als in dat je moet praten en gezellig doen terwijl ik soms in mijn hoofd ook al moe ben, bv van werk)
Maar is het dan een soort verveling? Ik heb wel genoeg te doen. Maar er bekruipt me altijd een naar gevoel van eenzaamheid. Overdag heb ik daar eigenlijk geen last van.
Hm aan mij heb je dan niet veel, want ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Lekker rustig op de bank met een serietje of gewoon vroeg naar bed. Ik voel me totaal niet eenzaam.
Sheran schreef:Ik zit me nu toevallig net hetzelfde af te vragenNormaal heb ik allerlei werk te doen, maar het is ook niet goed om zoveel overuren te maken. Soms kan ik creatief zijn, maar soms ook te moe voor creativiteit. Breien bevalt wel...
Fearn schreef:Alleenstaanden, wat doen jullie als jullie 's avonds alleen thuis zijn?
karuna schreef:Ik vroeg me gister wat af. Ze willen fossiele brandstoffen en gas stoppen, maar hoe gaan dan caravans, campers, veestallen, kassen verwarmd worden als gas, olie, stookolie enz er niet meer zijn, idem pertroleum en zo. Dan is er ook geen lpg meer.
karuna schreef:Klopt die hebben wij ook. Maar koken koelkast (die kan op 12 v en 220 v) en verwarmen op gas. Alles op stroom dus ook koken en een electrische verwarming is niet haalbaar met zonnepaneel. Zeker in de winter niet, sneeuw op het paneel en de stroom is binnen 1,5 dag op. En als er geen gas meer is hoe moeten die dan koken en verwarmen?
Zolang het boven -2 blijft en er geen dikke sneeuw ligt redden we het met de camper ruim een maand of langer zonder gas te hoeven tanken. In de winter is het met een week of twee leeg.
Maar electrisch verwarmen en een camper met accu is niet mogelijk zonder vaste stroom aansluiting 220