Schijnt dat hij dat vaker doet maar dat ik er normaal doorheen slaap. Maar meneer ligt nu naast me verder te pitten. Roep hem wel als straks het ontbijt klaar is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Dilan93 schreef:Nog een ergernis:
[ [url=m/9KD15L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is dat ik geen ruitershop hier in de buurt weet die het heeft... maar weet alweer precies waarom ik dit soort dingen nooit online bestel
Wat is dat? Hoefolie?
Ineke2 schreef:Dilan93 schreef:
Wat is dat? Hoefolie?
Hoefvet, kreeg het aangeraden van een vriendin ivm Matt zn brokkelhoeven
MarlindeRooz schreef:Oh hij deed het niet express hoor, hij wilde een podcast opzetten om weer te kunnen slapen en dat maakte me wakker.
Schijnt dat hij dat vaker doet maar dat ik er normaal doorheen slaap. Maar meneer ligt nu naast me verder te pitten. Roep hem wel als straks het ontbijt klaar is.
DiscoDipp schreef:Dat ik morgen moet werken![]()
Ik durf de coördinator gewoon geen appje te sturen maar ik voel mij zo slecht. Echt de hele rechterkant van mijn lijf doet pijn, bonkende hoofdpijn, arm is van de schouder tot aan mijn hand zo opgezwollen dat mijn hele nek verkramp. Alsof ik met mijn hele lijf uit van 3 hoof op de grond gepleurd ben.
Ben hier gewoon afleiding aan t zoeken nu door maar gewoon alles te typen, ik heb t ook zo warm dat ik in een sport bh en een broekje buiten zit op moment om maar een beetje af te koelen en nu is t hier gelukkig 13 graden.
Dilan93 schreef:wyoming schreef:Mijn computer met kuren.en het probleem niet kunnen vinden.
Did you try turning it off and on again?
Nee, sorry, flauw.
Werkpc of je eigen?
In geval van werk kun je iig nog terrecht bij de IT afdeling
Merexa schreef:Oh, DuoHoef? Heb je een Welkoop in de buurt zitten? Daar koop ik het altijd.
Dilan93 schreef:Nog een ergernis:
[ [url=m/9KD15L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is dat ik geen ruitershop hier in de buurt weet die het heeft... maar weet alweer precies waarom ik dit soort dingen nooit online bestel
Kookaburra schreef:Naar mijn weten mag een werkgever in NL níét vragen om medische gegevens. Volgensmij zelfs Europees vastgelegd in privacywetgeving.
Eventuele noodzakelijke gegevens (epipen bj allergieën, hoe te handelen bij een hypo) mag een werkgever wel noteren zodat collega's bij incidenten kunnen handelen. Maar dit kan alleen als de medewerker de gegevens vrijwillig opgeeft.
Zelfs de vraag over operaties vind ik al discutabel. Naar mijn weten mag dit eveneens niet. Kun je niet invullen: 'gegevens verstrek ik alleen aan bedrijfsarts' of voor medicatie 'geen specifieke medicatie bij noodgevallen. Verdere medicatiegebruik verstrek ik alleen bij een bedrijfsarts'.
oomens schreef:Is een deel van deze vragen niet relevant voor het zoeken van passend werk?
Bij bepaalde medicijnen is verkeersdeelname of bedienen van machines uitgesloten.
Als je zwanger bent of kunt zijn, mag je niet in herbariumcollecties of bepaalde laboratoria.
Als je regelmatig diarree hebt, dan is het onhandig om lange stukken achtereen met een vrachtwagen onderweg te zijn.
MyWishMax schreef:Dilan, ik moet het in de zomer ook van hoefsmid doen hoor. Die komt elke 5 a 6 weken, vaker kan niet. Ze brokkelen omdat ze te droog en dus te hard worden, dus en nat maken en eventueel wat erop daarna.
Hier zijn ze dus zeker niet te lang, ik kan alleen in de winter naar de 7 a 8 weken, maar liever 6. Maar je merkt het verschil enorm tussen droge of natte periode. Moet dus niet alleen vetten, maar ook nat maken.
Ineke2 schreef:DiscoDipp schreef:Dat ik morgen moet werken![]()
Ik durf de coördinator gewoon geen appje te sturen maar ik voel mij zo slecht. Echt de hele rechterkant van mijn lijf doet pijn, bonkende hoofdpijn, arm is van de schouder tot aan mijn hand zo opgezwollen dat mijn hele nek verkramp. Alsof ik met mijn hele lijf uit van 3 hoof op de grond gepleurd ben.
Ben hier gewoon afleiding aan t zoeken nu door maar gewoon alles te typen, ik heb t ook zo warm dat ik in een sport bh en een broekje buiten zit op moment om maar een beetje af te koelen en nu is t hier gelukkig 13 graden.
Beterschap hoor ik hoop dat je je iets beter voelt nu.
wyoming schreef:[Hij gaat soms niet eens aan![]()
Maar hij valt uit, soms start hij dan wel weer op, soms niet. Soms helemaal niet meer en dan de dag erna zonder problemen. En dan valt hij ook niet uit. Sluit ik hem daarna netjes af, wil hij de volgende dag weer niks. Heel onregelmatig dus, heel onbetrouwbaar. (is de oude computer van mijn ex misschien ligt het daaraan)
Ik heb er al iemand naar laten kijken en die heeft wat aanpassingen gedaan maar helaas hielp dat maar tijdelijk, dus binnenkort maar even vragen of hij nog een keer wil kijken.
Telpeva schreef:wyoming schreef:[Hij gaat soms niet eens aan![]()
Maar hij valt uit, soms start hij dan wel weer op, soms niet. Soms helemaal niet meer en dan de dag erna zonder problemen. En dan valt hij ook niet uit. Sluit ik hem daarna netjes af, wil hij de volgende dag weer niks. Heel onregelmatig dus, heel onbetrouwbaar. (is de oude computer van mijn ex misschien ligt het daaraan)
Ik heb er al iemand naar laten kijken en die heeft wat aanpassingen gedaan maar helaas hielp dat maar tijdelijk, dus binnenkort maar even vragen of hij nog een keer wil kijken.
Geeft hij tijdens het opstarten een piepje wat anders is als normaal? Zo ja, daar kan je op googlen, dat is een code vanuit je computer om aan te geven wat er loos is, waar het probleem zit.
Met de informatie die je hier geeft is mijn eerste gedachte dat hij mogelijk problemen heeft met de koeling, als dat het geval is dan doet je apparaat zichzelf afsluiten om schade te voorkomen of beperken want hij wordt van binnen te heet. Dit is dus een ingebouwde beveiliging. Mijn tip: niet meer gebruiken, eerst repareren. Als de koeling kapot is loop je namelijk het risico dat de andere hardware binnenin kapot gaat door de hitte.
Je hebt uiteraard ook kans dat het wat anders is natuurlijk, deze is een mogelijke worst case scenario
Pin mij er niet op vast want ik ben ook maar hobbyist, maar ik zou er gas op zetten om hem te laten nakijken en in de tussentijd zo min mogelijk gebruiken.