Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Pffff nouja zeg!! Hier was dus een pakket als bezorgd gemarkeerd terwijl het er nog helemaal niet was. Dus ik een probleem melden en zeggen dat het er nog niet was. Onderzoek gestart bij DPD, terwijl duidelijk was dat het gewoon nog onderweg was, super nutteloos. Inmiddels is het pakket er, maar was het gewoon een lege envelop die kapot gegaan was ondereweg. Vinted zegt ''ja het pakket is aangekomen dus we hebben de betaling vrijgegeven''. Heb ze nog een keer bericht maar meestal zeggen ze ''ja er is niks meer aan te doen want de betaling is vrijgegeven''. €30 weg. echt belachelijk af en toe
CastaMickey schreef:Pffff nouja zeg!! Hier was dus een pakket als bezorgd gemarkeerd terwijl het er nog helemaal niet was. Dus ik een probleem melden en zeggen dat het er nog niet was. Onderzoek gestart bij DPD, terwijl duidelijk was dat het gewoon nog onderweg was, super nutteloos. Inmiddels is het pakket er, maar was het gewoon een lege envelop die kapot gegaan was ondereweg. Vinted zegt ''ja het pakket is aangekomen dus we hebben de betaling vrijgegeven''. Heb ze nog een keer bericht maar meestal zeggen ze ''ja er is niks meer aan te doen want de betaling is vrijgegeven''. €30 weg. echt belachelijk af en toe
Marjo schreef:CastaMickey schreef:Pffff nouja zeg!! Hier was dus een pakket als bezorgd gemarkeerd terwijl het er nog helemaal niet was. Dus ik een probleem melden en zeggen dat het er nog niet was. Onderzoek gestart bij DPD, terwijl duidelijk was dat het gewoon nog onderweg was, super nutteloos. Inmiddels is het pakket er, maar was het gewoon een lege envelop die kapot gegaan was ondereweg. Vinted zegt ''ja het pakket is aangekomen dus we hebben de betaling vrijgegeven''. Heb ze nog een keer bericht maar meestal zeggen ze ''ja er is niks meer aan te doen want de betaling is vrijgegeven''. €30 weg. echt belachelijk af en toe
Maar heb je zelf niet op 'er is een probleem' geklikt dan?
CastaMickey schreef:Zeker wel, eerst omdat het pakket er niet was terwijl het afgeleverd was volgend vinted (was nog niet eens op het pakketpunt binnen!) 3 dagen later kon ik het bij het pakketpunt ophalen maar was het een lege envelop. Daar heb ik foto's van gestuurd, de verkoper moest contact opnemen en daarna was het ineens afgesloten omdat het aangekomen was volgens DPD. Heb gereageerd en ze zouden het onderzoeken. Zonder nog maar iets van zich te laten horen hebben ze het ticket gesloten. Ik heb aangegeven nog steeds hulp nodig te hebben en ze zeggen dat ik een nieuw ticket moet openen. Echt zo frustrerend dit! Ga zeker dat Engelse mailadres proberen!
_Lorette_ schreef:Cursebreaker, wat flauw... Als er niet van tevoren iets is afgesproken over een eventuele supersnelle verzending vind ik dat alles binnen de standaard termijn acceptabel is. Dan zou je van mij gewoon 5 sterren krijgen.
cocktailtime schreef:Ik heb echt haat aan dpd! Daar gaat bij mij nooit iets goed. Mijn pakketje is 2 weken onderweg binnnen nederland en nu sinds 3
Mei geen update. Vind het ook irritant dat vinted niks doet. Na 29 mei pas