Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:[Sizzle schreef:Ik ben ook benieuwd of onze ziektekostenverzekering stijgt. We zitten (Zwitserland) nu op 320 per volwassene per maand (kind 80) met 1500 eigen risico + 20% eigen bijdrage voor de volwassenen.
Jeetje![]()
En dan klagen we in Nederland over de kosten
lenaa_tje schreef:Sheran schreef:Een docent op mijn school ziet op een dag zo'n 200 verschillende leerlingen. Al die leerlingen hebben denk ik gemiddeld thuis een gezin van 4 (dan heb je al 800 mensen) en misschien nog contact met 1 of 2 mensen erbuiten, en dan ook nog de supermarkt enzo. Het gaat echt wel om een groot risico. En lesgeven met 1,5m afstand is ook niet echt goed lesgeven.
Ik denk trouwens dat, dat best nog haalbaar moet zijn als je de groepen kleiner maakt en een combinatie maakt met dat wat we nu digitaal doen.
friezenfan2 schreef:Ook stapte de buurvrouw 2 deuren verder ietsjes later uit de auto van haar zus (denk ik) waar ze niet mee samen woont. En ik hou mezelf maar aan al die regels en waarom? Als we het niet samen doen. Of moet ik accepteren dat mensen zich er niet aan houden?
Want ook dat lijkt me niet te kloppen of wel?
friezenfan2 schreef:@olle
Hoe kom je op dat punt? Want dat klinkt wel fijn.
rien10 schreef:[ [url=m/WauYgj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zit te werken (kantoor aan huis) roept mijn zoon "Ik ga NU snacks halen. Behoefte aan."
Nu werk ik zo (en ik Bok)
Na Corona weeg ik 126 KG, let maar op.
Jessix schreef:Ik lees de laatste pagina's over het onderwijs en hoe we dat zouden moeten/kunnen doen of niet. Weet iemand hoe het in de landen wordt opgepakt waar het onderwijs weer is begonnen? Moeten zij ook die afstand houden van 1,5 meter?