Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Op de plekken waar ik kom, oa ortho praktijk met dochter, hangt een A4 met het verzoek of mensen er toch nog 1 willen dragen. Maar bijna niemand doet het meer. Ook de dames achter de balie zitten zonder. Wat ik prima vind, want ze hebben geen direct contact met de patienten. De dames en heren aan de stoelen dragen ze wel, maar deden dat ook al voor corona.
Imo zou het ziekenhuis het ook zo op moeten pakken. Het is fijn als je er 1 wil dragen, maar we kunnen het niet verplichten.
SusanH schreef:Maar een advies is geen plicht. Daar zit imo wel een verschil. Onze werkgever wil ook graag dat wij er nog 1 dragen. Als ik binnen de 1,5 meter kom vind ik het prima. Maar ik wil echt geen hele diensten meer op lopen met een mondkapje. Helemaal nu ik al wat benauwd ben door de hooikoorts is het echt niet fijn.
lenaa_tje schreef:sureido schreef:Ben benieuwd wanneer ze stoppen met mondkapjes in vliegtuigen en dat certificaat, bijna elk land schaft het af…
Welk land heeft het eigenlijk nog?
Duitsland naar mijn weten![]()
Wij kunnen hierdoor met onze leerlingen geen museum bezoeken
Huertecilla schreef:Grappig: De éne vindt dat ´advies´ gelijk staat aan moeten, de ander vindt dat iets niet hoeft dus mag als het niet gecontroleerd wordt![]()
Gisteren verrast met een sneeuwwít landschap, vanmorgen verrast met een nat oránje pak stofzand.
Uit de Sahara milimeters dik over álles en de lucht is mistig dik oranje: Alle mutáties uit Afrika zijn al hier![]()
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat sommige vluchten zuidwaards afgelast moeten worden wegens stof: Gelijk vette problemen met tests die niet meer geldeig zijn![]()
Maarrrr, positief denken; is wel heel vruchtbaar en met de regen van nu denk ik dat de bloemenranken op de auto van lief gaan uitlopen en bloeien
CharleyT schreef:Spanje ook nog voor zover ik weet.
Needje schreef:Dus ik zou officieel wel een PCR test moeten doen voor ik naar Parijs ga?
In hoeverre wordt dat nou echt gecheckt nog bij reizigers?
(officieel nl ook voor terugreis naar NL)
JudithO schreef:Needje schreef:Dus ik zou officieel wel een PCR test moeten doen voor ik naar Parijs ga?
In hoeverre wordt dat nou echt gecheckt nog bij reizigers?
(officieel nl ook voor terugreis naar NL)
Ja voor reizen moet je nog wel het een en ander kunnen tonen.
Dit is internationaal geregeld.
Hoe het gecheckt wordt ligt eraan hoe je reist. Met vliegtuig 100% gecheckt, trein vaak ook, auto bijna nooit maar dat was ook al zelden dat ze je controleerden in de afgelopen 2 jaar.