Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schemerdier schreef:Beseft u dat dit voor anderen kwestie van leven of dood is?’: kankerpatiënt Chris Van den Abeele schrijft vaccinweigeraars een brief.
https://www.demorgen.be/nieuws/beseft-u ... ~b4a1921b/
Veel zorg van kankerpatiënten wordt uitgesteld omdat er plaats moet worden vrijgehouden voor ongevaccineerde coronapatiënten. Walgelijk, ze zouden zich moeten doodschamen.
Hopelijk komt er snel een verplichte vaccinatie.
purny schreef:Mag je die ook in het vliegtuig op
Sunnda schreef:karrij schreef:
Dat ligt imo aan de overheid die al anderhalf jaar totaal faalt. Nu ook weer: zijn ze soms blind dat het helemaal misgaat en we naar code zwart gaan?![]()
Maar ze wilen de gevaccineerden niet lastig vallen en op die manier toegeven dat de prik niet werkt zoals beloofd dus blijven we lekker doormodderen. Tot het over een maand echt vastzit en we gewoon weer met z'n allen in een zware lockdown gaan. Dan gaan ze weer wat roepen over ongevaccineren en krijgen die dit wandbeleid weer op hun bord.
Zo voorspelbaar en zo fout. We moeten nu, vandaag nog iets doen.
Kom dan als niet gevaccineerde uit je slachtoffer rol! Doe dan zelf ook iets, afgeven op dit waardeloze kabinet heeft geen zin! Alleen met protesten komen we deze crisis niet uit!
Zeg dan , wat jij vindt wat er vandaag nog gedaan moet worden om deze K crisis onder controle te krijgen?! Kom met ideeen!!! Concrete ideeen, dat dit kabinet gefaald heeft , op meerdere fronten, dat weten we nu wel. Maar kom jij dan met een oplossing voor deze oliebol!!!!
friezenfan2 schreef:@purny ik zou in het vliegtuig inderdaad wat sizzle al zegt een FFP2 masker dragen. Dan bescherm je jezelf toch het meeste.
Popstra schreef:Ik ging met mijn hevig bloedende gebroken neus afgelopen juni ook direct naar de spoed. Kreeg ook te horen ik eerst naar de huisartsten post had moeten gaan.
Ik wist dat echt niet op dat moment. Werd gewoon netjes geholpen verder.
Nu weet ik hoe ik moet handelen maar wanneer kom je daar nu ook?? Tis niet zo je er de deur plat loopt. Ik niet tenminste.
sureido schreef:Schemerdier schreef:Beseft u dat dit voor anderen kwestie van leven of dood is?’: kankerpatiënt Chris Van den Abeele schrijft vaccinweigeraars een brief.
Veel zorg van kankerpatiënten wordt uitgesteld omdat er plaats moet worden vrijgehouden voor ongevaccineerde coronapatiënten. Walgelijk, ze zouden zich moeten doodschamen.
Waarom gaan die Corona patiënten voor?
sureido schreef:Schemerdier schreef:Beseft u dat dit voor anderen kwestie van leven of dood is?’: kankerpatiënt Chris Van den Abeele schrijft vaccinweigeraars een brief.
Waarom gaan die Corona patiënten voor?
Needje schreef:CharleyT schreef:[
Geen idee verder.
Ik word overal al gevolgd![]()
Zelfs als ik thuis met vrienden het ergens over gehad heb krijg ik daar nog advertenties van zodra ik online ben./]
Joh, hoe werkt dat: we hebben hier weleens om te testen een hele avond steeds weer over nieuwe Samsung TV en mobieltjes gehad.(borreltje teveel denk ik) maar echt: nul noppes nada advertenties.
Best teleurgesteld, we telden niet mee zeker.
Ik denk het. Komt vast door je filosofie.
Die van mij is schijnbaar nogal anders als die van jou.
MarlindeRooz schreef:Maar na nauw contact met vaccin kan je ook gewoon besmet zijn. Ook zonder klachten. Net zoals diegene die ik besprak hier. Ik zou dus thuis blijven tot dag 5 en testen. Al zou het niet hoeven van de regels, gezond verstand is soms ook goed.
Zebrastreep schreef:sureido schreef:Waarom gaan die Corona patiënten voor?
Wat ik laatst ergens gehoord heb bleek dit puur om geld te gaan. Een ziekenhuis krijgt geld om corona patiënten op te vangen. Alleen of dit echt 100% waar is geen idee. Mijn vader had een klant in de winkel die in het ziekenhuis bleek te werken. Erg dom van die medewerker omdat überhaupt zo tegen een random verkoper te zeggen. Maar goed het zou ergens wel logisch zijn
Neonlight schreef:Als ze je wel behandelen terwijl het door de HAP had kunnen gebeuren mag je de rekening zelf betalen en gaat dit niet via de zorgverzekeraar.
Hier zit overigens ook een HAP in het ziekenhuis, alleen is die niet 24/7 open. Ik werk zelf naast het ziekenhuis en ben BHV-er, vanuit mijn werk sturen we ze regelmatig naar de HAP in het ziekenhuis (veel werknemers wonen >100 km verderop, die ga je niet naar de eigen HA sturen).
Tiggs schreef:Voor degenen die NRC lezen: er staat een interview in met de directeur van het Zuyderland. Echt aangrijpend om te lezen en weer iets dat zorgt dat mijn begrip voor de niet-vaxxer daalt (dat het nog mogelijk is, is een wonder).
IMANDRA schreef:Spuit 11, maar dit is overigens debunked, advertenties worden niet op basis van afluisteren gedaan. De systemen zijn simpelweg heel goed in inspelen op wat jouw interesses zijn.